ESF gaat om het vieren van verschillende culturen en muziekquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, vind ik eigenlijk wel. Ik bedoel, wie in Europa spreekt dit nou aan.
mij?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, vind ik eigenlijk wel. Ik bedoel, wie in Europa spreekt dit nou aan.
We waren opvulmateriaal voor de winnaarquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:48 schreef Sableheart het volgende:
Ook Nederland had de 0 van het publiek niet verdient.
Dat wel, inderdaad. En de editie was heel erg sterk, dus men had veel te kiezen, maar toch.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We waren opvulmateriaal voor de winnaar
Dat was toch een van de weinige nummers in de Zweedse voorronde die niet Zweeds overgeproduceerd was?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Hier had Clara Klingenström kunnen staan
QFTquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Stiekem had dit gewoon niet door moeten gaan naar de finale. Dan was Zweden gewoon even lekker op hun bek gegaan
Oja die vond ik wel goed. Beetje Zweedse palingsound, maar toch.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Hier had Clara Klingenström kunnen staan
Staat klaar voor de afterpartyquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat was toch een van de weinige nummers in de Zweedse voorronde die niet Zweeds overgeproduceerd was?
Het antwoord was: Senhit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Quizvraag: 1 artiest uit 2011 zien we volgende week terugkeren in 2021. Wie is het?
Hier allemaal in spanning of hij zou komen, omdat hij niet echt aan de coronaregels hieldquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida heeft meegedaan voor San Marino. Laat dat even tot je doordringen.
Het bleef heel lang onduidelijk, maar uiteindelijk stond hij er.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Flo Rida heeft meegedaan voor San Marino. Laat dat even tot je doordringen.
En een bikini-wedstrijd hadquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier allemaal in spanning of hij zou komen, omdat hij niet echt aan de coronaregels hield
2 edities achter elkaar de finale halen is een prestatie op zich voor San Marinoquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het bleef heel lang onduidelijk, maar uiteindelijk stond hij er.
Prima inzending van San Marino, maar tipt niet aan het beste van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |