Een soort Het Geluid van Q-Music, maar dan anders.quote:
En nog verder terug was er een radiospel met een cabaretier en zijn vrouw.Ik moet even nadenken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort Het Geluid van Q-Music, maar dan anders.
lolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:TT... < Begint te vermoeden dat er een typo in het vorige topic staat
Ik heb gewoon copy paste gedaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor het je zeggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Luister graag Radio 1.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Radio.. ik hou er wel van.
Auto, of ( te weinig) thuis...Radio geeft een soort rust..
Ook qua muziek.. Het niet weten wat er komt... Spreekt me aan
Idemquote:
Astrid is top,al mis ik Jurgen daar wel op die plek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Al erger ik me soms wel aan het gebrek aan breedte.
Astrid Kersenboom, is mijn ochtend concubine op weg naar mijn slavernijheden
Heb ook periodes van regionaal, dan wil ik ff dat voorgekauwde gewauwel ff niet horen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Astrid is top,al mis ik Jurgen daar wel op die plek.
Dat is maar net hoe mijn bui is, soms vind ik dat ook fijn, gewoon afwachten wat komen gaat, maar soms is het ook fijn om mijn Spotify playlist af te spelen in de auto, weten wat het volgende liedje is en keihard mee zingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Radio.. ik hou er wel van.
Auto, of ( te weinig) thuis...Radio geeft een soort rust..
Ook qua muziek.. Het niet weten wat er komt... Spreekt me aan
Dat is wel een goede tip,al zal jij Omrop Frysān niet verstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook periodes van regionaal, dan wil ik ff dat voorgekauwde gewauwel ff niet horen.
Dan gaat hij op regionaal, echt nieuws zeg maar.
Tractor in de sloot enzo.
Duif dood.
Echte wereld stuf, wat je kunt zien
De hele fokking dag Coldplay zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe mijn bui is, soms vind ik dat ook fijn, gewoon afwachten wat komen gaat, maar soms is het ook fijn om mijn Spotify playlist af te spelen in de auto, weten wat het volgende liedje is en keihard mee zingen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele fokking dag Coldplay zeker
Underskatte myn talinten net, jongequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip,al zal jij Omrop Frysān niet verstaan.
Nou enquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele fokking dag Coldplay zeker
Meestal internationaal...en via Youtube.quote:
By dizze nym ik myn wurden werom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Underskatte myn talinten net, jonge
True crime toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Echt Gebeurd podcast.
Slavernijheden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Al erger ik me soms wel aan het gebrek aan breedte.
Astrid Kersenboom, is mijn ochtend concubine op weg naar mijn slavernijheden
Ik weiger Podimo te nemen.Betaal me al blauw aan Fok!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal internationaal...en via Youtube.
Al heb een paar alternatieve informatieve Nederlandse er bij.
Wel true, maar geen crime, mensen vertellen, leuke, bijzondere en mooie verhalen die ze zelf meegemaakt hebben, elk verhaal duurt zo 10-15 minuten, dus de spanningsboog wordt niet al te zwaar op de proef gesteld.quote:
Ik betaal helemaal niets! Van F1 tot podcasts.. je tikt in en het is er!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weiger Podimo te nemen.Betaal me al blauw aan Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niets! Van F1 tot podcasts.. je tikt in en het is er!
Chantal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En ondertussen loop je een rondje in de natuurquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel true, maar geen crime, mensen vertellen, leuke, bijzondere en mooie verhalen die ze zelf meegemaakt hebben, elk verhaal duurt zo 10-15 minuten, dus de spanningsboog wordt niet al te zwaar op de proef gesteld.
Vind je dat gek, doe maar duur met je 4 sterrenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weiger Podimo te nemen.Betaal me al blauw aan Fok!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niets! Van F1 tot podcasts.. je tikt in en het is er!
Videoland heb ik juist vanavond opgezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waar ik dan de helft op non actief sta.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind je dat gek, doe maar duur met je 4 sterren
Trutsje,heb je Joran ook niet gekeken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Videoland heb ik juist vanavond opgezegd.
Je gaat punniken deze winter?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Videoland heb ik juist vanavond opgezegd.
Of een sjaal breien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je gaat punniken deze winter?
Dat heb ik zeker een keer verteldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondertussen loop je een rondje in de natuur
Zo gaat dat weleens, ik gaf gisteren een abootje weg aan een user die de 213.000.000e post had, 5 minuten later had hij een ban voor 2 weken te pakkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik dan de helft op non actief sta.
Is ook, als je maar van die ellendige reclame af bent.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat weleens, ik gaf gisteren een abootje weg aan een user die de 213.000.000e post had, 5 minuten later had hij een ban voor 2 weken te pakken
Nee, ik heb wel Chantal gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trutsje,heb je Joran ook niet gekeken?
Ik zag dat je een abbo gaf.Vond ik heel lief.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat weleens, ik gaf gisteren een abootje weg aan een user die de 213.000.000e post had, 5 minuten later had hij een ban voor 2 weken te pakken
Haken, dat schildpad memory moet eindelijk eens af en ik heb ook weer een nieuw project op het oog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je gaat punniken deze winter?
Lief?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag dat je een abbo gaf.Vond ik heel lief.
Ik snap die hele sterrenzwendel nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuke serie.Gaan ze het vergelijken met Oogappels en zuur doen.quote:
Ken die appels niet, maar vond de Chantal leuk! Herkenbaar ook.. soms.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuke serie.Gaan ze het vergelijken met Oogappels en zuur doen.
Wo ist dein Schuh?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, ik zie je steeds voorbij komen...
Ik ben in een gulle bui deze weekquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is wel een soort van gelijkenis maar dat was met Dallas en Dynasty ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken die appels niet, maar vond de Chantal leuk! Herkenbaar ook.. soms.
NPO startquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken die appels niet, maar vond de Chantal leuk! Herkenbaar ook.. soms.
Mauwerds.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is wel een soort van gelijkenis maar dat was met Dallas en Dynasty ook.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap die hele sterrenzwendel niet
Maar hoover over de jouwe en zie dat je een pimp bent
Ik vond het ook wel aardig, keek wel lekker makkelijk weg, ik ben in afwachting van seizoen 2.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuke serie.Gaan ze het vergelijken met Oogappels en zuur doen.
Ik waarschuw alvast, het is niet geheel zonder risico.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
.... gaat kijken wanneer abo verloopt.
Zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig, keek wel lekker makkelijk weg, ik ben in afwachting van seizoen 2.
Oogappels heb ik nooit gezien, misschien ga ik die komende winter eens terug kijken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik waarschuw alvast, het is niet geheel zonder risico.
Met "vrijblijvend" stemadvies?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik waarschuw alvast, het is niet geheel zonder risico.
Over een maand weer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met "vrijblijvend" stemadvies?
quote:
Die Lebenslust bringt dich um.quote:
Dit is niet onze @mario390quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... ik onderschat onze Mario weleens
Eerste comment onder Falco:
[ afbeelding ]
Sterven aan Lebenslustquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Lebenslust bringt dich um.
Toepasselijk in zijn geval
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdorie!
Hoe kan ik dat rectalificeren?
Slik.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdorie!
Hoe kan ik dat rectalificeren?
Er is maar 1 ekte.quote:
Oudje!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toen ik nog jong(er) was... was ik ooit....
En het klopt gewoon
Was hij lief voor je ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toen ik nog jong(er) was... was ik ooit....
En het klopt gewoon
Ho hoquote:
Zeg het ze hoor Mario.quote:
Deuces, goodbye, I got a world to seequote:
De titel alleen alquote:
Ik wil ook best de wereld zien,quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deuces, goodbye, I got a world to see
And my girl, she wanna see Rome
Caesar'll make you a believer
Nah, I never ever did it for a throne
8tracks?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn ouders hadden dit op enorme cassettes op ons zeilbootje
Heerlijk dit! Toen het leven nog simpel wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn ouders hadden dit op enorme cassettes op ons zeilbootje
Pascal J. zal hier jaloers op zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil ook best de wereld zien,
maar Rome nu nog niet.
Ga met me me mee naar Terschelling
Misschien...
Ga je mee terug?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk dit! Toen het leven nog simpel was
Neil, ik ben de afgelopen 10 jaar een paar keer bij een concert van hem geweest, die man kon echt nog goed zingen op zijn oude dag.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil ook best de wereld zien,
maar Rome nu nog niet.
Ga met me me mee naar Terschelling
Misschien...
Hij mag me bellen.quote:
Deze werd op de uitvaart van mijn vader afgespeeldquote:
Heerlijke combinatie van stem en boodschap, om het maar ff dreug te zegguh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neil, ik ben de afgelopen 10 jaar een paar keer bij een concert van hem geweest, die man kon echt nog goed zingen op zijn oude dag.
Deze was live echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neil, ik ben de afgelopen 10 jaar een paar keer bij een concert van hem geweest, die man kon echt nog goed zingen op zijn oude dag.
Yep! Pak je brommer maar.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze werd op de uitvaart van mijn vader afgespeeld
Ach jee.Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze werd op de uitvaart van mijn vader afgespeeld
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Pak je brommer maar.
En dan wel zonder internet en mobiele telefoons enzo
*aankliktquote:
Mijn vader was schipper, boten en bootjes zijn altijd zijn lust en zijn leven geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi.
Ook een boten/water man?
Ik vind deze zo mooiquote:
Live gezien bij pinkpop.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*aanklikt
Sowieso kan ik Joe Jackson wel waarderen, zo ook Real Men
Zekerquote:
Live gezien .. was echt mooiquote:
Fuck sobrietyquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik heb aan dat čne genoeg
Nice!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader was schipper, boten en bootjes zijn altijd zijn lust en zijn leven geweest.
Zekers!quote:
Deze was voor mijn vader.quote:
I Am ... I Saidquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi nummer.quote:
quote:Dann hebt er ab und
Völlig losgelöst
Von der Erde
Schwebt das Raumschiff
Völlig schwerelos
quote:
Deze meteen even aan mijn playlist toegevoegdquote:
Lekkere nummers mannenquote:
Hij is alleen wel heel erg dood, tijdje alquote:
< Bezuurstoficeerd paddo lippophysicaal.quote:
Wenst je een Buzzzzzzquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor de muziekjes en de verhaaltjes, ik sluit af me deze![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor de muziekjes en de verhaaltjes, ik sluit af met deze![]()
Dikke tut.quote:
kerelquote:
altijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koen!![]()
Kan ik je een afzakkertje aanbieden?
Nicequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schenkt goudgeel verdampt suikerriet tot de rand
1986quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb me lief heb me lief
Heb dit lichaam lief
Bemin mij bevrijd mij
Van dat gevoel van schuld
Verraad mij met een kus
had destijds een vriendinnetje een bandje gegevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb me lief heb me lief
Heb dit lichaam lief
Bemin mij bevrijd mij
Van dat gevoel van schuld
Verraad mij met een kus
ooit was ik jongquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koentje werd een Koene Ridder
Live Aidquote:
kan je het je nog zelf herinneren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
PS. De film laat me ook dwelgen in leven.
Jazeker!quote:
Tweeduizend...plus ???quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
2244 portofoons kwijt, man man man kansloos die politie hier
Die zijn heul niet kwijtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
2244 portofoons kwijt, man man man kansloos die politie hier
Maar nu heb je weekend.quote:
Pssssst, portofoon kopen? Je kan nu nog kiezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt ze?
https://www.geenstijl.nl/(...)oons-van-de-politie/
Dat jij ze kent verbaasd mij meer.quote:
Meidenband alla LUV, bekend omdat ze veel liedjes begin jaren 80 uitbrachten zonder in de top 20 te komen.quote:
Ik ken wel een Band die The Band heet, telt dat ook?quote:
welk restaurant is dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:07 schreef mario390 het volgende:
nu weer nederlandse vrouwen , ala carte
Nooit van gehoord.quote:
zegt me niksquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:11 schreef mario390 het volgende:
duitse sendung musikladen
1978 of 1979
Het kan gebeuren ....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:49 schreef mario390 het volgende:
foutje van me ,a la carte
zijn scottish girls
Dan kijk je toch nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:13 schreef mario390 het volgende:
nu kommt weer de hotrrorcomedy
mad heidi
quote:
Zo zie je maar dat die krengen het verdienenquote:
Kleine monsters zijn het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat die krengen het verdienen
Dame Chanel.quote:
quote:
@StevenHydequote:
Ja dit is wel een klassiekertjequote:
Ik heb die gast wel eens roeilessen gegevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Zou dat nog wel kunnen in deze tijd?
[ afbeelding ]
Dat geloof ik gelijk.Het zit er gewoon in bij hem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die gast wel eens roeilessen gegeven![]()
Die is gewoon als een van zijn typetjes
Ja al best lang geleden ondertussen, ik verdiende mijn studie toen bij met lesgeven op roeicentrum de Berlage brug maar hij was toen al wel bezig met Jiskfetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.Het zit er gewoon in bij hem.
Wat leuk trouwens.
quote:
Alles wel?quote:
Dit staat er toch al heel lang?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
Waar slaat dit nu weer op?
Editreden? Gaat je niks aan.
[ afbeelding ]
Ik zoek er soms bijpassende schoenen bij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:20 schreef espri het volgende:
Zag je mooie foto’s weer voorbij komen.
Bij vogeltjes?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek er soms bijpassende schoenen bij.
Mij nooit eerder opgevallen.quote:
quote:
Is er al wel evenquote:
Alleen Pullup draagt geen Nikes.quote:
Dat is jammer, ik heb een paar paarsequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen Pullup draagt geen Nikes.
Echt nooitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen Pullup draagt geen Nikes.
Deze zijn ook met veren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:31 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik heb een paar paarse
Veel plezier en succes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:33 schreef pullup het volgende:
Maar ik ben er vandoorWe hebben een wedstrijdje in Hilversum te gaan
Veel plezier en fijne dagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:33 schreef pullup het volgende:
Die kan ik nooit meer dragen hahahhaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zijn ook met veren.
[ afbeelding ]
Mis je ook weinig aan volgens mij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:34 schreef espri het volgende:
[..]
Die kan ik nooit meer dragen hahahha
Denk het ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mis je ook weinig aan volgens mij.
Maar wel paarse Nikes dus.quote:
Wat is dat ook al weer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel paarse Nikes dus.
Ik heb nog Assics,nog nooit aangehad.
Succes en goedemorgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:33 schreef pullup het volgende:
Zitschoenen zijn dat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zijn ook met veren.
[ afbeelding ]
Sprietjequote:
Goedemorgen Oma.quote:
Je kan er ook prima mee liggen.quote:
Goedemorgen.quote:
Oeps,verkeerde topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:51 schreef espri het volgende:
[..]
Beentjes omhoog en zulke schoentjes zie ik een raar beeld voor me.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan er ook prima mee liggen.
De Louis Beton tas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze al jaren niet meer en had altijd grote handtas waar de platte schoenen in zatenNou heb ik dit soort nooit gehad. Ietwat hoerig.
Je hoeft niets in te vullen. Kan soms handig zijn dat je aangeeft dat je een typfoutje oid hebt verbeterd. Maar meestal vul ik het gewoon niet in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
Waar slaat dit nu weer op?
Editreden? Gaat je niks aan.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Saar.quote:
Wat draag je wel dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet elke schoen verdragen door mijn rechtervoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |