Okquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Ook Turkije switcht naar het Engels... Zucht.
Als je ziet hoe bijvoorbeeld Loreen onthaald werd, is het niet specifiek riskant, Als de betreffende winnaar goed onthaald werd, is men een jaar later er echt nog niet op uitgekeken.. En met een sterk nummer (zoals nu) kan het gewoon een goed resultaat geven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Erg gedurfd dat Duitsland opnieuw Lena stuurden. Alsof wij in 2021 opnieuw Duncan zouden sturen. (Hoewel ik denk dat Skyboy het nog aardig gedaan had)
We hebben pas 2 nummers gehad, en het valt te argumenteren dat deze editie nu al beter is dan vorige week.quote:
Na het derde nummer hoef je het niet meer te argumenteren, het is gewoon zoquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We hebben pas 2 nummers gehad, en het valt te argumenteren dat deze editie nu al beter is dan vorige week.
2011 wordt altijd minder onthaalt door de fans maar het is echt geen slecht jaar. Vooral niet als het vergelijkt met begin 2000 of de latere 2017 of 2019.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We hebben pas 2 nummers gehad, en het valt te argumenteren dat deze editie nu al beter is dan vorige week.
Ik weet het niet zeker, maar wikipedia zegt dat ze pas in 2018 trouwde, en noemt geen kinderen, dus waarschijnlijk niet.quote:
Ik dacht een buikje te zien. Dan heb ik verder niets gezegdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar wikipedia zegt dat ze pas in 2018 trouwde, en noemt geen kinderen, dus waarschijnlijk niet.
Maar zodra je hem hoort herinner je hem weer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een nummer wat ik regelmatig vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |