Altijd fijn als er vroege vogels zijn die de tap alvast een beetje in circulatie brengen, hoorquote:
Jamaar dit is voor de racequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik merk echt aan mezelf dat deze hele kwalificatie me gestolen kan worden. Kutsprints.
okquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik merk echt aan mezelf dat deze hele kwalificatie me gestolen kan worden. Kutsprints.
Zojuist een Hertog Jannetje aangeslagen. (niet de eerste overigensquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd fijn als er vroege vogels zijn die de tap alvast een beetje in circulatie brengen, hoor
Waarvan aktequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het erge eraan ja. Kwalificatie hoort niet op vrijdag.
Genoteeerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het erge eraan ja. Kwalificatie hoort niet op vrijdag.
Fans die in grote getale hun afkeuring hebben uitgesproken tegen dit format heeft ertoe geleid dat sprints niet worden uitgebreid volgend seizoen, dus niks is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Genoteeerd
Doen ze lekker niks mee
Nou ja technisch gesproken doen ze dan dus niksquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fans die in grote getale hun afkeuring hebben uitgesproken tegen dit format heeft ertoe geleid dat sprints niet worden uitgebreid volgend seizoen, dus niks is niet helemaal waar.
Oké daagquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Kutgreysquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja technisch gesproken doen ze dan dus niks
Niet meer niet minder
Pia neequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Voorspellingen?
1. VER
2. HAM
3. PIA
LEC de muur in
🔥🔥🤣quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |