abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211058635
Jeej 26 nieuwe posts *O*

Boeh alleen maar troep -O-
pi_211058747
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:53 schreef Ulx het volgende:
@:ExTec mag weer een avondje razen en tieren....

[ twitter ]
Nah, niet boeiend. De VS slowwalked beduidend meer dan dat scholz scholzed tegenwoordig.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211058773
Modje die geen running gag meer kan herkennen?
pi_211058800
Nou ja, geneuzel over vaccins en de mossad is blijkbaar wel ontopic. Ga ik het daar maar over hebben.

Denken jullie dat er 5G nanotech in de waterleidingraketten van Hamas zit?
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:03:34 #230
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_211058818
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:47 schreef BEFEM het volgende:
Jeej 26 nieuwe posts *O*

Boeh alleen maar troep -O-
Ach, dit topicdeel gaat al langer mee dan een dag. Geniet even van deze relatieve rust.
pi_211058819
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:01 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, geneuzel over vaccins en de mossad is blijkbaar wel ontopic. Ga ik het daar maar over hebben.

Denken jullie dat er 5G nanotech in de waterleidingraketten van Hamas zit?
Ja, en als ze dan door de lucht vliegen, wordt dat water... chemtrails.

This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211058862
Ok, fuck it.

twitter

Blijkbaar belangrijk genoeg dat MinBuZa er zo enthousiast over is.
pi_211058916
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:06 schreef Ulx het volgende:
Ok, fuck it.

[ twitter ]

Nee, dat zijn ze altijd. Want het is nooit in hun belang om openlijk over straat te gaan rollebollen met hun donateurs. Zelfs een zweem van teleurstelling is onwenselijk.

Maar wat denk jij? :)
pi_211058962
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, dat zijn ze altijd. Want het is nooit in hun belang om openlijk over straat te gaan rollebollen met hun donateurs. Zelfs een zweem van teleurstelling is onwenselijk.

Maar wat denk jij? :)
Geen idee, ik weet niet wat Oekraïne allemaal op de verlanglijst heeft staan. Het is MinBuZa, dus ik denk dat het richting diplomatieke kant gezocht zal moeten worden. Wapenleveringen komen eerder via MinDef in de openbaarheid lijkt me. .
pi_211058995
twitter
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:32:40 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211059122
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Genoeg reden voor regime-change imo. Wat een totaalidioten.
Leg uit? Het zijn legitieme doelwitten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211059192
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:06 schreef Ulx het volgende:
Ok, fuck it.

[ twitter ]

De meeste comments denken aan Taurus maar dat lijkt me niet. Een enkeling heeft het over een IRIS-T airdefence. Denk ook niet dat dat het is. Ik denk aangezien het MiBuZa is en geen Def dat het iets is wat gepland staat wat Oekraine verder helpt. Geen wapens maar hulp of oplossing voor iets wat nu speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2023 22:48:13 ]
pi_211059233
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:41 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Een enkeling heeft het over een IRIS-T airdefence.
Die worden tegenwoordig al vrij onceromonieus naar binnen geschoven.

quote:
Denk ook niet dat dat het is. Ik denk aangezien het MiBuZa is en geen Def dat het iets gepland staat wat Oekraine verder helpt. Geen wapens maar hulp of oplossing voor iets wat nu speelt.
?

Dat zou een te grote nothingburger zijn.
pi_211059246
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die worden tegenwoordig al vrij onceromonieus naar binnen geschoven.
[..]
?

Dat zou een te grote nothingburger zijn.
Tsja, er is al eerder geheimzinnig gedaan maar was het uiteindelijk niks bijzonders. Laatst ging dat toch over innigere samenwerking tussen bedrijven of zoiets?
pi_211059262
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:47 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Tsja, er is al eerder geheimzinnig gedaan maar was het uiteindelijk niks bijzonders. Laatst ging dat toch over innigere samenwerking tussen bedrijven of zoiets?
Eigenlijk moeten we ook niet proberen te gokken wat het gaat worden. ;)
pi_211059266
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:41 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
De meeste comments denken aan Taurus maar dat lijkt me niet. Een enkeling heeft het over een IRIS-T airdefence. Denk ook niet dat dat het is. Ik denk aangezien het MiBuZa is en geen Def dat het iets gepland staat wat Oekraine verder helpt. Geen wapens maar hulp of oplossing voor iets wat nu speelt.
Taurus lijkt me niet. Van Iris-T heeft Duitsland er laatst nog zes toegezegd. Wapenleveringen betwijfel ik.

Rheinmetall? Die wilden wat in Oekraïne doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2023 22:49:51 ]
pi_211059272
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Taurus lijkt me niet. Van Iris-T heeft Duitsland er laatst nog zes toegezegd. Wapenleveringen betwijfel ik. Rheinmetall? Die wilden wat in Oekraïne doen.
Die wilden toch tzt een fabriek in Oekraïne openen meen ik mij te herinneren.
  maandag 23 oktober 2023 @ 22:53:33 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211059311
quote:

[..]
De meeste comments denken aan Taurus maar dat lijkt me niet. Een enkeling heeft het over een IRIS-T airdefence. Denk ook niet dat dat het is. Ik denk aangezien het MiBuZa is en geen Def dat het iets is wat gepland staat wat Oekraine verder helpt. Geen wapens maar hulp of oplossing voor iets wat nu speelt.
Ik denk dat ze iets concreets te melden heeft over het 'winter protection plan'.
3 weken geleden:

quote:
German FM urges “winter protection plan” for Ukraine
“We saw last winter the brutal way in which the Russian president wages this war, with targeted attacks on critical infrastructure such as power plants,” The German FM says, calling for a “winter protection plan” for Ukraine.

German Foreign Minister Annalena Baerbock called to develop a strategy to insulate Ukraine from the fallout of a campaign of Russian strikes on Ukraine’s energy grid this winter, The Guardian reports.

On 2 October, she told reporters in Kyiv:

“Ukraine needs a winter protection plan of air defense, generators and a strengthening of the energy supply.

“We saw last winter the brutal way in which the Russian president wages this war, with targeted attacks on critical infrastructure such as power plants.”

Ms. Baerbock has been in Kyiv to participate in an informal meeting of EU foreign ministers.

https://euromaidanpress.c(...)on-plan-for-ukraine/
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211059313
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Die wilden toch tzt een fabriek in Oekraïne openen meen ik mij te herinneren.
Daar zal ook wel wat papierwerk bij zitten. Misschien die Skyranger? De Gepards zijn op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2023 22:54:34 ]
pi_211059375
quote:
84s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik denk dat ze iets concreets te melden heeft over het 'winter protection plan'.
3 weken geleden:
[..]

Dit ja, ik dacht ook aan iets met aankomende winter maar vergat het te benoemen.
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:02:55 #246
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211059422
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:58 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Dit ja, ik dacht ook aan iets met aankomende winter maar vergat het te benoemen.
Met dit soort berichten is het altijd simpel :P Gewoon even terugzoeken wat ze een paar weken eerder hebben besproken :) 9 van de 10 keer klopt het.
  maandag 23 oktober 2023 @ 23:21:46 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211059606
:D _O-

twitter
pi_211060770
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Genoeg reden voor regime-change imo. Wat een totaalidioten.
Ik begrijp je emotie, bij een verderfelijk volk als de Russen kun je echter regime changen wat je wil, maar dan hijsen ze gewoon weer de volgende dictator op de troon. 8-)
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 07:33:43 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211060897
twitter
pi_211061135
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')