abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:29:45 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel goed proberen te lezen:
[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is nog steeds wat anders.

En vooral veel isdatzo types die niet eens weten wat dat betekent en/of niet bekend zijn met de werkelijke situatie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211016314
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee Amnesty heeft aan geloofwaardigheid ingeboet na dat debiele verslag van ze.

Maar dat staat hier verder los van.

Wat mij steeds meer begint te storen is de emotionele aandikking telkens. Er zijn genoeg legitieme argumenten te voeren om beide partijen doormidden te zagen, maar het er worden zaken aan de haren bij gesleept die niet relevant zijn of niet kloppen, maar wel lekker bekken.
Dit topic is aan beide kanten nooit anders geweest 😅
pi_211016315
De grote media bedrijven zitten sinds dag 1 de uitlatingen van Israëlisch te verzachten of helemaal te censureren.

Het oorspronkelijke artikel had het over:

"Members of the Israeli security and political establishment told the U.S. diplomats that the eradication of Hamas would require methods used in the defeat of the Axis powers in World War II."

En dat is in het artikel dat nu online staat volledig verwijderd.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211016321
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus de motie die oproept tot het erkennen van een staat die nu nog niet bestaat erkent dat er al een staat is?
West Bank en Israël
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:31:12 #255
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211016328
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
24% van de Amerikaanse Joden vindt israel ook een apartheidsstaat.

https://www.jewishelector(...)-is-apartheid-state/

https://www.haaretz.com/u(...)5a-a57f-dbea1c830000

Daar noem je dan ook een groep, Amerikaanse Joden. Daar zal dit sentiment bij sommigen vast en zeker leven, maar dat spreekt niet voor de hele diaspora, laat staan Israëliërs zelf.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211016330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:12 schreef -XOR- het volgende:
Overigens vindt een meerderheid van de Nederlanders dat israel een apartheidsstaat is.
w/ w/ w/ w/ w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211016333
De emoties lopen weer hoog op. Ga van je laptop af en haal adem.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:31:53 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211016335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]

Nee, je had gewoon het stukje niet gelezen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211016337
Het blijft uitermate hypocriet dat het land met de meest vrije Arabieren in het Midden Oosten wordt betiteld als 'apartheidstaat' door allerlei clubs, terwijl er in Gazastrook alleen maar Palestijnen wonen en er totale onderdrukking heerst.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:32:59 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016345
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
West Bank en Israël
Israël heeft geen donder met de kern van de motie te maken, maar wordt voor de sfeermakerij toch weggezet als apartheidsstaat. Het is gewoon een achterlijke verwoording en ik kots over eenieder die dit verdedigt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211016348
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
Amnesty is kut omdat in Nederland een Nigeriaanse klaagt over zwarte Piet.
Nee, die club is gewoon al jaren niet meer de club die het vroeger ooit was. Er is zelfs een wiki pagina erover met wat opsommingen waar niet alles in staat.

https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Amnesty_International

En dan vind je her en der nog wat leuke artikelen over Amnesty.

Times of London: "Amnesty director's links to global network of Islamists"

Amnesty International criticised for using AI-generated images

Amnesty International’s Cruel Assault on Israel: Systematic Lies, Errors, Omissions & Double Standards

En ik durf te wedden dat als je er dieper in gaat duiken je meer zaken zullen opvallen, want geen zin om nu tientallen voorbeelden te zoeken. Een organisatie wat zich schuldig maakt hieraan is gewoon niet te vertrouwen, want dit zijn alleen de zaken waar ze "betrapt" zijn op het verspreiden van leugens en onzin, ik wil niet weten hoeveel onzin er de laatste jaren uit is gekomen.

Maar dat is mijn mening.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211016349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:31 schreef Slayage het volgende:

[..]
w/ w/ w/ w/ w/
:') .
pi_211016352
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
24% van de Amerikaanse Joden vindt israel ook een apartheidsstaat.

https://www.jewishelector(...)-is-apartheid-state/

https://www.haaretz.com/u(...)5a-a57f-dbea1c830000

Naomi klein verwoordt het in deze video heel goed

twitter
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:35:01 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee, je had gewoon het stukje niet gelezen.
Klopt, en na het lezen schreef ik dat. Dat jullie nou niet weten wat apartheidsstaat betekent is niet mijn probleem. Dat is echt serieus dezelfde categorie als dit genocide noemen. Misbruik van termen met een enorme lading en tegelijkertijd die lading verminderen dankzij het misbruik. Het is ziekelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:36:34 #265
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211016383
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:30 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dit topic is aan beide kanten nooit anders geweest 😅
Sterker nog, het hele conflict niet. Niet in de jaren waarin ik het volg _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:36:42 #266
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211016385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:33 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee, die club is gewoon al jaren niet meer de club die het vroeger ooit was. Er is zelfs een wiki pagina erover met wat opsommingen waar niet alles in staat.

Amnesty International’s Cruel Assault on Israel: Systematic Lies, Errors, Omissions & Double Standards

En ik durf te wedden dat als je er dieper in gaat duiken je meer zaken zullen opvallen, want geen zin om nu tientallen voorbeelden te zoeken. Een organisatie wat zich schuldig maakt hieraan is gewoon niet te vertrouwen, want dit zijn alleen de zaken waar ze "betrapt" zijn op het verspreiden van leugens en onzin, ik wil niet weten hoeveel onzin er de laatste jaren uit is gekomen.

Maar dat is mijn mening.
ngo-monitor, goede bron :')

https://nl.wikipedia.org/wiki/NGO_Monitor

Amnesty maakt ook wel eens foutjes zoals met die AI-beelden maar over het algemeen, en zeker wat betreft hun structurele analyses zijn ze zeer betrouwbaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211016386
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar noem je dan ook een groep, Amerikaanse Joden. Daar zal dit sentiment bij sommigen vast en zeker leven, maar dat spreekt niet voor de hele diaspora, laat staan Israëliërs zelf.
Moet ik met een onderzoekje komen die onder moslims peilt of Israël een apartheidstaat is?
pi_211016396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Amnesty maakt ook wel eens foutjes zoals met die AI-beelden maar over het algemeen, en zeker wat betreft hun structurele analyses zijn ze zeer betrouwbaar.
Meer links, een wiki vol met verhalen over onzin verspreid door Amnesty en jij valt over 1 bron, juist.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:38:36 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016398
https://www.quora.com/Why(...)bs-in-the-government

Lees dit. Als je na het lezen nog met droge ogen durft te beweren dat er apartheid is, verdien je even serieus genomen te worden als de gemiddelde FvD'er: niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:38:49 #270
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211016404
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:33 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Maar dat is mijn mening.
Het zal allemaal wel, vind het gewoon bijzonder hoe je zelfs hier zwarte piet bij kunt halen.
pi_211016410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

“Foutjes” :D

Hardop gelachen, bedankt kerel.
pi_211016417
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
https://www.quora.com/Why(...)bs-in-the-government

Lees dit. Als je na het lezen nog met droge ogen durft te beweren dat er apartheid is, verdien je even serieus genomen te worden als de gemiddelde FvD'er: niet.
Ja leuk, Quora, echt valide.
pi_211016419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee Amnesty heeft aan geloofwaardigheid ingeboet na dat debiele verslag van ze.

Maar dat staat hier verder los van.

Wat mij steeds meer begint te storen is de emotionele aandikking telkens. Er zijn genoeg legitieme argumenten te voeren om beide partijen doormidden te zagen, maar het er worden zaken aan de haren bij gesleept die niet relevant zijn of niet kloppen, maar wel lekker bekken.
Dat is nodig. Mensen houden niet van oorlog. En moeten dus eerst in een emotionele toestand worden gebracht. Daarna gaan ze er zelfs voor juichen.
pi_211016429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:38 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Het zal allemaal wel, vind het gewoon bijzonder hoe je zelfs hier zwarte piet bij kunt halen.
Hierom:

https://www.amnesty.nl/ac(...)hankelijke-evaluatie

Mag jij mij de artikelen laten zien van Amnesty waar ze zich druk maken over het recht om te demonstreren als er weer eens een rechtsere demonstratie niet kan doorgaan vanwege dreigend geweld of het recht om te demonstreren ontnomen worden, Pegida demonstraties zeker nooit van gehoord die belaagd werden.

Dan ben je niet meer neutraal, en laten we die leugen ook niet meer in stand houden, we weten allemaal wat voor een volk voor zo'n clubjes werkt, en de jongeren met diezelfde gedachtegang wat bij zo'n clubjes uitkomen lopen nu mee op straat op te roepen tot een genocide op Israel/Joden, die mensen zijn niet neutraal.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:41:50 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211016432
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 12:40 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ja leuk, Quora, echt valide.
https://www.quora.com/Why(...)ce-behind-this-claim
Heb er nog één voor je.

Ik weet wat de betekenis van apartheid is, en ik weet dat hoe het hier beschreven wordt juist is. Dit niet zo erkennen is gewoon feiten ontkennen en leugens verspreiden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')