Even gecheckt op Israel Hayom: dit gaat waarschijnlijk over Margaliot, een kleine woonkern vlakbij de grens met Libanon. Israel Hayom meldt dat er geschoten werd op het IDF aldaar. Wordt momenteel uitgekamd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Initial reports about a number of armed men storming an Israeli settlement on the border with Lebanon
[ twitter ]
Twitter down trouwens ? Als ik de tweet op de website probeer te laden geeft ie een down error aan.
Je komt met Quora-linkjes die net zo serieus te nemen zijn als een topic op FOK! of Reddit. Het zegt precies niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Why(...)ce-behind-this-claim
Heb er nog één voor je.
Ik weet wat de betekenis van apartheid is, en ik weet dat hoe het hier beschreven wordt juist is. Dit niet zo erkennen is gewoon feiten ontkennen en leugens verspreiden.
3 andere artikelen (de AI-generation kritiek deelde ik), 1 over een foute medewerker uit 2015, 1 wikipedia artikel over kritieken op amnesty (zoals van de Amerikanen, die guantanamo bay geen mensenrechtenschending vonden, wauw, geoden krietiek mang) en 1 van een idote bron.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Meer links, een wiki vol met verhalen over onzin verspreid door Amnesty en jij valt over 1 bron, juist.
Over influencers gesprokenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder de gigantische invloed van influencers. Ziekelijk.
Wellicht heeft het hiermee te makenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Initial reports about a number of armed men storming an Israeli settlement on the border with Lebanon
[ twitter ]
Twitter down trouwens ? Als ik de tweet op de website probeer te laden geeft ie een down error aan.
Alleen nog even deze posten en je bent er:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Why(...)ce-behind-this-claim
Heb er nog één voor je.
Ik weet wat de betekenis van apartheid is, en ik weet dat hoe het hier beschreven wordt juist is. Dit niet zo erkennen is gewoon feiten ontkennen en leugens verspreiden.
En gewoon kunnen rondlopen daar, niet vervolgd, niet belaagd, niet vermoord, twee weken in serene rust tussen hun vijanden lopen, rare apartheid staat dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Die Palestijnen hebben zich 2 weken lang in Israel weten te verstoppen
[ twitter ]
quote:
Waarom gelijk hebben als je ook gelijk kunt krijgen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg legitieme argumenten te voeren om beide partijen doormidden te zagen, maar het er worden zaken aan de haren bij gesleept die niet relevant zijn of niet kloppen, maar wel lekker bekken.
Want ze lopen ook echt met t-shirts rond waarop staat I AM FROM GAZA.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En gewoon kunnen rondlopen daar, niet vervolgd, niet belaagd, niet vermoord, twee weken in serene rust tussen hun vijanden inlopen, rare apartheid staat dan.
Waarom beweren sommigen dat Hamas vrouwen onderdrukt, terwijl er tot vorige week een vrouw in het bestuur zat? Zij is vorige week vermoord door Israël die beweert voor gelijke rechten voor mannen en vrouwen te zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
https://www.quora.com/Why(...)bs-in-the-government
Lees dit. Als je na het lezen nog met droge ogen durft te beweren dat er apartheid is, verdien je even serieus genomen te worden als de gemiddelde FvD'er: niet.
Met de goede kleur kaart kun je medische hulp krijgen, met de verkeerde kleur heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
https://www.quora.com/Why(...)bs-in-the-government
Lees dit. Als je na het lezen nog met droge ogen durft te beweren dat er apartheid is, verdien je even serieus genomen te worden als de gemiddelde FvD'er: niet.
Ja maar ze zien er toch anders uit? Het is toch rassenscheiding?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Want ze lopen ook echt met t-shirts rond waarop staat I AM FROM GAZA.
Weet je wat nog ongeloofwaardiger is dan een influencer die zegt welke kant je moet kiezen? Een influencer die zegt dat ze er geld voor krijgt om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over influencers gesproken[ twitter ]
Hahahahahquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar ze zien er toch anders uit? Het is toch rassenscheiding?
Ze hoeven van mij geen puurheidstest doorstaan, maar na een gigantische aanslag moeite hebben met medeleven tonen en tegen het recht van zelfverdediging zijn zegt mij dat die partijen niet integer zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Veel van die partijen, en dan met name de PvdA, hebben een rijke Joodse geschiedenis. Antisemitisme lijkt me erg vergezocht bij de meesten.
Als het op buitenlandbeleid aankomt vind ik vraagstukken zoals de NAVO, China, de Sahel, de invasie, Iran, de EU etc. allemaal véél doorslaggevender dan dit slepende conflict.
Ik twijfel momenteel tussen PvdA, NSC of weer CU. Drie partijen die op tal van zaken héél anders denken, maar Israël gaat echt geen rol spelen in die keuze. Kies de partij waarvan je verwacht dat het meest competent en integer te zijn naast de standpunten, en ga geen puurheidstesten afnemen. Dat heeft allemaal geen enkele zin.
Dat riepen ze zelfs naar iedereen, en nog konden ze gewoon zo rondlopen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Want ze lopen ook echt met t-shirts rond waarop staat I AM FROM GAZA.
Dus die lange post daar moeten we niet serieus nemen, maar onbebouwde onzin hier wel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je komt met Quora-linkjes die net zo serieus te nemen zijn als een topic op FOK! of Reddit. Het zegt precies niks.
En dus verder de geschiedenis niet mee laten tellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij geen puurheidstest doorstaan, maar na een gigantische aanslag moeite hebben met medeleven tonen en tegen het recht van zelfverdediging zijn zegt mij dat die partijen niet integer zijn.
De ironie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dus verder de geschiedenis niet mee laten tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |