🤨 Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij die motor hadden ze zich trouwens ook niet aan de regels gehouden maar de regels waren beetje grijs gebied dus is dat toen toegestaan...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:28 schreef Tijn het volgende:
Nu gaat iedereen er even voor zitten
[ afbeelding ]
23:00 uur zie OP en tijdentopicquote:
Oh ja, weer sprintaids dit weekend.quote:
Correctquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, weer sprintaids dit weekend.
Dus straks kwali voor zondag, toch?
Yep.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is al avond, niet zo verwarrend doen!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, weer sprintaids dit weekend.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is al avond, niet zo verwarrend doen!
Nou joepie.quote:
Nee hoor, de motor was buiten de officiele specs gebouwd maar het werd toegestaan, wil niet zeggen dat die motor opeens binnen specs was, alleen dat het toegestaan was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨 Je spreekt jezelf een beetje tegen
See you later, alligatorquote:
Ik hou mijn manager as it is. Ik zit op de McLaren hypetrainquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Nou even verzinnen of ik Perez uit m'n manager ga pleuren.
Leg in detail uit waaromquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor, de motor was buiten de officiele specs gebouwd
Je bent toch niet nieuw hier? Weet je best.quote:
Als je roept dat een motor buiten "spec" zou zijn gebouwd dan kan je dat vast onderbouwen met details.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je bent toch niet nieuw hier? Weet je best.
Of denk anders even wat meer na, wat is er anders aan de Mercedes motor dan bij andere teams? Je weet 't antwoord al
Dat is toch al jarenlang bekend? Je hebt toch niet onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je roept dat een motor buiten "spec" zou zijn gebouwd dan kan je dat vast onderbouwen met details.
Dit was 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:38 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Little Yuki Tsunoda celebrating on podium
doe maar, dan wordt ie tweedequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Nou even verzinnen of ik Perez uit m'n manager ga pleuren.
Ja, ik denk ook dat er hoe dan ook het tegenovergestelde gaat gebeurenquote:
Haas wil even schroeien voor hun thuispubliekquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben McLaren en Aston Martin zitten sandbaggen of kunnen ze er gewoon geen reet meer van? En Haas heeft zitten schroeien.
Lekker op tijd voor de kwaliquote:
Ach, een stunt is altijd leukquote:
klopt. Eindelijk weekend na deze week nauwelijks thuis te zijn geweestquote:
Die hebben een dikke update toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Haas wil even schroeien voor hun thuispubliek
😨😧😢quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@potjecreme
met dank aan @PS die het gifjes topic weer wouFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Altijd fijn als er vroege vogels zijn die de tap alvast een beetje in circulatie brengen, hoorquote:
Jamaar dit is voor de racequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik merk echt aan mezelf dat deze hele kwalificatie me gestolen kan worden. Kutsprints.
okquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik merk echt aan mezelf dat deze hele kwalificatie me gestolen kan worden. Kutsprints.
Zojuist een Hertog Jannetje aangeslagen. (niet de eerste overigensquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd fijn als er vroege vogels zijn die de tap alvast een beetje in circulatie brengen, hoor
Waarvan aktequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het erge eraan ja. Kwalificatie hoort niet op vrijdag.
Genoteeerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het erge eraan ja. Kwalificatie hoort niet op vrijdag.
Fans die in grote getale hun afkeuring hebben uitgesproken tegen dit format heeft ertoe geleid dat sprints niet worden uitgebreid volgend seizoen, dus niks is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Genoteeerd
Doen ze lekker niks mee
Nou ja technisch gesproken doen ze dan dus niksquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fans die in grote getale hun afkeuring hebben uitgesproken tegen dit format heeft ertoe geleid dat sprints niet worden uitgebreid volgend seizoen, dus niks is niet helemaal waar.
Oké daagquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Kutgreysquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja technisch gesproken doen ze dan dus niks
Niet meer niet minder
Pia neequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Voorspellingen?
1. VER
2. HAM
3. PIA
LEC de muur in
🔥🔥🤣quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |