abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:02:29 #201
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211025571
quote:
Het activisme is nog niet verdwenen in Baskenland.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:07:40 #202
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211025591
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 07:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Greta is wel een beetje een terroristen knuffelaar natuurlijk. Ze support bv een account die dit zei over de 1400 moorden op Isral:

https://www.instagram.com/p/CyGS02IMIhM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Dan ben je wel een beetje extreem hoor.

De vraag is of ze dat account om die reden support of omdat ze ook wat over klimaat zeggen, macrobiotische pompoenlatte's of de struggles van een genderfluid pansexual.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:13:38 #203
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025611
quote:
....far-left...

:')

Het zijn gewoon ultra rechtse neo nazi's die vegan melk in hun latte drinken meer niet, evolutie kent nu eenmaal rare sprongen
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211025677
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 07:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Greta is wel een beetje een terroristen knuffelaar natuurlijk. Ze support bv een account die dit zei over de 1400 moorden op Isral:

https://www.instagram.com/p/CyGS02IMIhM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Dan ben je wel een beetje extreem hoor.

Als we iemand gaan veroordelen voor alle berichten van mensen die ze volgen dan is het einde zoek.
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:31:06 #205
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211025686
Mogelijk hebben jullie het aan me kunnen merken. Ik ben enorm blij de laatste dagen met wat euforisch geklets tot gevolg. @OllieA duidde het nog redelijk goed. Waarom? Nou, omdat nu eindelijk ook de situatie van de Palestijnen wordt belicht. Het stemt me ook zr zr tevreden dat het niet meer zo makkelijk is voor 1 partij om het narratief te bepalen. Social media walst over alles heen.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211025691
Kijk mij inclusief zijn y'all

-trudeau probably

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:37:38 #207
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025714
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Mogelijk hebben jullie het aan me kunnen merken. Ik ben enorm blij de laatste dagen met wat euforisch geklets tot gevolg. @:OllieA duidde het nog redelijk goed. Waarom? Nou, omdat nu eindelijk ook de situatie van de Palestijnen wordt belicht. Het stemt me ook zr zr tevreden dat het niet meer zo makkelijk is voor 1 partij om het narratief te bepalen. Social media walst over alles heen.

quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met cht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isrol. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hond

Euforisch? Krankzinnig is een betere definitie.....

Ik kan je nog steeds niet serieus nemen, misschien volgende week

:W
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:40:06 #208
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211025722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 00:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dan zouden ze zich verlagen tot hetzelfde niveau als Hamas. Van een land dat wil behoren tot de westerse wereld mag je verwachten dat ze zich tig het uiterste inspannen om onnodig lijden van de burgerbevolking te voorkomen.

Dat is wat anders dan dat er geen enkel burgerslachtoffer mag vallen. Want dat is, hoe treurig ook, onvermijdelijk in een oorlog. Maar je moet daar wel naar blijven streven.
Het zijn juist de extreme uitspraken van de Isralische regeringsleiders geweest die mijn sympathie voor Gaza hebben aangewakkerd.
Die moeten wel zo duidelijk zien dat deze regering de Palestijnen nirt als mensen beschouwden maar als ongedierte dat uitgeroeid moest worden.
Dan denk ik: als ze zo denken, wat is er voor de a af belagen allemaal al niet gebeurt.
Wat dat betreft heeft natanyahu c.s. Hun eigen ruiten ingegooid
The End Times are wild
pi_211025735
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
[..]
Euforisch? Krankzinnig is een betere definitie.....

Ik kan je nog steeds niet serieus nemen, misschien volgende week

:W
Gewoon niet op reageren.
pi_211025745
Ollongren roept namens Nederlands kabinet op tot staakt-het-vuren

Het Nederlandse kabinet roept op tot een staakt-het-vuren tussen Isral en Hamas. Dat zegt demissionair minister van Defensie Kajsa Ollongren in Nieuwsuur.

De D66-minister zegt dat een "gevechtspauze" nodig is om een "humanitaire catastrofe in ontwikkeling" in Gaza te stoppen. Ze benadrukt dat Isral het recht heeft zich te verdedigen. Ook heeft ze begrip voor het Isralische voornemen om Hamas te vernietigen. "Maar we moeten ons houden aan het humanitair oorlogsrecht. Je kan mensen niet water en voedsel ontzeggen."

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tot-staakt-het-vuren

Hopen dat meer landen dit overnemen
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:44:34 #211
13462 BansheeBoy
pi_211025747
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gewoon niet op reageren.
Dat ga ik wel doen. Ik ben het niet met alles eens wat hij zegt. Maar hij laat wel een invalshoek zien die leeft in de samenleving. Zoals ik dat eigenlijk in mindere mate eigenlijk ook doe.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211025750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gewoon niet op reageren.
Precies. De trol wordt erg goed gevoed hier.
pi_211025753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:

Het Nederlandse kabinet roept op tot een staakt-het-vuren tussen Isral en Hamas. Dat zegt demissionair minister van Defensie Kajsa Ollongren in Nieuwsuur.

De D66-minister zegt dat een "gevechtspauze" nodig is om een "humanitaire catastrofe in ontwikkeling" in Gaza te stoppen. Ze benadrukt dat Isral het recht heeft zich te verdedigen. Ook heeft ze begrip voor het Isralische voornemen om Hamas te vernietigen. "Maar we moeten ons houden aan het humanitair oorlogsrecht. Je kan mensen niet water en voedsel ontzeggen."

Nou, na deze oproep van deze zeer charismatische vrouw heb ik er wel veel meer vertrouwen in.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:46:30 #214
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025755
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Precies. De trol wordt erg goed gevoed hier.
ja ok sorry, ik zal niet meer op het raampje tikken...
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:47:51 #215
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025762
quote:

Nja, helemaal mee eens, komtie: maar

alle gijzelaars direct vrij
pi_211025771
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nja, helemaal mee eens, komtie: maar

alle gijzelaars direct vrij
oh ja uiteraard. Die lijken soms idd vergeten te worden n de situatie.

Aan de andere kant kan je ook niet de rest van de gazanen vermoorden omdat hamas die gijzelaars daar heeft
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:49:28 #217
13462 BansheeBoy
pi_211025781
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Nou, na deze oproep van deze zeer charismatische vrouw heb ik er wel veel meer vertrouwen in.
Ze willen ons doen geloven dat dit alles gestart is op 7 oktober. Maar dit gaat veel verder terug. Dit was "gewoon" weer een van de zoveelste acties in de voortdurende geweldsspiraal. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe erg ik de aanvallen veroordeel en blijf veroordelen, aan beide zijden van het spectrum.

pi_211025810
“I'm warning everyone—I hope that call will reach the ears of your administration & politicians, and I hope that if it does, they also listen.

We are on the brink of a terrible massacre & bloodshed that the world hasn't seen for ages.

We have to stop it now.”

Israeli lawmaker @OferCass on the dual risk of civil war within Israel—as well as escalation to a broader, catastrophic global conflict 👇

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:53:12 #219
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025813
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]
oh ja uiteraard. Die lijken soms idd vergeten te worden n de situatie.

Aan de andere kant kan je ook niet de rest van de gazanen vermoorden omdat hamas die gijzelaars daar heeft
mee eens...
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:55:04 #220
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211025824
De grensovergang gaat blijkbaar zo open voor noodhulp. Ben benieuwd…
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:59:05 #221
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025845
Op NOS een filmpje van de twee vrijgelaten vrouwen.

quote:
Hamas geeft video vrij van vrijlating twee gijzelaars

Hamas heeft een video vrijgegeven van de vrijlating van twee Amerikaanse gegijzelden, gisteravond. De gijzelaars werden overgedragen aan het Internationale Rode Kruis en naar Isral gebracht.
Filmpje is onduidelijk, maar je ziet wel duidelijk dat beide vrouwen gezond zijn. Dat moet ik toegeven, was niet mijn verwachting, ik heb dan ook meer hoop voor de overige gijzelaars

From the river to the sea let the hostages free!!!

;)
pi_211025847
quote:

De hele wereld kan oproepen tot een staakt het vuren maar Amerika is het enige land waar Isral naar zou luisteren. Niet omdat ze de Amerikanen geweldig vinden maar omdat de israelisch afhankelijk zijn van de Amerikanen, politiek, financieel, militair. Israel is als het ware amerikas 51st state.

"BREAKING: Israel's Channel 12 reports that Defense Minister Gallant told a Knesset committee, regarding aid to Gaza before the release of hostages, 'the Americans insisted and we are not in a place to refuse them. We rely on them for planes and military equipment. What are we supposed to do? Tell them no?'"

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211025861
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze willen ons doen geloven dat dit alles gestart is op 7 oktober. Maar dit gaat veel verder terug. Dit was "gewoon" weer een van de zoveelste acties in de voortdurende geweldsspiraal. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe erg ik de aanvallen veroordeel en blijf veroordelen, aan beide zijden van het spectrum.

Bij deze 'zoveelste actie' zijn er aan Isralische zijde in n dag meer slachtoffers gevallen dan alle andere oorlogen/aanslagen in de hele 21e eeuw bij elkaar opgeteld....
pi_211025866
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:
Kijk. Hij heeft er al twee vrij.
Hoeveel Europeanen er vast zitten weten we niet eens.

[ twitter ]
Van een politieke unie die massale pro-Hamas protestmarsen op zijn grondgebied toelaat hoef je weinig initiatief te verwachten wanneer het op het vrij krijgen van EU burgers uit de klauwen van Hamas gaat.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:04:57 #225
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025888
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:01 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Van een politieke unie die massale pro-Hamas protestmarsen op zijn grondgebied toelaat hoef je weinig initiatief te verwachten wanneer het op het vrij krijgen van EU burgers uit de klauwen van Hamas gaat.
Nou je ziet toch echt duidelijk dat steeds meer landen deze pro-hamas manifestaties gewoon keihard aanpakt, en terecht. Maar verder heb je gelijk, de kans dat wij 1 vuist maken tegen deze terreurgroepering valt ongeveer precies tussen nihil en nul in.
pi_211025893
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:55 schreef MissButterflyy het volgende:
De grensovergang gaat blijkbaar zo open voor noodhulp. Ben benieuwd…
Hier volgen ze het
pi_211025900
Had ik niet verwacht van die autist

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:08:35 #228
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211025910
https://news.yahoo.com/sq(...)87.html?guccounter=1

sorry voor de bron, maar deze gaf wel het filmpje afspeelbaar

das geen politica, das een hysterica

_O-

80 jaar terug had je ook van dat soort emotioneel getinte politieke opzwepende toespraken :D
pi_211025914
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Waarom niet? Is een extreem links activistisch PR team wat “Greta” uitbaat. Blijkbaar ook anti-semitische trekjes, wat heel gebruikelijk is in die contreien. Vandaar ook het verstandshuwelijk tussen (extreem)links en islamitisch gedachtegoed, die twee liggen in de kern niet zo ver uiteen.
pi_211025931
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:06 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]

Je hoeft niet eens in te zoomen om de photoshop te zien 😂
pi_211025936
De grens is open voor hulp.
Eindelijk
pi_211025937
kijk nu die jazeera stream. Die hamas gast omdat ze mensen vrijlaten zijn ze geen terroristische organisatie.

maar je hebt ze toch eerst gegijzeld
pi_211025940
Dus eigenlijk nog niet genoeg.
geen water zeggen ze
pi_211025949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Dus eigenlijk nog niet genoeg.
geen water zeggen ze
Nee ik hoor het.
Mss maandag meer, hoorde ik dat ze zeggen? (had een half oor)
pi_211025950
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:04 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Maar verder heb je gelijk, de kans dat wij 1 vuist maken tegen deze terreurgroepering valt ongeveer precies tussen nihil en nul in.
Je merkt gewoon op social media dat teveel mensen een hekel hebben (en al hadden) aan Israel en Amerika (los van moslims).

Het is een utopie om die negatieve energie in iets anders om te zetten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211025955
Een hoop combinaties zijn lege opleggers :?

-edit- wacht ff, volgens mij is dat de andere kant en gaan er wel volle wagens in
pi_211025968
quote:
81s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:13 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu die jazeera stream. Die hamas gast omdat ze mensen vrijlaten zijn ze geen terroristische organisatie.

Kinderlogica.
pi_211025970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waarom niet? Is een extreem links activistisch PR team wat “Greta” uitbaat. Blijkbaar ook anti-semitische trekjes, wat heel gebruikelijk is in die contreien. Vandaar ook het verstandshuwelijk tussen (extreem)links en islamitisch gedachtegoed, die twee liggen in de kern niet zo ver uiteen.
Ik zag inderdaad dat er op Twitter wappies zijn die dit soort shit geloven

_O-

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211025980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:13 schreef Ebinas het volgende:
De grens is open voor hulp.
Eindelijk
Allahu Akbar _O_

Hopelijk kunnen die gasten gewoon hun werk doen zonder bommen te koppen :{
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:21:27 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_211025983
quote:
Mooi om te zien, het is in elk geval een begin ^O^

Inderdaad moet er ook water en brandstof (voor de generatoren) die kant op, uiteraard, maar het is alvast beduidend beter dan niks.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211025995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:21 schreef Slayage het volgende:

[..]
Allahu Akbar _O_

En dat is een reden om hier Alluha Akbar te posten.

Als er iets verkeerds is, dan is dat het wel.
pi_211025996
20 trucks nu, is echt weinig.
De verslaggever hoopt dat het een begin is, een soort van proefdraaien.
(mijn woorden, wel die strekking)
pi_211025998
quote:
Zitten er dadelijk alleen maar feestspullen, koffiemokken en afwasmiddelblokjes van de Action in die vrachtwagens.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:25:28 #245
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211026003
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O-

[ twitter ]
Goed nieuws voor de joden in ieder geval dat ze opeens niet meer centraal zijn in de complotten over het overheersen van de wereld :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:25:45 #246
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211026006
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:32 schreef Slayage het volgende:
Kijk mij inclusief zijn y'all

-trudeau probably

[ twitter ]
Ook Canada:

https://www.theyeshivawor(...)ith-their-heads.html
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:27:38 #247
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211026021
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:21 schreef Slayage het volgende:

[..]
Allahu Akbar _O_

Zowel het bommen koppen als het bombarderen van hun eigen mensen hoort bij de taakomschrijving van Hamas dus ik hoop dat je het daar niet over hebt met "gewoon hun werk doen."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:27:55 #248
284411 crew  heywoodu
pi_211026024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat een rare gedachtegang. Er gebeurt best iets goeds nu, uiteraard binnen de omstandigheden, dan mag je best het equivalent van 'goddank' of iets dergelijks posten natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:28:36 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211026029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dankzij dat ge-allahu-akbar zitten de Palestijnen juist in deze situatie idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:28:59 #250
13462 BansheeBoy
pi_211026032
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Bij deze 'zoveelste actie' zijn er aan Isralische zijde in n dag meer slachtoffers gevallen dan alle andere oorlogen/aanslagen in de hele 21e eeuw bij elkaar opgeteld....
Ik vind alle onschuldige slachtoffers vreselijk. Ik geef niet meer waarde aan slachtoffers aan de ene kant dan aan de andere kant. Zouden meer mensen moeten doen. Kan niet zo zijn dat ik tot een kleine groep behoor die justice hoog in het vaandel heeft staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door BansheeBoy op 21-10-2023 09:35:34 ]
pi_211026037
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211026038
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat een rare gedachtegang. Er gebeurt best iets goeds nu, uiteraard binnen de omstandigheden, dan mag je best het equivalent van 'goddank' of iets dergelijks posten natuurlijk.
Het is geen rare gedachtengang.

Verder ben ik met @Perrin.
pi_211026039
quote:
Vers portie raketonderdelen incoming _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:32:14 #254
284411 crew  heywoodu
pi_211026041
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het is geen rare gedachtengang.

Verder ben ik met @:Perrin.
Dat mag je uiteraard vinden, zijn we het niet over eens en dat kan.
pi_211026042
quote:
81s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:13 schreef bitterbal het volgende:

En half de wereld trapt in die retoriek helaas.
pi_211026049
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat mag je uiteraard vinden, zijn we het niet over eens en dat kan.
:*
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:33:27 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211026052
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 08:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Mogelijk hebben jullie het aan me kunnen merken. Ik ben enorm blij de laatste dagen met wat euforisch geklets tot gevolg. @:OllieA duidde het nog redelijk goed. Waarom? Nou, omdat nu eindelijk ook de situatie van de Palestijnen wordt belicht. Het stemt me ook zr zr tevreden dat het niet meer zo makkelijk is voor 1 partij om het narratief te bepalen. Social media walst over alles heen.

Eindelijk? Sorry, maar dit slaat nergens op. Als er ook maar een scheet in de verkeerde richting gelaten wordt in dit conflict, dan staat het op de voorpagina, zelfs al voor 1948.
pi_211026053
Ik denk dat de Yankees de nadruk leggen op 'voedselhulp' vanwege PR-redenen terwijl ze in realiteit vooral bezig zijn met hun eigen burgers.

Zodra de buitenlanders eruit zijn is het gedaan met de hulp en kan de aanval beginnen.
pi_211026062
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dankzij dat ge-allahu-akbar zitten de Palestijnen juist in deze situatie idd.
Exact, nu ook nog even dan akbarren voor Jemen, Koerdistan en de Oeigoeren maar dat zal er wel niet inzitten. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:35:00 #260
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211026068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Hehehehe, Team America World Police had voorspellende gaven, the FAG! Film Actors Guild.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:36:29 #261
13462 BansheeBoy
pi_211026076
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Eindelijk? Sorry, maar dit slaat nergens op. Als er ook maar een scheet in de verkeerde richting gelaten wordt in dit conflict, dan staat het op de voorpagina, zelfs al voor 1948.
Niet in deze mate. Het is voor het eerst dat het Palestijnse geluid zo luid en duidelijk klinkt.

pi_211026077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mwah, uit ervaring weet ik dat er voldoende mensen zijn die aan al die onderdelen voldoen.

Geloof niet in een complot, maar het zijn wel bepaalde types die daaronder vallen.
pi_211026086
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Niet in deze mate. Het is voor het eerst dat het Palestijnse geluid zo luid en duidelijk klinkt.

Ik loop tegen een ban op. Jij nog meer.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:38:34 #264
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026088
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Niet tegen het raampje tikken, staat ook op het bordje bij zijn habitatbeschrijving
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:38:53 #265
13462 BansheeBoy
pi_211026090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Allah Aknogwat. Krijg de tyfus en alles erbij.
Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem hier aanstoot tegen. Allah Akbar betekent Allah is de Grootste. Dat roepen alle Moslims 100den keren per dag in het gebed. Ook ondergetekende. Het wordt vaak als strijdkrijt gezien. Maar niets is minder waar.

pi_211026096
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Kan niet zo zijn dat ik tot een kleine groep behoor die justice hoog in het vaandel heeft staan.

Oh, ik weet nog wel een aantal groepen hoor.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:39:57 #267
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:40:01 #268
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026100
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O- drink eerst ff rustig koffie :D
pi_211026103
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem hier aanstoot tegen. Allah Akbar betekent Allah is de Grootste. Dat roepen alle Moslims 100den keren per dag in het gebed. Ook ondergetekende. Het wordt vaak als strijdkrijt gezien. Maar niets is minder waar.

Als je iets zo vaak moet roepen, is 'ie doof aan het worden?
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:41:00 #270
13462 BansheeBoy
pi_211026105
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik loop tegen een ban op. Jij nog meer.
Ik weet het niet Mascara-Klodder. Als je ziet dat ook mensen uit het Pro Palestina kamp nu een podium krijgen om hun geluid te laten horen. Ik ben geen geschiedkundige maar ik kan me echt niet heugen dit ooit in deze mate te hebben meegemaakt. Het stemt me zeer tevreden. Volgens mij heb ik dit al eerder gezegd: dit kun je niet los zien van een van de machtigste wapens van dit tijdperk: SOCIAL MEDIA.

pi_211026113
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 02:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan geen enkele vlag, want de christelijke regel van naastenliefde zou universeel moeten gelden.
neig ik naar wel?
Het is best lastig namelijk om nu hier een partij te kiezen nl.
Heel simpel gezegd kan ik het begrijpen van beide kanten ook nog wel als ik wat langer erover denk.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:41:45 #272
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211026114
quote:
nu moet die hamas ook gijzelaars gaan vrijlaten , of gaan ze die gebruiken om mee te fokken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:42:32 #273
13462 BansheeBoy
pi_211026122
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is onderdeel van het Islamitische gebed wat minstens 5 keer per dag plaatsvindt. Mocht je meer informatie hierover willen hebben verneem ik dit graag. Ik ben geen geleerde maar kan je wel met het meest relevante helpen.

zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:42:44 #274
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211026123
quote:

[..]

Maar ook dat Allah de enige god is en dat is niet zo , ik ben ook een god
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211026124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D
pi_211026125
quote:

[..]

Allah, is niet de grootste. FYI.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:43:37 #277
13462 BansheeBoy
pi_211026126
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Geweldig. Daarom betekent het ook eigenlijk "De enige God die het verdient om aanbeden te worden..."

pi_211026133
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is onderdeel van het Islamitische gebed wat minstens 5 keer per dag plaatsvindt. Mocht je meer informatie hierover willen hebben verneem ik dit graag. Ik ben geen geleerde maar kan je wel met het meest relevante helpen

Allah snackbar _O_ _O_ _O_
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:44:09 #279
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211026135
Moeilijk om je te verdedigen tegen een atgm die van 2km afstand onverwachts op je afgeschoten wordt
Het Trophy system kan binnenkomende atgms detecteren maar is er geen los systeem voor soldaten zoals hier?

https://www.reddit.com/r/(...)argeted_with_guided/
Israeli army soldiers were targeted with guided missiles yesterday afternoon.
pi_211026136
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nu moet die hamas ook gijzelaars gaan vrijlaten , of gaan ze die gebruiken om mee te fokken
Zou wat zijn, opeens gijzelaars met een account hier.
pi_211026139
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En nu ben ik het eens met michaelmoore ook nog :D
pi_211026141
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Allah, is niet de grootste. FYI.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:45:26 #283
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026146
all hail Belzebub, drager van het licht, heer der vliegen

_O_

_O_
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:46:38 #284
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211026153
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En nu ben ik het eens met michaelmoore ook nog :D
Het toont wel aan wat voor achterlijk gedoe religie is, niet alleen Islam.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:47:01 #285
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211026155
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 00:46 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Die Hamasmiljonairs liggen Russische hoeren te neuken in hotelkamers in Qatar, die zitten echt niet in die tunnels.
Die lui moeten zeker ook dood, al moet daar een hele verdieping van het Doha Four Seasons hotel voor aan diggelen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:47:14 #286
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026158
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het toont wel aan wat voor achterlijk gedoe religie is, niet alleen Islam.
gewoon ridiculiseren tot het helemaal kapot is, is bij christendom ook gelukt
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:49:18 #287
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026167
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef nixxx het volgende:

[..]
Die lui moeten zeker ook dood, al moet daar een hele verdieping van het Doha Four Seasons hotel voor aan diggelen.
gezien de geschiedenis van de Joden en het ophalen van oorlogsmisdadigers kun je inderdaad stellen dat deze mensen tot het einde van hun leven een klopje op de deur kunnen verwachten voor ze uit hun huisje worden gepulkt
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:49:28 #288
13462 BansheeBoy
pi_211026169
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik snap het niet. Ze hebben hun mond altijd vol met naastenliefde. Maar ik hoor ze nu niet? :?

zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:49:47 #289
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026170
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Zou wat zijn, opeens gijzelaars met een account hier.
_O_
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:49:59 #290
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211026173
quote:

[..]

Strijdkrijt, waarmee Palestijnse en Westoeverkolonistenkindertjes spelen.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:50:48 #291
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211026179
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Bij ons wel misschien maar in zowel Noord als Zuid Amerika ligt dat wel anders.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:50:51 #292
38496 Perrin
pi_211026180
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Strijdkrijt, waarmee Palestijnse en Westoeverkolonistenkindertjes spelen.
Met extra scherpe punten.
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:51:20 #293
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211026181
quote:

[..]
quote:
Als God zich opnieuw in Levenste Stof gevangen geeft, zal Hij als Ezel terugkeren, hoogstens in staat een paar lettergrepen te formuleren, miskend en verguisd en geranseld, maar ik zal Hem begrijpen en meteen met Hem naar bed gaan, maar ik doe zwachtels om Zijn hoefjes, dat ik niet te veel schrammen krijg als Hij spartelt bij het klaarkomen.

-Reve
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:51:30 #294
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211026184
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 03:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ook als er bv 80 gewone burgers wonen? Dus 1 Hamas figuur uitschakelen en 80 burgers doden daarvoor.
Wanneer het een Hamas kopstuk betreft is een gebouw waarin 80 burgers wonen gewoon een legitiem doel ja.

quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind werkelijk dat Hamas uitgeroeid moet worden. Maar de prijs die nu steeds betaald wordt is te hoog. Maakt dat dit een gebed zonder einde is, Hamas of iets nieuws in dezelfde lijn voet aan de grond kan houden.

Er moet een andere manier gevonden worden. Hamas zit heel erg bewust zo tussen burgers, maakt misbruik van ziekenhuizen en andere plekken.
Isral en iedereen die voor vrede is moet niet sterker worden (harder optreden), maar slimmer.
We moeten een antwoord vinden op het vieze spel dat Hamas speelt

De afhankelijkheid van Hamas moet weg, de collectieve straffen moeten weg en het aantal burger slachtoffers moet omlaag.
En dat terwijl Hamas en vooral top, aansturing en degene die wijken in handen hebben zonder genade aangepakt worden.
De loopjongens, moeten weten dat omhoog klimmen in rang bij Hamas enkel dood en ellende brengt ipv je familie kunnen ondersteunen.

Hamas speelt vies gemeen, maar slim. Ze hebben de burgers en voor een deel ook Isral in de tang. Macht over de burgers en ze maken van Isral de gebeten hond, degene die het die burgers zuur maakt.
Dat moet veranderen.
Zoals ik al eerder schreef; wanneer Hamas' oorlogsmisdaden tegen notabene de eigen Palestijnse burgerbevolking Isral er van zouden weerhouden tegenaanvallen uit te voeren schept dat een precedentwerking. Vanaf dat moment zullen ook andere niet-westerse strijdende partijen zich massaal van menselijke schilden en het gebruiken van civiele gebouwen (om van daaruit oorlog te voeren) gaan bedienen.

Het is ook in ons eigen belang dat Isral er niet door de westerse wereld van weerhouden wordt om tegenaanvallen uit te voeren op en in de Gazastrook.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:51:46 #296
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211026186
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bij ons wel misschien maar in zowel Noord als Zuid Amerika ligt dat wel anders.
klopt, dat is ook echt een probleem, christenfundi's daar zijn net zo goed een grote bedreiging van de vrijheden die wij waarderen.

echt religie is puur gif, een geestelijke handicap
pi_211026187
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik snap het niet. Ze hebben hun mond altijd vol met naastenliefde. Maar ik hoor ze nu niet? :?

Het enige is dat ze niet meer moorden.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:51:53 #298
38496 Perrin
pi_211026188
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 09:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]

Viespeuk was die Reve.