Nou omdat ik de hele week zo opsta op die tijd, niet dat ik onwijs moeite heb om me nu trouwens dan nog een keer om te draaien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:11 schreef Mazikeen het volgende:
6 uur wakker? Elke dag? Ook in het weekend?
Middagdutje kan ik ni3t hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou omdat ik de hele week zo opsta op die tijd, niet dat ik onwijs moeite heb om me nu trouwens dan nog een keer om te draaien.
mms doe ff middagdutje wel
t wordt steeds makkelijker wel eigenlijk. hahaha voor mij althans.quote:
nou vooral eigenlijk niks doen, lolquote:
heerlijk, ik heb helemaal t zelfde, gewoon ff niks in de planning hebben enzo is ook wel eens leuk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:34 schreef Mazikeen het volgende:
Hele dag niks. Series kijken films en bolk roepen in dts
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
haha jawel hoor, niet dat t mij uitmaakt verder welk topic.
Dtsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:20 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zeg t maar niet waar Stiggy bij is...Hij is allergies geworden van dat woord
Ow - er zwaait wat...quote:
Hondel- oh wacht.quote:
Grijsjequote:
Hey Stigquote:
Greyysssquote:
quote:[..]
hoi pipoloi
Enorm!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geweldigenoten gisteravond vannacht
Sallykequote:
Stiggy!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:49 schreef [url=https://forum.fok.nl *O* *O* *O* /user/profile/183088]TheStigsDutchCousin[/url] het volgende:
[..]
Sallyke
Dat was fijn wakker wordenquote:
Sallykequote:
Grijskequote:
Mazikequote:
Wat heeeerlijk wakker wordenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Grijske
[..]
Mazike
Klep!quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sallyke
[..]
Grijske
[..]
Mazike
DICHTquote:
Graag geda- oh wacht.quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:17 schreef Mazikeen het volgende:
kan deze week even heel snel voorbij gaan ?
Zin in november...
Uhhhhhh.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over?
Oh, goede redenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uhhhhhh.
Ik heb zin om t3 lessen zaterdag
Moest lachen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Trekken gaat altijd sneller als je er weer bent
Doe je dan gezellig mee?quote:
Ik ben al bezigquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je dan gezellig mee?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over?
quote:
quote:
Ja erg hè?!quote:
Aaahquote:
Stig discrimineert niet!quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Dieeeee![]()
Die probeert iedere vrouw op fok te versieren
Of ze nu 20 zijn of 80![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig discrimineert niet!
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig discrimineert niet!
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd aardig?!?!?!?!
Hoi jijquote:
quote:
Oeh, gepakt op 5 seconden!quote:
Ja, ik balkte je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik balkte je.Jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Oeh!quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh!![]()
@ 22:22:23
Mag ik je aanraken?!![]()
bijnnnnaaaa...
Dat priktquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:44 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar zit nog een speldje tussen zo wat
Eensquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:44 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar zit nog een speldje tussen zo wat
Ik was al hard aan het werk, geen tijd voor Fok!quote:
ja verdikkeme, je bent er nu toch ook? of ben je vrij?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was al hard aan het werk, geen tijd voor Fok!
Jaaaaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:19 schreef Mazikeen het volgende:
We trekken @:2xhenk en @:lovely gewoon hierheen... wordt het hier drukker
Thuiswerkgenot!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja verdikkeme, je bent er nu toch ook? of ben je vrij?
want ik denk dat er binnenkort iets gaat sluitenquote:
dus ha dje hier best vroeg kunnen reagerenquote:
Zal jou eens genot!quote:
Je kunt gewoon niet zonder mequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
want ik denk dat er binnenkort iets gaat sluiten
[..]
dus ha dje hier best vroeg kunnen reageren
dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens genot!
[..]
Je kunt gewoon niet zonder me
Wist ik welquote:
Zou mij niet verbazen, of degene krijgt gewoon een vakantiequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
want ik denk dat er binnenkort iets gaat sluiten
[..]
dus ha dje hier best vroeg kunnen reageren
Kom danquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens genot!
[..]
Je kunt gewoon niet zonder me
Ben al onderwegquote:
Thuiswerk ftw!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja verdikkeme, je bent er nu toch ook? of ben je vrij?
Jep. En ik kan praten als brugman geloof ik..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik kan praten als brugman geloof ik..Nee hoor want het was net weer raakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, ik las mee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hoor want het was net weer raak
Hey Stigquote:
quote:
Dotquote:
quote:
Prima hoorquote:
*plop*quote:
Ja prima hierquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor
Met jou ook?
Fijn te horenquote:
Heb de legpuzzel maar weer eens naar beneden gehaald. Alleen is het nu een beetje te donker vandaag jammer genoegquote:
Kaarsje aanstekenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de legpuzzel maar weer eens naar beneden gehaald. Alleen is het nu een beetje te donker vandaag jammer genoeg
Nee, is echt een moeilijke puzzel moet daar echt goed daglicht bij hebbenquote:
Dan heb je nu wat meer moeitequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is echt een moeilijke puzzel moet daar echt goed daglicht bij hebben
Ik wacht wel weer tot het daglicht goed isquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je nu wat meer moeite
Volgend jaarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer tot het daglicht goed is
Nee heb gisteren ook zitten puzzelen en het gaat nu ook de goede kant op heb net twee stukjes gevondenquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb gisteren ook zitten puzzelen en het gaat nu ook de goede kant op heb net twee stukjes gevonden
Schiet op hequote:
Niet al pauze hebbenquote:
Ja ik welquote:
Blub.quote:
Kom danquote:
Lang niet gezien, Nijnquote:
Druk bezig geweest de laatste tijd en te weinig tijd voor FOK. Hebben jullie de boel hier wel een beetje heel gehouden tijdens mijn stralende afwezigheid?quote:
Dat heb ik in november straks. Is ook wel een keer lekkerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk bezig geweest de laatste tijd en te weinig tijd voor FOK. Hebben jullie de boel hier wel een beetje heel gehouden tijdens mijn stralende afwezigheid?
Ik krijg het dan juist weer wat rustiger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat heb ik in november straks. Is ook wel een keer lekker
Nee ik drukker op werk en cod mw3 komt uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het dan juist weer wat rustiger.
Slechte planning danquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik drukker op werk en cod mw3 komt uit
Morguh Stigquote:
Hey heer konijn, tijdje niet gezienquote:
Dotquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey heer konijn, tijdje niet gezien
quote:
Maziquote:
Hier ook op het werk, gisteren al een halve dag genomen omdat ik zat te nietsen,, kan ik nu helaas niet weer doenquote:
dat is niet bestquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier ook op het werk, gisteren al een halve dag genomen omdat ik zat te nietsen,, kan ik nu helaas niet weer doen
Ja ik hoop het oprecht.. maar het is dan ook niet mijn taak om werk binnen te halenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet best
als het op het werk rustig is
stilte voor de storm?
dus iemand doet zijn werk niet goed?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik hoop het oprecht.. maar het is dan ook niet mijn taak om werk binnen te halen
Ja, ik durf het niet te zeggen, want we gooien onze tarieven al omlaag en ik presteer hetzelfde als de afgelopen 2 jaar.. misschien is het bij de klanten ook rustig, maar dat moet onze sales checken natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus iemand doet zijn werk niet goed?
vervelend is het welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik durf het niet te zeggen, want we gooien onze tarieven al omlaag en ik presteer hetzelfde als de afgelopen 2 jaar.. misschien is het bij de klanten ook rustig, maar dat moet onze sales checken natuurlijk
Yep, waarom denk je dat ik Fok weer opgestart hebquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend is het wel
want halve dagen uit je neus eten gaat ook snel vervelen
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Yep, waarom denk je dat ik Fok weer opgestart heb
Ja klopt, maar moet te actief bezig zijn, anders gaat mn baas klagen dat ik alleen maar zit te chattenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dan kun je beter in DTS posten
dat is drukker dan hier
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja klopt, maar moet te actief bezig zijn, anders gaat mn baas klagen dat ik alleen maar zit te chatten
Ja, maar als ik dat tegen hem zeg heb ik helemaal de poppen aan het dansenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dan moet je baas voor meer werk zorgen
dan beter een beetje fokkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat tegen hem zeg heb ik helemaal de poppen aan het dansen
Ik ben hier.quote:
ok jongensquote:
Amber Alert is toch voor minderjarigen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok jongens
trek het amber alert maar in
hij is er weer
jaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amber Alert is toch voor minderjarigen?
quote:
Mensen schatten me al jonger in dan dat ik ben, maar minderjarig is nieuwquote:
maar ik weet hoe oud je bentquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen schatten me al jonger in dan dat ik ben, maar minderjarig is nieuw
Lichamelijk of geestelijk?quote:
beidequote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lichamelijk of geestelijk?
Check het even bij jou, omdat je er moeite mee hebtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide
dat heb je net gelezen toch
HENKHENK.quote:
Mazi Mazi!quote:
Klinkt als een plaats in Zwitserland.quote:
oostenrijk mag dat ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een plaats in Zwitserland.
Ach ist gut Frau greys.quote:
Danke Herr Stigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach ist gut Frau greys.
Klinkt zelfs goed zoquote:
Klinkt, niet kinktquote:
HENKquote:
quote:
Sallykequote:
In een... Mazikin?quote:
GRIJSquote:
Hellowquote:
ben je er al klaar voor?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je er al klaar voor?
weer een F1 weekend
Uiteraard!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je er al klaar voor?
weer een F1 weekend
Ow.quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Dear.
Geloof je erin..?
Ik niet... die blaast zichzelf op onder de druk
quote:
HENKquote:
Ik dacht laats dat ik jou tegen kwam op tiktokquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
Is het al half 6?
@:TheStigsDutchCousin had je nog gelezen van gister? motorongeluk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |