Nou; ja, eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt natuurlijk niet echt als een verrassing.
Gast, dit heeft geen kut te maken met wat ik zeg. De geschiedenis van het conflict daar, daar heb ik het over. En ja, dat er Jodenhaters hier hebben gewoond, dat snap ik ook wel. Overigens was het de oorlog van Duitsland, niet van ons, maar nogmaals het heeft weinig invloed op mijn opmerking. Je kunt niet alleen naar 7 oktober kijken en dat als leidraad nemen in het conflict, het gaat veel verder dan dat. En ja, mensen vormen na een goed aantal jaar ook wel eens een mening over dingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou:
[..]
Wij hebben hier natuurlijk ook een geschiedenis, een geschiedenis van Jodenvervolging, Jodenhaat en een gruwelijke oorlog, dat is onze geschiedenis in dit land. Dus het zou onze politici sieren, vooral de politici die achter elke boom een nazi zien staan dat ze op het moment dat de Jodenhaat toenemen er afstand van nemen en een standpunt maken. Dat is wat ik bedoel met "De ironie", of was je die geschiedenis vergeten?
Ja, de IDF en de Israëlische overheid ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, social media. Daar maken dat soort NGOs en andere organisaties natuurlijk ook gebruik van en daar wordt al hun antizionistische en antisemitische propaganda ook driftig verspreid door menigeen.
Dat is jouw mening. Geen feit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het verzinsel van 'apartheid' is inmiddels al tientallen keren ontkracht.
Ja, maar het was dus al zo. Doe dan niet net alsof het sinds 7 oktober is.quote:
Hoe vind je die gaatjes en hoe weet je dat je ze allemaal hebt gevonden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Dat gewiewel over dat het zo lastig zou zijn om Hamas uit de tunnels onder de Gazastrook te verdrijven, gewoon bij elk gaatje op je gemakje een BBQ opzetten en een maandje of twee tot tien wachten tot ze eruit komen kruipen.
Net zoals dat van apartheid een mening is en geen feitquote:
Zelfde dus als die beelden waar ze leidingen uit de grond halen om oorlogstuig mee te maken, die mensen hebben zoveel kansen gekregen om iets te maken van dat gebied, ze verknallen het zelf ook gewoon elke keer.quote:
Het is ook wel een bijzondere situatie eigenlijk. Alles wat je krijgt aan hulp en subsidies, materieel of financieel, investeren in terrorisme en zelfverrijking van de leiders en vervolgens naar het buurland wijzen als zogenaamde oorzaak voor de enorme ongelijkheid en armoede. Dan heb je lef hoor.quote:
Sow, ik klaag flink over de EU maar deze verbaast me. Nu verbaasde mij de reacties van onze Europese leiders en Ursela al, maar dit is toch wel een flink teken dat de EU gewoon volledig achter Israël staat. Helaas zal hierdoor wel de haat, emotie en onrust in onze straten toenemen, maar ja wij buigen niet voor terroristen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitstekende ontwikkeling.
[ twitter ]
Hamas kan inderdaad heel goed massas bespelen en propaganda maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook wel een bijzondere situatie eigenlijk. Alles wat je krijgt aan hulp en subsidies, materieel of financieel, investeren in terrorisme en zelfverrijking van de leiders en vervolgens naar het buurland wijzen als zogenaamde oorzaak voor de enorme ongelijkheid en armoede. Dan heb je lef hoor.
Dat kan iedereen die wel een beetje zelf kan nadenken zich wel bedenken. Is hier niet anders, alsof ze zich hier druk maken om dode moslimbroeders terwijl ze elkaar in moslim landen met een factor 1000 meer afslachten. Het is gewoon Jodenhaat en haat jegens het westen, dat verenigt in die kringen.quote:
Waar danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het verzinsel van 'apartheid' is inmiddels al tientallen keren ontkracht.
Eindelijk iemand uit die hoek die eens iets zinnigs zegt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:19 schreef Rollo het volgende:
Saoedische prins en voormalige ambassadeur te Amerika Turki bin Faisal Al Saud veroordeelt Hamas in de sterkste bewoordingen, zegt dat Hamas de gehele Palestijnse zaak schendt en schaadt en zelfs on-islamitisch handelt:
[ twitter ]
Zou jij er willen vliegen met de raketten die over en weer gaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:19 schreef littlemindy het volgende:
Wat betreft hulpgoederen, kunnen ze niet via de lucht voedsel, water en medicatie droppen in bijvoorbeeld die tentenkampen bij Khan Younis? Ik bedoel: Moet daarvoor nu perse die weg gerepareerd zijn?
Groot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef Hathor het volgende:
Is er enig idee hoe groot dat tunnelstelsel is onder Gaza?
Hier in een artikel van de Wall Street Journal alvast een voorzet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er enig idee hoe groot dat tunnelstelsel is onder Gaza?
Wat beschouw jij een ijzersterke ontkrachting?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar dan. Ik heb niks gezien, behalve dan dat er een paar keer geroepen is dat er van apartheid geen sprake kan zijn omdat volgens de Israëlische wet iedereen gelijk is.
Nou, een werkelijk ijzersterke 'ontkrachting' hoor.
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitstekende ontwikkeling.
[ twitter ]
Lees de reacties dan maar terug. Er is je door meerdere users uitleg gegeven over de diverse samenstelling van Israël en dat al deze staatsburgers gewoon dezelfde rechten hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar dan. Ik heb niks gezien, behalve dan dat er een paar keer geroepen is dat er van apartheid geen sprake kan zijn omdat volgens de Israëlische wet iedereen gelijk is.
Nou, een werkelijk ijzersterke 'ontkrachting' hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |