Dat heb ik niet gekeken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vonden jullie Ramalho ook de beste man tegen Fortuna?
Af en toe mag iemand mij wel in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zie het al, dit wordt een nulletje of 4 voor PSV.
Sutalo en Gaaei kunnen er nog steeds geen reet van hoorquote:
Steijn zal balen dat hij die wedstrijd tegen PSV niet even mee kon pakken.quote:
Allemaal de schuld van straatvechter Maurice.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sutalo en Gaaei kunnen er nog steeds geen reet van hoor
Sutalo was wel een gRoOt TaLeNt toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van straatvechter Maurice.
Stukje ontkenning dat ze weer 120 miljoen hebben weggegooid.
Professor Peter Sylvesterquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bosz-bal
Hopelijk kopen ze nog een aanvaller in de winterstop
Heeft toch mooi 1 overwinnng behaald.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van straatvechter Maurice.
Stukje ontkenning dat ze weer 120 miljoen hebben weggegooid.
Nul verliespunten in de eredivisie allen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bosz-bal
Hopelijk kopen ze nog een aanvaller in de winterstop
Misschien over een maand wat beter maar stront blijft stront.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sutalo was wel een gRoOt TaLeNt toch?
Maar ik geloof niet dat ie dit weekend ineens geweldig gaat spelen nee.
Wauw, in de Eredivisie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nul verliespunten in de eredivisie allen.
Worst manager in the history of the Eredivisiequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft toch mooi 1 overwinnng behaald.
EinSteijn
KKD dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder tegenstandquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er zijn zgn topclubs die toch al een paar keer tegen puntverlies aan zijn gelopen in de Eredivisie, dus toch wel een prestatie zou ik zeggen.quote:
Geen F1.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Lance in de aanval
doeltrap
[ afbeelding ]
Op jou wachten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoezo staat PSV nog niet voor?
Oh ja omdat Ajax kut is is PSV goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er zijn zgn topclubs die toch al een paar keer tegen puntverlies aan zijn gelopen in de Eredivisie, dus toch wel een prestatie zou ik zeggen.
Omdat ze nog niet gescoord hebben o.a.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoezo staat PSV nog niet voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |