quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoezo niet goed genoeg? Enige reden waarom Ric weer in z'n eigen auto zit is dat hij weer kan rijden. Heet niets met Lawson te maken.
Joh ik begin er niet over he, dat is een zuur figuur hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lawson plaats heeft gemaakt voor Ricciardo omdat Danny beter is dan Liam.
Niet iedereen trapt in de glimlach van Ricciardoquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja oke, maar we weten waarom zij dat zegt (Iets met Lawson)
En dat mag natuurlijk, maar die was niet goed genoeg, Ric is dan nu eenmaal wel.
Nee echt op het randjequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht even dat Max track limits had in bocht 20.
Copy, we are checking.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef SiGNe het volgende:
Wat is er met Ferrari aan de hand?
Sainz in de elimination zone en Leclerc ook slechts P9
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef Donna het volgende:
De kitten is verplaatst naar een plekje voor de TV en zit echt te kijken nu.
Even lief zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Joh ik begin er niet over he, dat is een zuur figuur hier
Sand bagsquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef SiGNe het volgende:
Sainz werd gehinderd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef SiGNe het volgende:
Ik probeer minimaal 1 keer door het slotje te posten tijdens het F1 weekendquote:
We are looking at plan Alpha...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Copy, we are checking.
Zij begon niet over Lawson, dat was jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Joh ik begin er niet over he, dat is een zuur figuur hier
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja oke, maar we weten waarom zij dat zegt (Iets met Lawson)
En dat mag natuurlijk, maar die was niet goed genoeg, Ric is dan nu eenmaal wel.
Please confirm.quote:
Had ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht even dat Max track limits had in bocht 20.
Krijg je met millenials.quote:
Leuk! Ik vind dat er vaak te veel gezeik is over Alpine en in ben wel een beetje fan van Gasly.quote:
Mwah dat wil ik nog zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens een 1:34.3 - daar lijken ze dit jaar niet aan te gaan komen.
Ze mogen helaas hun motor niet meer vermogen geven om gelijke hoogte te komen met de restquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind dat er vaak te veel gezeik is over Alpine en in ben wel een beetje fan van Gasly.
Max: Hold my Red Bullquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens een 1:34.3 - daar lijken ze dit jaar niet aan te gaan komen.
Q3 verrast altijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Tijn het volgende:
Dat is bizar close.quote:
Die van Monaco is aan het werkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef Monolith het volgende:
De regie is ook wel weer drama vandaag.
Er is een speciale plek in hel voor mensen die het op deze manier verneuken voor de rest.quote:
Helmut Marko wordt woedendquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:41 schreef greysbones het volgende:
Perez ook weer hakken over de sloot
Russell en piastri ookquote:
Ja dat is een paar tienden, dus in F1 termen een eeuwigheid.quote:
Herr komt der Sonnequote:
Geopereerd toch ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Die heeft dan ook weken ziek thuis gezeten, maar wellicht heeft het een andere reden
Nieuwe psycholoog, eentje die hem niet de kont likt.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
knietje geven. Komt hij wel weer tot leven
Het mod forum?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die het op deze manier verneuken voor de rest.
Met andere woorden; doe even niet
Voor racewinst is dat ook niet nodig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet nog maar zien dat Max pole pakt
Hij wint zondag toch weer met 20+ seconden voorsprongquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Netsplitter het volgende:
Moet je dat wel tegen de goede zeggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die het op deze manier verneuken voor de rest.
Met andere woorden; doe even niet
Lijkt geen uitgemaakte zaak, maar het zou me op zich wel verbazen als hij morgen niet de beste pace heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:43 schreef Netsplitter het volgende:
Dan is deze race mede door jou mogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:44 schreef Tijn het volgende:
Dit weekend wordt gesponsord door Lenovo. Ik heb net een nieuwe laptop gekocht. Komt wel heel dichtbij zo
Ik maak die race in Las Vegas indirect mogelijk. Ben er misselijk vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan is deze race mede door jou mogelijk gemaakt.
Bedankt
Welke zender?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wie is die kut aan het woord bij de commentatoren?
Albers?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wie is die kut aan het woord bij de commentatoren?
Je weet dat deze kwalificatie voor zondag is en niet voor morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt geen uitgemaakte zaak, maar het zou me op zich wel verbazen als hij morgen niet de beste pace heeft.
Bedoel je zondag?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt geen uitgemaakte zaak, maar het zou me op zich wel verbazen als hij morgen niet de beste pace heeft.
Tegelijkertijd denk ik dat Red Bull geen cent meer in deze auto investeert, terwijl ze bij Mercedes, Ferrari en McLaren wellicht nog flink aan het upgraden zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |