De staging is hier precies goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Er had meer uit de staging gehaald kunnen worden
Terechte conclusie voor dit nummer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Als we Zweden al te gladjes vinden krijgen we nu Rusland
En weet het nummer helaas niet te brengen. De videoclip was geweldig, maar live komt het niet echt van de grond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij staat strak van de spanning
Als ze met Weelderig Waardeloos of de Stroom waren gekomen, of zelfs als ze hun nummer niet naar het Engels vertaald hadden, hadden ze meer recht van spreken gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
En de 3JS maar pissig zijn dat deze puntmutsen wel doorgingen
Ik wilde net zeggen, deze herinner ik me totaal niet.quote:
Daar zie je denk ik een belangrijke reden dat Azerbeidzjan won.quote:
Het lag ook allemaal dicht bij elkaar. Alleen de top 3 stond vastquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:03 schreef Sableheart het volgende:
Zoals ik zei, heel erg veel goedsWe verschillen behoorlijk van mening qua top 10, maar er zijn hier niet echt verkeerde keuzes te maken.
goede vraag, geen idee. Hij is in ieder geval niet belangrijk genoeg om op de engelse wikipagina van eurovisie 2011 genoemd te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Waar kunnen we deze man van kennen?
We hadden ook een uurtje langer kunnen zitten, maar dit leek me een betere oplossingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga even naar de SC en de voting is bijna afgelopen. Dat ging snel
Ik weet niet zeker of ik volgende week 2021 op zet. Het regiofestival is er dan ook, en ik was eigenlijk van plan dat te gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Quizvraag: 1 artiest uit 2011 zien we volgende week terugkeren in 2021. Wie is het?
Die kijk ik morgen welquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom na Even tot Hier deze kant op
Werd in 2023 goedgemaaktquote:
Ik vond Spanje, VK en Zweden tegenvallen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:06 schreef Sableheart het volgende:
Wat was 2021 toch een sterke editie
Eens, maar dat waren 3 van de 26 finalisten, en 2 daarvan waren automatisch gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond Spanje, VK en Zweden tegenvallen.
Duitsland was ook niet sterk, maar had leuk liedje met een grappige stagingquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens, maar dat waren 3 van de 26 finalisten, en 2 daarvan waren automatisch gekwalificeerd.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Eden Alene is inmiddels gestopt met zingen
Van wat ik heb meegekregen is dat de muziekwereld niet bij haar pastte. Inderdaad zonde. Zingen kan ze echt wel.quote:
Ze heeft stem als Mariah Carey met die hoge uithalen van haarquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van wat ik heb meegekregen is dat de muziekwereld niet bij haar pastte. Inderdaad zonde. Zingen kan ze echt wel.
Het verbaast me dat goedgekeurd is door de Russische Regering dit nummerquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef Sableheart het volgende:
Maar dit nummer voelt wel een beetje als een laatste charmeoffensief richting het westen
Ben je de enig overgebleven kijker?quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Ja, het werd in 2023 goedgemaakt, maar ik had hem veel liever als deelnemer echt op het podium gezien. In 2020 kreeg hij al de winst door de neus geboord, en met weer een sterk nummer mocht hij in 2021 niet optreden.
Ik geloof dat @ESF1Gamer hem ook nog op de achtergrond aan heeft staan. Ik zie in ieder geval nog een tweede groene naam.quote:
Mijn moeder vond het een goed nummer en dat had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 11 november 2023 22:16 schreef Sableheart het volgende:
Finland is niet mijn stijl, maar ik snap het resultaat op zich wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |