Een soort Het Geluid van Q-Music, maar dan anders.quote:
En nog verder terug was er een radiospel met een cabaretier en zijn vrouw.Ik moet even nadenken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort Het Geluid van Q-Music, maar dan anders.
lolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:TT... < Begint te vermoeden dat er een typo in het vorige topic staat
Ik heb gewoon copy paste gedaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor het je zeggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Luister graag Radio 1.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Radio.. ik hou er wel van.
Auto, of ( te weinig) thuis...Radio geeft een soort rust..
Ook qua muziek.. Het niet weten wat er komt... Spreekt me aan
Idemquote:
Astrid is top,al mis ik Jurgen daar wel op die plek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Al erger ik me soms wel aan het gebrek aan breedte.
Astrid Kersenboom, is mijn ochtend concubine op weg naar mijn slavernijheden
Heb ook periodes van regionaal, dan wil ik ff dat voorgekauwde gewauwel ff niet horen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Astrid is top,al mis ik Jurgen daar wel op die plek.
Dat is maar net hoe mijn bui is, soms vind ik dat ook fijn, gewoon afwachten wat komen gaat, maar soms is het ook fijn om mijn Spotify playlist af te spelen in de auto, weten wat het volgende liedje is en keihard mee zingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Radio.. ik hou er wel van.
Auto, of ( te weinig) thuis...Radio geeft een soort rust..
Ook qua muziek.. Het niet weten wat er komt... Spreekt me aan
Dat is wel een goede tip,al zal jij Omrop Frysân niet verstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook periodes van regionaal, dan wil ik ff dat voorgekauwde gewauwel ff niet horen.
Dan gaat hij op regionaal, echt nieuws zeg maar.
Tractor in de sloot enzo.
Duif dood.
Echte wereld stuf, wat je kunt zien
De hele fokking dag Coldplay zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe mijn bui is, soms vind ik dat ook fijn, gewoon afwachten wat komen gaat, maar soms is het ook fijn om mijn Spotify playlist af te spelen in de auto, weten wat het volgende liedje is en keihard mee zingen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele fokking dag Coldplay zeker
Underskatte myn talinten net, jongequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip,al zal jij Omrop Frysân niet verstaan.
Nou enquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele fokking dag Coldplay zeker
Meestal internationaal...en via Youtube.quote:
By dizze nym ik myn wurden werom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Underskatte myn talinten net, jonge
True crime toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Echt Gebeurd podcast.
Slavernijheden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Al erger ik me soms wel aan het gebrek aan breedte.
Astrid Kersenboom, is mijn ochtend concubine op weg naar mijn slavernijheden
Ik weiger Podimo te nemen.Betaal me al blauw aan Fok!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal internationaal...en via Youtube.
Al heb een paar alternatieve informatieve Nederlandse er bij.
Wel true, maar geen crime, mensen vertellen, leuke, bijzondere en mooie verhalen die ze zelf meegemaakt hebben, elk verhaal duurt zo 10-15 minuten, dus de spanningsboog wordt niet al te zwaar op de proef gesteld.quote:
Ik betaal helemaal niets! Van F1 tot podcasts.. je tikt in en het is er!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weiger Podimo te nemen.Betaal me al blauw aan Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niets! Van F1 tot podcasts.. je tikt in en het is er!
Chantal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En ondertussen loop je een rondje in de natuurquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel true, maar geen crime, mensen vertellen, leuke, bijzondere en mooie verhalen die ze zelf meegemaakt hebben, elk verhaal duurt zo 10-15 minuten, dus de spanningsboog wordt niet al te zwaar op de proef gesteld.
Vind je dat gek, doe maar duur met je 4 sterrenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weiger Podimo te nemen.Betaal me al blauw aan Fok!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niets! Van F1 tot podcasts.. je tikt in en het is er!
Videoland heb ik juist vanavond opgezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waar ik dan de helft op non actief sta.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind je dat gek, doe maar duur met je 4 sterren
Trutsje,heb je Joran ook niet gekeken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Videoland heb ik juist vanavond opgezegd.
Je gaat punniken deze winter?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Videoland heb ik juist vanavond opgezegd.
Of een sjaal breien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je gaat punniken deze winter?
Dat heb ik zeker een keer verteldquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ondertussen loop je een rondje in de natuur
Zo gaat dat weleens, ik gaf gisteren een abootje weg aan een user die de 213.000.000e post had, 5 minuten later had hij een ban voor 2 weken te pakkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik dan de helft op non actief sta.
Is ook, als je maar van die ellendige reclame af bent.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat weleens, ik gaf gisteren een abootje weg aan een user die de 213.000.000e post had, 5 minuten later had hij een ban voor 2 weken te pakken
Nee, ik heb wel Chantal gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trutsje,heb je Joran ook niet gekeken?
Ik zag dat je een abbo gaf.Vond ik heel lief.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat weleens, ik gaf gisteren een abootje weg aan een user die de 213.000.000e post had, 5 minuten later had hij een ban voor 2 weken te pakken
Haken, dat schildpad memory moet eindelijk eens af en ik heb ook weer een nieuw project op het oog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je gaat punniken deze winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |