Een soort Het Geluid van Q-Music, maar dan anders.quote:
En nog verder terug was er een radiospel met een cabaretier en zijn vrouw.Ik moet even nadenken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort Het Geluid van Q-Music, maar dan anders.
lolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:TT... < Begint te vermoeden dat er een typo in het vorige topic staat
Ik heb gewoon copy paste gedaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor het je zeggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Luister graag Radio 1.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Radio.. ik hou er wel van.
Auto, of ( te weinig) thuis...Radio geeft een soort rust..
Ook qua muziek.. Het niet weten wat er komt... Spreekt me aan
Idemquote:
Astrid is top,al mis ik Jurgen daar wel op die plek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Al erger ik me soms wel aan het gebrek aan breedte.
Astrid Kersenboom, is mijn ochtend concubine op weg naar mijn slavernijheden
Heb ook periodes van regionaal, dan wil ik ff dat voorgekauwde gewauwel ff niet horen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Astrid is top,al mis ik Jurgen daar wel op die plek.
Dat is maar net hoe mijn bui is, soms vind ik dat ook fijn, gewoon afwachten wat komen gaat, maar soms is het ook fijn om mijn Spotify playlist af te spelen in de auto, weten wat het volgende liedje is en keihard mee zingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Radio.. ik hou er wel van.
Auto, of ( te weinig) thuis...Radio geeft een soort rust..
Ook qua muziek.. Het niet weten wat er komt... Spreekt me aan
Dat is wel een goede tip,al zal jij Omrop Frysân niet verstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook periodes van regionaal, dan wil ik ff dat voorgekauwde gewauwel ff niet horen.
Dan gaat hij op regionaal, echt nieuws zeg maar.
Tractor in de sloot enzo.
Duif dood.
Echte wereld stuf, wat je kunt zien
De hele fokking dag Coldplay zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe mijn bui is, soms vind ik dat ook fijn, gewoon afwachten wat komen gaat, maar soms is het ook fijn om mijn Spotify playlist af te spelen in de auto, weten wat het volgende liedje is en keihard mee zingen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele fokking dag Coldplay zeker
Underskatte myn talinten net, jongequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip,al zal jij Omrop Frysân niet verstaan.
Nou enquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele fokking dag Coldplay zeker
Meestal internationaal...en via Youtube.quote:
By dizze nym ik myn wurden werom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Underskatte myn talinten net, jonge
True crime toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Echt Gebeurd podcast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |