Idealiter iedereen, maar ik moet daarbij wel zeggen dat ik het echt zorgelijk vind dat mensen die onder modaal leven de tandarts vermijden vanwege de hoge kosten.quote:
De enige met een visie en iemand die ook iets wil doen. Bij de rest hoor je alleen holle retoriek.quote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef Nexum het volgende:
Omtzigt gaat landsliden deze verkiezingen. Zijn standpunten en plannen zijn het meest duidelijk
Okay dat is prima.quote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelf vind ik het buitenland op zich wel belangrijk, je moet het monitoren en iets doen waar mogelijk, maar ik vind het binnenland veel belangrijker.
Nja, wat betreft het minimumloon ligt de waarheid natuurlijk in het midden. Je wilt dat mensen een beetje fatsoenlijk kunnen rondkomen van dat minimumloon, en het tegelijk betaalbaar houden voor ondernemers/bedrijven om die mensen in dienst te houden.quote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-timmermans, maar hij heeft zijn argumenten niet op orde ten opzichte van Omzigt
Je kan beter de halfjaarlijks bij de tandarts wel doen, voorkomt veel ellende.quote:Op zondag 5 november 2023 21:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Idealiter iedereen, maar ik moet daarbij wel zeggen dat ik het echt zorgelijk vind dat mensen die onder modaal leven de tandarts vermijden vanwege de hoge kosten.
Ik ben wel anti-Timmermans overigens. Een symbool voor de oude politiek, allerlei onrealistische plannen on loze beloften om maar stemmen te winnen omdat hij premier wil worden.quote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-timmermans, maar hij heeft zijn argumenten niet op orde ten opzichte van Omzigt
Dat was een mooie comeback van Timmermans geweest.quote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Twaalf jaar terug in de tijd? Dus voor al de kabinetten van Rutte? Graag.
Collega had laatst zo maar een rekening van 800 euro. Denk dat mensen vooral bang zijn dat er ineens zo iets betaald moet worden inderdaad. En dat is ook veel geld voor modaal inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2023 21:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Idealiter iedereen, maar ik moet daarbij wel zeggen dat ik het echt zorgelijk vind dat mensen die onder modaal leven de tandarts vermijden vanwege de hoge kosten.
het is echt absoluut niet uit te leggen dat tandarts niet standaard vergoed wordt.quote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Collega had laatst zo maar een rekening van 800 euro. Denk dat mensen vooral bang zijn dat er ineens zo iets betaald moet worden inderdaad. En dat is ook veel geld voor modaal inderdaad.
De invloed die Nederland op Oekraine heeft is maar heel klein, we volgen de VS en tenzij we FvD stemmen blijven we de VS volgen.quote:Op zondag 5 november 2023 21:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay dat is prima.
Maar Omtzigt zegt er dus 0 over.
Over Oekraïene enzo.
Ik vind dat wel belangrijk. Jij wellicht minder. Kan zo zijn.
Gewoon tandartscontroles in het basispakket en de overige tandartskosten aanvullend verzekerenquote:Op zondag 5 november 2023 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is echt absoluut niet uit te leggen dat tandarts niet standaard vergoed wordt.
Dat was een hele slechte comeback geweest, dat had hem stemmen gekost en niet gewonnenquote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat was een mooie comeback van Timmermans geweest.
Kom op zeg. Daar ben je toch zelf bij.quote:Op zondag 5 november 2023 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Collega had laatst zo maar een rekening van 800 euro. Denk dat mensen vooral bang zijn dat er ineens zo iets betaald moet worden inderdaad. En dat is ook veel geld voor modaal inderdaad.
Iedereen die geen tandartsverzekering kan betalen of in één keer 800 euro op tafel kan leggen is daar altijd zelf bij?quote:Op zondag 5 november 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op zeg. Daar ben je toch zelf bij.
Geen tandartsen verzekering en ook niets zelf gespaard. Kennelijk.
En ook nog eigen risico gemaximaliseerd, tja...quote:Op zondag 5 november 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op zeg. Daar ben je toch zelf bij.
Geen tandartsen verzekering en ook niets zelf gespaard. Kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |