Dan maken we er een nog leukere afterparty vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Welkom @:NailQueen !
2001 is geen geweldig jaar, dus ik kan je gezelschap goed gebruiken!
Dit is gelukkig de presentatie. Met de inzendingen is het Griekenland die de avond redtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik wist dat het een matige editie was, maar zo slecht?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:14 schreef Sableheart het volgende:
Die rijmen van de presentatoren zijn nog geforceerder dan gebruikelijk
Niemand vond het leukquote:Het programma werd gepresenteerd door Natasja Crone Back en Søren Pilmark. Zij presenteerden het programma bijna volledig in rijm. Hierop, en mede op de, volgens sommigen, flauwe grappen van de presentatoren, kwam naderhand in onder andere de pers veel kritiek
Beter dan dit gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Sorry, maar dit is ook niet mijn stijl. Griekenland is zeker niet slecht, maar spreekt me niet echt aan.
Ik denk dat Denemarken het derde nummer wordt dat voor mij de kwalificatie 'goed' verdient en daarmee beter is dan Griekenland.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter dan dit gaat hem niet worden
Knap dat je er 6 wist uit te halen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland
Slovenie
Frankrijk
Duitsland
Estland
Spanje
Tot zo ver ben ik gekomen
Nog een uur van deze drama kunnen we niet aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:52 schreef Sableheart het volgende:
ah, ik had de interval niet op copyright gecheckt
ok als ik naar de uitslag doorspoel?
Goede keuze!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik had ook even behoefte aan balkannummers
Het is een lekkere meezingerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:30 schreef Sableheart het volgende:
Als je een goede afterparty wilt hebben, kan een van de sterke Nederlandse inzendingen uit de jaren 90 eigenlijk niet ontbreken.
Absoluut!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Violen en Noorwegen zijn altijd een goede combinatie
En wat scandinavischquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:38 schreef Sableheart het volgende:
Je had echt behoefte aan goede balkan nummers, he?
Ook zij zijn van harte welkom!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef NailQueen het volgende:
De ooms uit IJsland wilden ook wel even een schnabbeltje doen in de afterparty
Ome Serhat staat nog te wachten op de gang.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef Sableheart het volgende:
En we sluiten af met een callback naar de editie die we net gekeken hebben.
Erg goede DJ's voor de afterparty vanavond!
We tellen de tune ook niet als een van de nummers in een editiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ome Serhat staat nog te wachten op de gang.
Okquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Ook Turkije switcht naar het Engels... Zucht.
Als je ziet hoe bijvoorbeeld Loreen onthaald werd, is het niet specifiek riskant, Als de betreffende winnaar goed onthaald werd, is men een jaar later er echt nog niet op uitgekeken.. En met een sterk nummer (zoals nu) kan het gewoon een goed resultaat geven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Erg gedurfd dat Duitsland opnieuw Lena stuurden. Alsof wij in 2021 opnieuw Duncan zouden sturen. (Hoewel ik denk dat Skyboy het nog aardig gedaan had)
We hebben pas 2 nummers gehad, en het valt te argumenteren dat deze editie nu al beter is dan vorige week.quote:
Na het derde nummer hoef je het niet meer te argumenteren, het is gewoon zoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We hebben pas 2 nummers gehad, en het valt te argumenteren dat deze editie nu al beter is dan vorige week.
2011 wordt altijd minder onthaalt door de fans maar het is echt geen slecht jaar. Vooral niet als het vergelijkt met begin 2000 of de latere 2017 of 2019.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We hebben pas 2 nummers gehad, en het valt te argumenteren dat deze editie nu al beter is dan vorige week.
Ik weet het niet zeker, maar wikipedia zegt dat ze pas in 2018 trouwde, en noemt geen kinderen, dus waarschijnlijk niet.quote:
Ik dacht een buikje te zien. Dan heb ik verder niets gezegdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar wikipedia zegt dat ze pas in 2018 trouwde, en noemt geen kinderen, dus waarschijnlijk niet.
Maar zodra je hem hoort herinner je hem weer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een nummer wat ik regelmatig vergeet
De staging is hier precies goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Er had meer uit de staging gehaald kunnen worden
Terechte conclusie voor dit nummer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Als we Zweden al te gladjes vinden krijgen we nu Rusland
En weet het nummer helaas niet te brengen. De videoclip was geweldig, maar live komt het niet echt van de grond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij staat strak van de spanning
Als ze met Weelderig Waardeloos of de Stroom waren gekomen, of zelfs als ze hun nummer niet naar het Engels vertaald hadden, hadden ze meer recht van spreken gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
En de 3JS maar pissig zijn dat deze puntmutsen wel doorgingen
Ik wilde net zeggen, deze herinner ik me totaal niet.quote:
Daar zie je denk ik een belangrijke reden dat Azerbeidzjan won.quote:
Het lag ook allemaal dicht bij elkaar. Alleen de top 3 stond vastquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:03 schreef Sableheart het volgende:
Zoals ik zei, heel erg veel goedsWe verschillen behoorlijk van mening qua top 10, maar er zijn hier niet echt verkeerde keuzes te maken.
goede vraag, geen idee. Hij is in ieder geval niet belangrijk genoeg om op de engelse wikipagina van eurovisie 2011 genoemd te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Waar kunnen we deze man van kennen?
We hadden ook een uurtje langer kunnen zitten, maar dit leek me een betere oplossingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga even naar de SC en de voting is bijna afgelopen. Dat ging snel
Ik weet niet zeker of ik volgende week 2021 op zet. Het regiofestival is er dan ook, en ik was eigenlijk van plan dat te gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Quizvraag: 1 artiest uit 2011 zien we volgende week terugkeren in 2021. Wie is het?
Die kijk ik morgen welquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom na Even tot Hier deze kant op
Werd in 2023 goedgemaaktquote:
Ik vond Spanje, VK en Zweden tegenvallen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:06 schreef Sableheart het volgende:
Wat was 2021 toch een sterke editie
Eens, maar dat waren 3 van de 26 finalisten, en 2 daarvan waren automatisch gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond Spanje, VK en Zweden tegenvallen.
Duitsland was ook niet sterk, maar had leuk liedje met een grappige stagingquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens, maar dat waren 3 van de 26 finalisten, en 2 daarvan waren automatisch gekwalificeerd.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Eden Alene is inmiddels gestopt met zingen
Van wat ik heb meegekregen is dat de muziekwereld niet bij haar pastte. Inderdaad zonde. Zingen kan ze echt wel.quote:
Ze heeft stem als Mariah Carey met die hoge uithalen van haarquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van wat ik heb meegekregen is dat de muziekwereld niet bij haar pastte. Inderdaad zonde. Zingen kan ze echt wel.
Het verbaast me dat goedgekeurd is door de Russische Regering dit nummerquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef Sableheart het volgende:
Maar dit nummer voelt wel een beetje als een laatste charmeoffensief richting het westen
Ben je de enig overgebleven kijker?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Ja, het werd in 2023 goedgemaakt, maar ik had hem veel liever als deelnemer echt op het podium gezien. In 2020 kreeg hij al de winst door de neus geboord, en met weer een sterk nummer mocht hij in 2021 niet optreden.
Ik geloof dat @ESF1Gamer hem ook nog op de achtergrond aan heeft staan. Ik zie in ieder geval nog een tweede groene naam.quote:
Mijn moeder vond het een goed nummer en dat had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:16 schreef Sableheart het volgende:
Finland is niet mijn stijl, maar ik snap het resultaat op zich wel.
Mja, vind ik eigenlijk wel. Ik bedoel, wie in Europa spreekt dit nou aan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:48 schreef Sableheart het volgende:
Ook Nederland had de 0 van het publiek niet verdient.
Zekersquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:48 schreef Sableheart het volgende:
ESF gaat om het vieren van verschillende culturen en muziekquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, vind ik eigenlijk wel. Ik bedoel, wie in Europa spreekt dit nou aan.
mij?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, vind ik eigenlijk wel. Ik bedoel, wie in Europa spreekt dit nou aan.
We waren opvulmateriaal voor de winnaarquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:48 schreef Sableheart het volgende:
Dat wel, inderdaad. En de editie was heel erg sterk, dus men had veel te kiezen, maar toch.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We waren opvulmateriaal voor de winnaar
Dat was toch een van de weinige nummers in de Zweedse voorronde die niet Zweeds overgeproduceerd was?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Hier had Clara Klingenström kunnen staan
QFTquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Stiekem had dit gewoon niet door moeten gaan naar de finale. Dan was Zweden gewoon even lekker op hun bek gegaan
Oja die vond ik wel goed. Beetje Zweedse palingsound, maar toch.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Hier had Clara Klingenström kunnen staan
Staat klaar voor de afterpartyquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat was toch een van de weinige nummers in de Zweedse voorronde die niet Zweeds overgeproduceerd was?
Het antwoord was: Senhit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Quizvraag: 1 artiest uit 2011 zien we volgende week terugkeren in 2021. Wie is het?
Hier allemaal in spanning of hij zou komen, omdat hij niet echt aan de coronaregels hieldquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida heeft meegedaan voor San Marino. Laat dat even tot je doordringen.
Het bleef heel lang onduidelijk, maar uiteindelijk stond hij er.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida heeft meegedaan voor San Marino. Laat dat even tot je doordringen.
En een bikini-wedstrijd hadquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier allemaal in spanning of hij zou komen, omdat hij niet echt aan de coronaregels hield
2 edities achter elkaar de finale halen is een prestatie op zich voor San Marinoquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het bleef heel lang onduidelijk, maar uiteindelijk stond hij er.
Prima inzending van San Marino, maar tipt niet aan het beste van de avond.
De interval acts kijken we wmb wel, maar op een memeworthy moment na wilde ik de puntentelling overslaan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Doen we nog Rock the roof interval act?
Ze zingt er goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stond Glennis toch nog in de finale
Een hele goede gelegenheid.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Opgenomen bij het songfestivalfeest
We kijken al een tijdje samen oude edities terug, en af en toe komt er wel eens een opmerking langs.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik fan van haar ben?
Volledig eens.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:56 schreef NailQueen het volgende:
Zij hadden gewoon pech dat ze de minste waren in een sterk jaar.
Volledig sprakeloos, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:58 schreef NailQueen het volgende:
Die reactie van Ethan. Dat was ik precies toen Duncan won
En terechtquote:Op zondag 12 november 2023 00:04 schreef NailQueen het volgende:
Damiano dacht "f*ck it, ik doe de ongefilterde versie"
Dit was inderdaad een veel betere keuze geweest.quote:Op zondag 12 november 2023 00:09 schreef NailQueen het volgende:
Deze had er in 2021 er tusse kunnen staan
Ik ben er niet bij, maar heel veel plezier gewenst!quote:Op zondag 12 november 2023 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Als afsluiter natuurlijk onze vaste klant. Volgende week opnieuw te bewonderen bij het grote songfestivalfeest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |