quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoezo niet goed genoeg? Enige reden waarom Ric weer in z'n eigen auto zit is dat hij weer kan rijden. Heet niets met Lawson te maken.
Joh ik begin er niet over he, dat is een zuur figuur hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lawson plaats heeft gemaakt voor Ricciardo omdat Danny beter is dan Liam.
Niet iedereen trapt in de glimlach van Ricciardoquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja oke, maar we weten waarom zij dat zegt (Iets met Lawson)
En dat mag natuurlijk, maar die was niet goed genoeg, Ric is dan nu eenmaal wel.
Nee echt op het randjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht even dat Max track limits had in bocht 20.
Copy, we are checking.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef SiGNe het volgende:
Wat is er met Ferrari aan de hand?
Sainz in de elimination zone en Leclerc ook slechts P9
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef Donna het volgende:
De kitten is verplaatst naar een plekje voor de TV en zit echt te kijken nu.
Even lief zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Joh ik begin er niet over he, dat is een zuur figuur hier
Sand bagsquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef SiGNe het volgende:
Sainz werd gehinderd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef SiGNe het volgende:
Ik probeer minimaal 1 keer door het slotje te posten tijdens het F1 weekendquote:
We are looking at plan Alpha...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Copy, we are checking.
Zij begon niet over Lawson, dat was jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Joh ik begin er niet over he, dat is een zuur figuur hier
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja oke, maar we weten waarom zij dat zegt (Iets met Lawson)
En dat mag natuurlijk, maar die was niet goed genoeg, Ric is dan nu eenmaal wel.
Please confirm.quote:
Had ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht even dat Max track limits had in bocht 20.
Krijg je met millenials.quote:
Leuk! Ik vind dat er vaak te veel gezeik is over Alpine en in ben wel een beetje fan van Gasly.quote:
Mwah dat wil ik nog zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens een 1:34.3 - daar lijken ze dit jaar niet aan te gaan komen.
Ze mogen helaas hun motor niet meer vermogen geven om gelijke hoogte te komen met de restquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind dat er vaak te veel gezeik is over Alpine en in ben wel een beetje fan van Gasly.
Max: Hold my Red Bullquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens een 1:34.3 - daar lijken ze dit jaar niet aan te gaan komen.
Q3 verrast altijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Tijn het volgende:
Dat is bizar close.quote:
Die van Monaco is aan het werkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Monolith het volgende:
De regie is ook wel weer drama vandaag.
Er is een speciale plek in hel voor mensen die het op deze manier verneuken voor de rest.quote:
Helmut Marko wordt woedendquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:41 schreef greysbones het volgende:
Perez ook weer hakken over de sloot
Russell en piastri ookquote:
Ja dat is een paar tienden, dus in F1 termen een eeuwigheid.quote:
Herr komt der Sonnequote:
Geopereerd toch ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Die heeft dan ook weken ziek thuis gezeten, maar wellicht heeft het een andere reden
Nieuwe psycholoog, eentje die hem niet de kont likt.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
knietje geven. Komt hij wel weer tot leven
Het mod forum?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die het op deze manier verneuken voor de rest.
Met andere woorden; doe even niet
Voor racewinst is dat ook niet nodig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet nog maar zien dat Max pole pakt
Hij wint zondag toch weer met 20+ seconden voorsprongquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Netsplitter het volgende:
Moet je dat wel tegen de goede zeggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die het op deze manier verneuken voor de rest.
Lijkt geen uitgemaakte zaak, maar het zou me op zich wel verbazen als hij morgen niet de beste pace heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Netsplitter het volgende:
Dan is deze race mede door jou mogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:44 schreef Tijn het volgende:
Dit weekend wordt gesponsord door Lenovo. Ik heb net een nieuwe laptop gekocht. Komt wel heel dichtbij zo
Ik maak die race in Las Vegas indirect mogelijk. Ben er misselijk vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan is deze race mede door jou mogelijk gemaakt.
Bedankt
Welke zender?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wie is die kut aan het woord bij de commentatoren?
Albers?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wie is die kut aan het woord bij de commentatoren?
Je weet dat deze kwalificatie voor zondag is en niet voor morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt geen uitgemaakte zaak, maar het zou me op zich wel verbazen als hij morgen niet de beste pace heeft.
Bedoel je zondag?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt geen uitgemaakte zaak, maar het zou me op zich wel verbazen als hij morgen niet de beste pace heeft.
Tegelijkertijd denk ik dat Red Bull geen cent meer in deze auto investeert, terwijl ze bij Mercedes, Ferrari en McLaren wellicht nog flink aan het upgraden zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een Macbook gekochtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan is deze race mede door jou mogelijk gemaakt.
Bedankt
Ik deed niksquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen is sprint he, dus hoeft ook nog niet per se.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, voor het eerst in 20 jaar geen Macquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een Macbook gekocht
Oh ja, het is pas vrijdag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat deze kwalificatie voor zondag is en niet voor morgen
Mensen die Macbooks kopen noemen dat geen laptop. Nooit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fair enough.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Donalds?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, voor het eerst in 20 jaar geen Mac
Die heeft wel het hoogste stemmetje.quote:
Ik denk dat Ferrari het vizier ook wel op 2023 hebben met een winst op zak. Mercedes zal nog wel willen en McLaren heeft in deze fase een unieke kans op winstquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tegelijkertijd denk ik dat Red Bull geen cent meer in deze auto investeert, terwijl ze bij Mercedes, Ferrari en McLaren wellicht nog flink aan het upgraden zijn.
Zou Sam voor Hamilton zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:47 schreef Perox het volgende:
Sam Collins doet even wat Mercedes propaganda erin.
gras is groen en water is natquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:47 schreef Perox het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Mensen die Macbooks kopen noemen dat geen laptop. Nooit.
Z’n ballen liggen vast nog thuisquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft wel het hoogste stemmetje.
Dat er nog mensen zijn die hem serieus nemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:47 schreef Perox het volgende:
Is het water nat of alleen datgene waar het water op zit?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gras is groen en water is nat
Hier nog een uitzondering.quote:
Nope, moet dat dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die hem serieus nemen.
Dan ga je er vanuit dat hij die ooit gehad heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z’n ballen liggen vast nog thuis
Goated @klaasweetallesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We gaan gluren naar nummer 105 van HAM. Get in there.
Even de concurrentie bang makenquote:
Ik heb een Iphone van werk, maar wat een onding is dat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een Macbook van werk, ik noem het gewoon een laptop, dus kan bevestigen dat simpelweg een Macbook hebben niet genoeg is om het niet meer een laptop te noemen
ik zou zeggen: test hetquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het water nat of alleen datgene waar het water op zit?
Verstand komt met de jaren..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, voor het eerst in 20 jaar geen Mac
Of gebruik maken van de vrije baanquote:
Ik zei ook kopen, niet hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een Macbook van werk, ik noem het gewoon een laptop, dus kan bevestigen dat simpelweg een Macbook hebben niet genoeg is om het niet meer een laptop te noemen
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een Iphone van werk, maar wat een onding is dat.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:49 schreef greysbones het volgende:
Wist niet dat we tijdens quali al DTS beelden kregen
Familytime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]DTS?!
oh dear, hier ook al...
genoeg slowchat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
[..]DTS?!
oh dear, hier ook al...
genoeg slowchat...Drive to surviveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]DTS?!
oh dear, hier ook al...
genoeg slowchat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
oh, hahahah aquote:
Wie laat Perez in zijn team zittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik spijt ga krijgen van mijn beslissing om Perez niet in te ruilen voor Leclerc.
Nee, sommige mensen vinden zichzelf heel smart door de live timing te volgen en hier te posten.quote:
Tja, het alternatief was Ferrari.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie laat Perez in zijn team zitten
Gewoon MaxGod - Norris - McLaren - McLaren ouwe reusquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, het alternatief was Ferrari.
Ik ben niet zo rijk als jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon MaxGod - Norris - McLaren - McLaren ouwe reus
Checoquote:
Nopequote:
Erg dom als je weet dat Jos in de pits staat te wachten.quote:
Pole boeit hier niet echt, leuk voor de statistieken.quote:
Ja, dat sowieso. P2 kan wel eens gunstiger zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pole boeit hier niet echt, leuk voor de statistieken.
Die doet ook gewoon zijn ding he :Fquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een beetje jammer als degene waar je last van hebt je teamgenoot is.
Leuk voor wiki. Kijkt toch niemand naar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pole boeit hier niet echt, leuk voor de statistieken.
Daar is de spanningsboog van Amerikanen te kort voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:57 schreef greysbones het volgende:
TL worden ook slecht in beeld gebracht
Ik heb er pas een voorbij zien komen, die van russell netquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:57 schreef greysbones het volgende:
TL worden ook slecht in beeld gebracht
Iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb er pas een voorbij zien komen, die van russell net
Lando vorige qquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb er pas een voorbij zien komen, die van russell net
Max is natuurlijk ook niet boos op Checo, maar op het team. Ze kunnen Pérez ook op een ander moment naar buiten sturen waardoor je er geen last van hebt.quote:
die zien een programma tussen de lange reclameblokken doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar is de spanningsboog van Amerikanen te kort voor.
Die was zeer goed te zien iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lando vorige q
Vanuit de helm cam
Jawel, maar ook voor Perez is er een (theoretisch) ideaal moment om naar buiten te gaan. En Perez heeft nog iets te verliezen, Max niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max is natuurlijk ook niet boos op Checo, maar op het team. Ze kunnen Pérez ook op een ander moment naar buiten sturen waardoor je er geen last van hebt.
Niet in die laatste bocht, maar in 19.quote:
Nog 1 keer graag?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik tracklimitgezeik haat?
Omdat het overdreven is of omdat de coureurs niet binnen de lijntjes kunnen kleuren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik tracklimitgezeik haat?
Jup.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet in die laatste bocht, maar in 19.
Ik gun Lecerc en Norris een overwinning op zondagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:02 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een beetje potentie voor spanning
Max: Hold my Red Bullquote:
Misschien kun je iets minder overdreven doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
WOOOOOOOWWWW
WAT EEN GEWEEELDIGE KWALI JA EINDELIJK EEN MOOIE GRID YES
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:03 schreef Playboy69 het volgende:
Haha, Verstappen zonder auto die veruit het snelste is en gelijk sluipen de foutjes erin, beloond met een p6 genot.
Ga jij maar lekker met je kleine piemeltje spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:03 schreef Playboy69 het volgende:
Haha, Verstappen zonder auto die veruit het snelste is en gelijk sluipen de foutjes erin, beloond met een p6 genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |