Het activisme is nog niet verdwenen in Baskenland.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:51 schreef Qarrad het volgende:
https://www.timesofisrael(...)or-security-reasons/
[..]
Sport verbroedert
De vraag is of ze dat account om die reden support of omdat ze ook wat over klimaat zeggen, macrobiotische pompoenlatte's of de struggles van een genderfluid pansexual.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Greta is wel een beetje een terroristen knuffelaar natuurlijk. Ze support bv een account die dit zei over de 1400 moorden op Isral:
https://www.instagram.com/p/CyGS02IMIhM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dan ben je wel een beetje extreem hoor.
....far-left...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:51 schreef Qarrad het volgende:
https://www.timesofisrael(...)or-security-reasons/
[..]
Sport verbroedert
Als we iemand gaan veroordelen voor alle berichten van mensen die ze volgen dan is het einde zoek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Greta is wel een beetje een terroristen knuffelaar natuurlijk. Ze support bv een account die dit zei over de 1400 moorden op Isral:
https://www.instagram.com/p/CyGS02IMIhM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dan ben je wel een beetje extreem hoor.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Mogelijk hebben jullie het aan me kunnen merken. Ik ben enorm blij de laatste dagen met wat euforisch geklets tot gevolg. @:OllieA duidde het nog redelijk goed. Waarom? Nou, omdat nu eindelijk ook de situatie van de Palestijnen wordt belicht. Het stemt me ook zr zr tevreden dat het niet meer zo makkelijk is voor 1 partij om het narratief te bepalen. Social media walst over alles heen.
Euforisch? Krankzinnig is een betere definitie.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met cht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isrol. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hond
Het zijn juist de extreme uitspraken van de Isralische regeringsleiders geweest die mijn sympathie voor Gaza hebben aangewakkerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zouden ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als Hamas. Van een land dat wil behoren tot de westerse wereld mag je verwachten dat ze zich tig het uiterste inspannen om onnodig lijden van de burgerbevolking te voorkomen.
Dat is wat anders dan dat er geen enkel burgerslachtoffer mag vallen. Want dat is, hoe treurig ook, onvermijdelijk in een oorlog. Maar je moet daar wel naar blijven streven.
Gewoon niet op reageren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
[..]
Euforisch? Krankzinnig is een betere definitie.....
Ik kan je nog steeds niet serieus nemen, misschien volgende week
Dat ga ik wel doen. Ik ben het niet met alles eens wat hij zegt. Maar hij laat wel een invalshoek zien die leeft in de samenleving. Zoals ik dat eigenlijk in mindere mate eigenlijk ook doe.quote:
Nou, na deze oproep van deze zeer charismatische vrouw heb ik er wel veel meer vertrouwen in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Ollongren roept namens Nederlands kabinet op tot staakt-het-vuren
Het Nederlandse kabinet roept op tot een staakt-het-vuren tussen Isral en Hamas. Dat zegt demissionair minister van Defensie Kajsa Ollongren in Nieuwsuur.
De D66-minister zegt dat een "gevechtspauze" nodig is om een "humanitaire catastrofe in ontwikkeling" in Gaza te stoppen. Ze benadrukt dat Isral het recht heeft zich te verdedigen. Ook heeft ze begrip voor het Isralische voornemen om Hamas te vernietigen. "Maar we moeten ons houden aan het humanitair oorlogsrecht. Je kan mensen niet water en voedsel ontzeggen."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tot-staakt-het-vuren
Hopen dat meer landen dit overnemen
ja ok sorry, ik zal niet meer op het raampje tikken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. De trol wordt erg goed gevoed hier.
Nja, helemaal mee eens, komtie: maarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Het Nederlandse kabinet roept op tot een staakt-het-vuren tussen Isral en Hamas. Dat zegt demissionair minister van Defensie Kajsa Ollongren in Nieuwsuur.
De D66-minister zegt dat een "gevechtspauze" nodig is om een "humanitaire catastrofe in ontwikkeling" in Gaza te stoppen. Ze benadrukt dat Isral het recht heeft zich te verdedigen. Ook heeft ze begrip voor het Isralische voornemen om Hamas te vernietigen. "Maar we moeten ons houden aan het humanitair oorlogsrecht. Je kan mensen niet water en voedsel ontzeggen."
oh ja uiteraard. Die lijken soms idd vergeten te worden n de situatie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nja, helemaal mee eens, komtie: maar
alle gijzelaars direct vrij
Ze willen ons doen geloven dat dit alles gestart is op 7 oktober. Maar dit gaat veel verder terug. Dit was "gewoon" weer een van de zoveelste acties in de voortdurende geweldsspiraal. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe erg ik de aanvallen veroordeel en blijf veroordelen, aan beide zijden van het spectrum.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, na deze oproep van deze zeer charismatische vrouw heb ik er wel veel meer vertrouwen in.
mee eens...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja uiteraard. Die lijken soms idd vergeten te worden n de situatie.
Aan de andere kant kan je ook niet de rest van de gazanen vermoorden omdat hamas die gijzelaars daar heeft
Filmpje is onduidelijk, maar je ziet wel duidelijk dat beide vrouwen gezond zijn. Dat moet ik toegeven, was niet mijn verwachting, ik heb dan ook meer hoop voor de overige gijzelaarsquote:Hamas geeft video vrij van vrijlating twee gijzelaars
Hamas heeft een video vrijgegeven van de vrijlating van twee Amerikaanse gegijzelden, gisteravond. De gijzelaars werden overgedragen aan het Internationale Rode Kruis en naar Isral gebracht.
De hele wereld kan oproepen tot een staakt het vuren maar Amerika is het enige land waar Isral naar zou luisteren. Niet omdat ze de Amerikanen geweldig vinden maar omdat de israelisch afhankelijk zijn van de Amerikanen, politiek, financieel, militair. Israel is als het ware amerikas 51st state.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Bij deze 'zoveelste actie' zijn er aan Isralische zijde in n dag meer slachtoffers gevallen dan alle andere oorlogen/aanslagen in de hele 21e eeuw bij elkaar opgeteld....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze willen ons doen geloven dat dit alles gestart is op 7 oktober. Maar dit gaat veel verder terug. Dit was "gewoon" weer een van de zoveelste acties in de voortdurende geweldsspiraal. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe erg ik de aanvallen veroordeel en blijf veroordelen, aan beide zijden van het spectrum.
Van een politieke unie die massale pro-Hamas protestmarsen op zijn grondgebied toelaat hoef je weinig initiatief te verwachten wanneer het op het vrij krijgen van EU burgers uit de klauwen van Hamas gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:
Kijk. Hij heeft er al twee vrij.
Hoeveel Europeanen er vast zitten weten we niet eens.
[ twitter ]
Nou je ziet toch echt duidelijk dat steeds meer landen deze pro-hamas manifestaties gewoon keihard aanpakt, en terecht. Maar verder heb je gelijk, de kans dat wij 1 vuist maken tegen deze terreurgroepering valt ongeveer precies tussen nihil en nul in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:01 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Van een politieke unie die massale pro-Hamas protestmarsen op zijn grondgebied toelaat hoef je weinig initiatief te verwachten wanneer het op het vrij krijgen van EU burgers uit de klauwen van Hamas gaat.
Hier volgen ze hetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:55 schreef MissButterflyy het volgende:
De grensovergang gaat blijkbaar zo open voor noodhulp. Ben benieuwd…
Waarom niet? Is een extreem links activistisch PR team wat “Greta” uitbaat. Blijkbaar ook anti-semitische trekjes, wat heel gebruikelijk is in die contreien. Vandaar ook het verstandshuwelijk tussen (extreem)links en islamitisch gedachtegoed, die twee liggen in de kern niet zo ver uiteen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende:
Had ik niet verwacht van die autist
[ twitter ]
Je hoeft niet eens in te zoomen om de photoshop te zien 😂quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende:
Had ik niet verwacht van die autist
[ twitter ]
Nee ik hoor het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Dus eigenlijk nog niet genoeg.
geen water zeggen ze
Je merkt gewoon op social media dat teveel mensen een hekel hebben (en al hadden) aan Israel en Amerika (los van moslims).quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:04 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Maar verder heb je gelijk, de kans dat wij 1 vuist maken tegen deze terreurgroepering valt ongeveer precies tussen nihil en nul in.
Kinderlogica.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:13 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu die jazeera stream. Die hamas gast omdat ze mensen vrijlaten zijn ze geen terroristische organisatie.
maar je hebt ze toch eerst gegijzeld
Ik zag inderdaad dat er op Twitter wappies zijn die dit soort shit gelovenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom niet? Is een extreem links activistisch PR team wat “Greta” uitbaat. Blijkbaar ook anti-semitische trekjes, wat heel gebruikelijk is in die contreien. Vandaar ook het verstandshuwelijk tussen (extreem)links en islamitisch gedachtegoed, die twee liggen in de kern niet zo ver uiteen.
Allahu Akbarquote:
Mooi om te zien, het is in elk geval een beginquote:
En dat is een reden om hier Alluha Akbar te posten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Allahu Akbar![]()
Hopelijk kunnen die gasten gewoon hun werk doen zonder bommen te koppen
Zitten er dadelijk alleen maar feestspullen, koffiemokken en afwasmiddelblokjes van de Action in die vrachtwagens.quote:
Goed nieuws voor de joden in ieder geval dat ze opeens niet meer centraal zijn in de complotten over het overheersen van de wereldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat er op Twitter wappies zijn die dit soort shit geloven
![]()
[ twitter ]
Ook Canada:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:32 schreef Slayage het volgende:
Kijk mij inclusief zijn y'all
-trudeau probably
[ twitter ]
Zowel het bommen koppen als het bombarderen van hun eigen mensen hoort bij de taakomschrijving van Hamas dus ik hoop dat je het daar niet over hebt met "gewoon hun werk doen."quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Allahu Akbar![]()
Hopelijk kunnen die gasten gewoon hun werk doen zonder bommen te koppen
Wat een rare gedachtegang. Er gebeurt best iets goeds nu, uiteraard binnen de omstandigheden, dan mag je best het equivalent van 'goddank' of iets dergelijks posten natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dat is een reden om hier Alluha Akbar te posten.
Als er iets verkeerds is, dan is dat het wel.
Dankzij dat ge-allahu-akbar zitten de Palestijnen juist in deze situatie idd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dat is een reden om hier Alluha Akbar te posten.
Als er iets verkeerds is, dan is dat het wel.
Ik vind alle onschuldige slachtoffers vreselijk. Ik geef niet meer waarde aan slachtoffers aan de ene kant dan aan de andere kant. Zouden meer mensen moeten doen. Kan niet zo zijn dat ik tot een kleine groep behoor die justice hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Bij deze 'zoveelste actie' zijn er aan Isralische zijde in n dag meer slachtoffers gevallen dan alle andere oorlogen/aanslagen in de hele 21e eeuw bij elkaar opgeteld....
Het is geen rare gedachtengang.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtegang. Er gebeurt best iets goeds nu, uiteraard binnen de omstandigheden, dan mag je best het equivalent van 'goddank' of iets dergelijks posten natuurlijk.
Vers portie raketonderdelen incomingquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Grens is open.
https://www.nu.nl/buitenl(...)et-hulpgoederen.html
Dat mag je uiteraard vinden, zijn we het niet over eens en dat kan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is geen rare gedachtengang.
Verder ben ik met @:Perrin.
En half de wereld trapt in die retoriek helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:13 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu die jazeera stream. Die hamas gast omdat ze mensen vrijlaten zijn ze geen terroristische organisatie.
maar je hebt ze toch eerst gegijzeld
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden, zijn we het niet over eens en dat kan.
Eindelijk? Sorry, maar dit slaat nergens op. Als er ook maar een scheet in de verkeerde richting gelaten wordt in dit conflict, dan staat het op de voorpagina, zelfs al voor 1948.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Mogelijk hebben jullie het aan me kunnen merken. Ik ben enorm blij de laatste dagen met wat euforisch geklets tot gevolg. @:OllieA duidde het nog redelijk goed. Waarom? Nou, omdat nu eindelijk ook de situatie van de Palestijnen wordt belicht. Het stemt me ook zr zr tevreden dat het niet meer zo makkelijk is voor 1 partij om het narratief te bepalen. Social media walst over alles heen.
Exact, nu ook nog even dan akbarren voor Jemen, Koerdistan en de Oeigoeren maar dat zal er wel niet inzitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dankzij dat ge-allahu-akbar zitten de Palestijnen juist in deze situatie idd.
Hehehehe, Team America World Police had voorspellende gaven, the FAG! Film Actors Guild.quote:
Niet in deze mate. Het is voor het eerst dat het Palestijnse geluid zo luid en duidelijk klinkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eindelijk? Sorry, maar dit slaat nergens op. Als er ook maar een scheet in de verkeerde richting gelaten wordt in dit conflict, dan staat het op de voorpagina, zelfs al voor 1948.
Mwah, uit ervaring weet ik dat er voldoende mensen zijn die aan al die onderdelen voldoen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat er op Twitter wappies zijn die dit soort shit geloven
Ik loop tegen een ban op. Jij nog meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in deze mate. Het is voor het eerst dat het Palestijnse geluid zo luid en duidelijk klinkt.
Niet tegen het raampje tikken, staat ook op het bordje bij zijn habitatbeschrijvingquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eindelijk? Sorry, maar dit slaat nergens op. Als er ook maar een scheet in de verkeerde richting gelaten wordt in dit conflict, dan staat het op de voorpagina, zelfs al voor 1948.
Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem hier aanstoot tegen. Allah Akbar betekent Allah is de Grootste. Dat roepen alle Moslims 100den keren per dag in het gebed. Ook ondergetekende. Het wordt vaak als strijdkrijt gezien. Maar niets is minder waar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allah Aknogwat. Krijg de tyfus en alles erbij.
Oh, ik weet nog wel een aantal groepen hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan niet zo zijn dat ik tot een kleine groep behoor die justice hoog in het vaandel heeft staan.
quote:
Als je iets zo vaak moet roepen, is 'ie doof aan het worden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem hier aanstoot tegen. Allah Akbar betekent Allah is de Grootste. Dat roepen alle Moslims 100den keren per dag in het gebed. Ook ondergetekende. Het wordt vaak als strijdkrijt gezien. Maar niets is minder waar.
Ik weet het niet Mascara-Klodder. Als je ziet dat ook mensen uit het Pro Palestina kamp nu een podium krijgen om hun geluid te laten horen. Ik ben geen geschiedkundige maar ik kan me echt niet heugen dit ooit in deze mate te hebben meegemaakt. Het stemt me zeer tevreden. Volgens mij heb ik dit al eerder gezegd: dit kun je niet los zien van een van de machtigste wapens van dit tijdperk: SOCIAL MEDIA.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik loop tegen een ban op. Jij nog meer.
neig ik naar wel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 02:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan geen enkele vlag, want de christelijke regel van naastenliefde zou universeel moeten gelden.
nu moet die hamas ook gijzelaars gaan vrijlaten , of gaan ze die gebruiken om mee te fokkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Grens is open.
https://www.nu.nl/buitenl(...)et-hulpgoederen.html
Het is onderdeel van het Islamitische gebed wat minstens 5 keer per dag plaatsvindt. Mocht je meer informatie hierover willen hebben verneem ik dit graag. Ik ben geen geleerde maar kan je wel met het meest relevante helpen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je iets zo vaak moet roepen, is 'ie doof aan het worden?
Maar ook dat Allah de enige god is en dat is niet zo , ik ben ook een godquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem hier aanstoot tegen. Allah Akbar betekent Allah is de Grootste. Dat roepen alle Moslims 100den keren per dag in het gebed. Ook ondergetekende. Het wordt vaak als strijdkrijt gezien. Maar niets is minder waar.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je iets zo vaak moet roepen, is 'ie doof aan het worden?
Allah, is niet de grootste. FYI.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geweldig. Daarom betekent het ook eigenlijk "De enige God die het verdient om aanbeden te worden..."quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar ook dat Allah de enige god is en dat is niet zo , ik ben ook een god
Allah snackbarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is onderdeel van het Islamitische gebed wat minstens 5 keer per dag plaatsvindt. Mocht je meer informatie hierover willen hebben verneem ik dit graag. Ik ben geen geleerde maar kan je wel met het meest relevante helpen
Zou wat zijn, opeens gijzelaars met een account hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nu moet die hamas ook gijzelaars gaan vrijlaten , of gaan ze die gebruiken om mee te fokken
En nu ben ik het eens met michaelmoore ook nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar ook dat Allah de enige god is en dat is niet zo , ik ben ook een god
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allah, is niet de grootste. FYI.
Het toont wel aan wat voor achterlijk gedoe religie is, niet alleen Islam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En nu ben ik het eens met michaelmoore ook nog
Die lui moeten zeker ook dood, al moet daar een hele verdieping van het Doha Four Seasons hotel voor aan diggelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Die Hamasmiljonairs liggen Russische hoeren te neuken in hotelkamers in Qatar, die zitten echt niet in die tunnels.
gewoon ridiculiseren tot het helemaal kapot is, is bij christendom ook geluktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het toont wel aan wat voor achterlijk gedoe religie is, niet alleen Islam.
gezien de geschiedenis van de Joden en het ophalen van oorlogsmisdadigers kun je inderdaad stellen dat deze mensen tot het einde van hun leven een klopje op de deur kunnen verwachten voor ze uit hun huisje worden gepulktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die lui moeten zeker ook dood, al moet daar een hele verdieping van het Doha Four Seasons hotel voor aan diggelen.
Ik snap het niet. Ze hebben hun mond altijd vol met naastenliefde. Maar ik hoor ze nu niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gewoon ridiculiseren tot het helemaal kapot is, is bij christendom ook gelukt
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou wat zijn, opeens gijzelaars met een account hier.
Strijdkrijt, waarmee Palestijnse en Westoeverkolonistenkindertjes spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij ons wel misschien maar in zowel Noord als Zuid Amerika ligt dat wel anders.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Met extra scherpe punten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Strijdkrijt, waarmee Palestijnse en Westoeverkolonistenkindertjes spelen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
quote:Als God zich opnieuw in Levenste Stof gevangen geeft, zal Hij als Ezel terugkeren, hoogstens in staat een paar lettergrepen te formuleren, miskend en verguisd en geranseld, maar ik zal Hem begrijpen en meteen met Hem naar bed gaan, maar ik doe zwachtels om Zijn hoefjes, dat ik niet te veel schrammen krijg als Hij spartelt bij het klaarkomen.
-Reve
Wanneer het een Hamas kopstuk betreft is een gebouw waarin 80 burgers wonen gewoon een legitiem doel ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 03:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ook als er bv 80 gewone burgers wonen? Dus 1 Hamas figuur uitschakelen en 80 burgers doden daarvoor.
Zoals ik al eerder schreef; wanneer Hamas' oorlogsmisdaden tegen notabene de eigen Palestijnse burgerbevolking Isral er van zouden weerhouden tegenaanvallen uit te voeren schept dat een precedentwerking. Vanaf dat moment zullen ook andere niet-westerse strijdende partijen zich massaal van menselijke schilden en het gebruiken van civiele gebouwen (om van daaruit oorlog te voeren) gaan bedienen.quote:Begrijp me niet verkeerd, ik vind werkelijk dat Hamas uitgeroeid moet worden. Maar de prijs die nu steeds betaald wordt is te hoog. Maakt dat dit een gebed zonder einde is, Hamas of iets nieuws in dezelfde lijn voet aan de grond kan houden.
Er moet een andere manier gevonden worden. Hamas zit heel erg bewust zo tussen burgers, maakt misbruik van ziekenhuizen en andere plekken.
Isral en iedereen die voor vrede is moet niet sterker worden (harder optreden), maar slimmer.
We moeten een antwoord vinden op het vieze spel dat Hamas speelt
De afhankelijkheid van Hamas moet weg, de collectieve straffen moeten weg en het aantal burger slachtoffers moet omlaag.
En dat terwijl Hamas en vooral top, aansturing en degene die wijken in handen hebben zonder genade aangepakt worden.
De loopjongens, moeten weten dat omhoog klimmen in rang bij Hamas enkel dood en ellende brengt ipv je familie kunnen ondersteunen.
Hamas speelt vies gemeen, maar slim. Ze hebben de burgers en voor een deel ook Isral in de tang. Macht over de burgers en ze maken van Isral de gebeten hond, degene die het die burgers zuur maakt.
Dat moet veranderen.
klopt, dat is ook echt een probleem, christenfundi's daar zijn net zo goed een grote bedreiging van de vrijheden die wij waarderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij ons wel misschien maar in zowel Noord als Zuid Amerika ligt dat wel anders.
Het enige is dat ze niet meer moorden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ze hebben hun mond altijd vol met naastenliefde. Maar ik hoor ze nu niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |