Sorry Wishful Thinkingquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoho, gerucht was dat die een infarct had, niet dat die dood was.
Genoeg reden voor regime-change imo. Wat een totaalidioten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:55 schreef Aether het volgende:
Washington Post: tientallen liquidaties door Oekraïense geheime dienst
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-72906561
The Washington Post heeft een onthullend artikel gepubliceerd over de Oekraïense veiligheidsdienst SBU. Volgens de krant is de dienst verantwoordelijk voor tientallen liquidaties tijdens de oorlog, zoals de autobom in Moskou die vorig jaar de dochter van politiek denker Aleksandr Doegin doodde. Het artikel suggereert dat zijn 30-jarige dochter onbedoeld werd gedood; de 61-jarige Doegin was volgens functionarissen het daadwerkelijke doelwit.
De krant vertelt in detail hoe de bomaanslag werd uitgevoerd. Ook wordt geschreven dat de SBU achter de drone-aanslag op het dak van het Kremlin zat, en ook achter twee aanslagen op de Krimbrug. Oekraïense betrokkenheid bij deze acties werd al aangenomen, maar is niet eerder zo stellig naar buiten gebracht als nu.
Verder beschrijft het artikel een nauwe verbondenheid tussen de CIA en de SBU. De Amerikaanse geheime dienst zou de afgelopen jaren tientallen miljoen dollars hebben geïnvesteerd in de Oekraïense dienst. Het gaat volgens de auteurs om training en het aanleveren van apparatuur. Nog altijd is de CIA "significant" aanwezig in Kyiv, aldus functionarissen. Volgens de krant wordt directe betrokkenheid tussen de CIA en de liquidatie- en sabotageoperaties stellig ontkend.
Welk regime moet er dan gechanged worden volgens jou?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Genoeg reden voor regime-change imo. Wat een totaalidioten.
Het regime dat hopelijk nog een last say heeft wb SBU-beleid.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk regime moet er dan gechanged worden volgens jou?
Niet op reageren. Ze hebben de dorpsgek weer los gelatenquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk regime moet er dan gechanged worden volgens jou?
Welk regime?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het regime dat hopelijk nog een last say heeft wb SBU-beleid.
Hij is pas gek als ik met m klaar ben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet op reageren. Ze hebben de dorpsgek weer los gelaten. Die is toch zeker een jaar weggeweest...
Zij als ik mij niet vergis. Wel eentje met bijzonder veel uithoudingsvermogen trouwensquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is pas gek als ik met m klaar ben.
Als ik met haar klaar ben is het een hem.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zij als ik mij niet vergis. Wel eentje met bijzonder veel uithoudingsvermogen trouwens.
Zonde van de energie dus.
Vandaag nietquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zij als ik mij niet vergis. Wel eentje met bijzonder veel uithoudingsvermogen trouwens.
Zonde van de energie dus.
Mossad doet niet anders. En zo wel meer "veiligheidsdiensten"quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kom op kerel, anders een vent, nou ook een vent.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Vandaag niet. Lig ziek op de bank dus hij mag op papier bijten vanavond.
Dat eh gaat mijn pet te boven, maar als je dit kan beredeneren is het toch zo gek niet dat de sbu dit soort dingen uitvoert ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mossad did 9/11, maar met toestemming van de CIA.
Onnozellheid stellig opschrijven maakt het niet minder onnozel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mossad did 9/11, maar met toestemming van de CIA.
Maak gewoon je punt en dan ga ik er in een warm bad even over tobben. Deal?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom op kerel, anders een vent, nou ook een vent.
Nee, geen deal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maak gewoon je punt en dan ga ik er in een warm bad even over tobben. Deal?
Dat is helemaal niet gek! Dat zeg ik ook niet. De vraag is of we het willen tolereren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat eh gaat mijn pet te boven, maar als je dit kan beredeneren is het toch zo gek niet dat de sbu dit soort dingen uitvoert ?
Wij kijken allemaal mee via de waterleidingen, systeem bedacht door de Mossad uiteraard.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maak gewoon je punt en dan ga ik er in een warm bad even over tobben. Deal?
Pegasus in m'n water?!quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wij kijken allemaal mee via de waterleidingen, systeem bedacht door de Mossad uiteraard.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ben je ook een anti-vacc wappie?quote:
Vaccinate Putin!quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je ook een anti-vacc wappie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |