Ja, maar het was dus al zo. Doe dan niet net alsof het sinds 7 oktober is.quote:
Hoe vind je die gaatjes en hoe weet je dat je ze allemaal hebt gevonden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Dat gewiewel over dat het zo lastig zou zijn om Hamas uit de tunnels onder de Gazastrook te verdrijven, gewoon bij elk gaatje op je gemakje een BBQ opzetten en een maandje of twee tot tien wachten tot ze eruit komen kruipen.
Negeren, gok ik.quote:
Net zoals dat van apartheid een mening is en geen feitquote:
Zelfde dus als die beelden waar ze leidingen uit de grond halen om oorlogstuig mee te maken, die mensen hebben zoveel kansen gekregen om iets te maken van dat gebied, ze verknallen het zelf ook gewoon elke keer.quote:
Het is ook wel een bijzondere situatie eigenlijk. Alles wat je krijgt aan hulp en subsidies, materieel of financieel, investeren in terrorisme en zelfverrijking van de leiders en vervolgens naar het buurland wijzen als zogenaamde oorzaak voor de enorme ongelijkheid en armoede. Dan heb je lef hoor.quote:
Sow, ik klaag flink over de EU maar deze verbaast me. Nu verbaasde mij de reacties van onze Europese leiders en Ursela al, maar dit is toch wel een flink teken dat de EU gewoon volledig achter Israël staat. Helaas zal hierdoor wel de haat, emotie en onrust in onze straten toenemen, maar ja wij buigen niet voor terroristen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitstekende ontwikkeling.
[ twitter ]
Hamas kan inderdaad heel goed massas bespelen en propaganda maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook wel een bijzondere situatie eigenlijk. Alles wat je krijgt aan hulp en subsidies, materieel of financieel, investeren in terrorisme en zelfverrijking van de leiders en vervolgens naar het buurland wijzen als zogenaamde oorzaak voor de enorme ongelijkheid en armoede. Dan heb je lef hoor.
Dat kan iedereen die wel een beetje zelf kan nadenken zich wel bedenken. Is hier niet anders, alsof ze zich hier druk maken om dode moslimbroeders terwijl ze elkaar in moslim landen met een factor 1000 meer afslachten. Het is gewoon Jodenhaat en haat jegens het westen, dat verenigt in die kringen.quote:
Waar danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het verzinsel van 'apartheid' is inmiddels al tientallen keren ontkracht.
Eindelijk iemand uit die hoek die eens iets zinnigs zegt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:19 schreef Rollo het volgende:
Saoedische prins en voormalige ambassadeur te Amerika Turki bin Faisal Al Saud veroordeelt Hamas in de sterkste bewoordingen, zegt dat Hamas de gehele Palestijnse zaak schendt en schaadt en zelfs on-islamitisch handelt:
[ twitter ]
Zou jij er willen vliegen met de raketten die over en weer gaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:19 schreef littlemindy het volgende:
Wat betreft hulpgoederen, kunnen ze niet via de lucht voedsel, water en medicatie droppen in bijvoorbeeld die tentenkampen bij Khan Younis? Ik bedoel: Moet daarvoor nu perse die weg gerepareerd zijn?
Groot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef Hathor het volgende:
Is er enig idee hoe groot dat tunnelstelsel is onder Gaza?
Hier in een artikel van de Wall Street Journal alvast een voorzet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er enig idee hoe groot dat tunnelstelsel is onder Gaza?
Wat beschouw jij een ijzersterke ontkrachting?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar dan. Ik heb niks gezien, behalve dan dat er een paar keer geroepen is dat er van apartheid geen sprake kan zijn omdat volgens de Israëlische wet iedereen gelijk is.
Nou, een werkelijk ijzersterke 'ontkrachting' hoor.
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitstekende ontwikkeling.
[ twitter ]
Lees de reacties dan maar terug. Er is je door meerdere users uitleg gegeven over de diverse samenstelling van Israël en dat al deze staatsburgers gewoon dezelfde rechten hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar dan. Ik heb niks gezien, behalve dan dat er een paar keer geroepen is dat er van apartheid geen sprake kan zijn omdat volgens de Israëlische wet iedereen gelijk is.
Nou, een werkelijk ijzersterke 'ontkrachting' hoor.
Lijkt me dat je sneller weer weg bent dan dat je erin rijdt met een truck?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zou jij er willen vliegen met de raketten die over en weer gaan?
Ik wil terug naar de onderkoelde verslaggeving van het Polygoon-journaal in plaats van dit opgeklopte gedoe. Ja, het is een speech die stof tot nadenken en beeld geeft op de Saoedische invalshoek maar CRAZY is dit nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:19 schreef Rollo het volgende:
Saoedische prins en voormalige ambassadeur te Amerika Turki bin Faisal Al Saud veroordeelt Hamas in de sterkste bewoordingen, zegt dat Hamas de gehele Palestijnse zaak schendt en schaadt en zelfs on-islamitisch handelt:
[ twitter ]
Toen FOK! nog sepia wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wil terug naar de onderkoelde verslaggeving van het Polygoon-journaal in plaats van dit opgeklopte gedoe. Ja, het is een speech die stof tot nadenken en beeld geeft op de Saoedische invalshoek maar CRAZY is dit niet
Ja wat boeit mij het ik kwam hier alleen omdat @Isdatzo zei dat het gezellie was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hierom:
https://www.amnesty.nl/ac(...)hankelijke-evaluatie
Mag jij mij de artikelen laten zien van Amnesty waar ze zich druk maken over het recht om te demonstreren als er weer eens een rechtsere demonstratie niet kan doorgaan vanwege dreigend geweld of het recht om te demonstreren ontnomen worden, Pegida demonstraties zeker nooit van gehoord die belaagd werden.
Dan ben je niet meer neutraal, en laten we die leugen ook niet meer in stand houden, we weten allemaal wat voor een volk voor zo'n clubjes werkt, en de jongeren met diezelfde gedachtegang wat bij zo'n clubjes uitkomen lopen nu mee op straat op te roepen tot een genocide op Israel/Joden, die mensen zijn niet neutraal.
Dat hij afstand neemt van Hamas is vrij logisch me dunkt, snap de parade hieromtrent ook niet echt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wil terug naar de onderkoelde verslaggeving van het Polygoon-journaal in plaats van dit opgeklopte gedoe. Ja, het is een speech die stof tot nadenken en beeld geeft op de Saoedische invalshoek maar CRAZY is dit niet
Zelfs KFC komt erdoorheenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Groot.
En worden o.a. vrachtwagens in naar binnen gesmokkeld, maar ook koeien in het verleden, uiteraard wapens en allerlei andere soort materialen. Meer dan 500km lang wordt gezegd door Hamas zelf maar andere bronnen lees ik dat de schatting 200km lang is ongeveer, tussen de 30 en 100 meter diep, afhankelijk van welke tunnel etc omdat ze ook allerlei verschillende ruimtes erin hebben voor verschillende doelen. Maar goed, precies weet niemand het. Maar afentoe hebben ze hier en daar weleens een journalist een kijkje laten nemen.
Krankzinnig is het. Zeker voor een minister. Lijkt steeds gekker te worden alles rondom dit conflict en repercussies zelfs in Europa. Van allerlei kanten. Zal met iets met de tijd te maken hebben ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:23 schreef Beathoven het volgende:
https://www.france24.com/(...)im-brotherhood-claim
Gegeven de strekking van de tweet van Benzema is de reactie van de Franse minister imho zwaar over de top. Beetje jammer wel.
Zou jij er willen vliegen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:23 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Lijkt me dat je sneller weer weg bent dan dat je erin rijdt met een truck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |