En je date word weggetrokken door de regie, soms krijgen de dates dan een kaartje met vragen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
en dan moet je ook nog praten met je date!
Wel erg kort inderdaad, 20 minuten eten en praten. Ik dacht je kan daar rustig anderhalf uur zitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
en dan moet je ook nog praten met je date!
Dan is 30 euro nog vrij veel, of krijg je de restjes mee in een doggybag?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel erg kort inderdaad, 20 minuten eten en praten. Ik dacht je kan daar rustig anderhalf uur zitten.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Afscheid nummer
Toedels![]()
wellicht tot morgen, dan sta ik in Lego world eerst overdag
Ja dat is ook zo, ik heb het heel goed luchtig gehouden haha. Na de speeddate wisten we vrij weinig van elkaar en na de eerste date weet ik dat hij geen kinderwens heeft, benieuwd wat ik zaterdag leerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je dat soort onderwerpen direct bespreekt wordt het allemaal zo zwaar en als een vraaggesprek. Zou eerst vooral kijken of je het gezellig hebt samen en de ander qua chemie aantrekkelijk vindt.
Oeh lego, ook een geschikt onderwerp voor een date!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Afscheid nummer
Toedels![]()
wellicht tot morgen, dan sta ik in Lego world eerst overdag
Dat was het ook jah, maar het antwoord hierop ga je verbazen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh lego, ook een geschikt onderwerp voor een date!
Tot morgen!
Ziedend.quote:
Haai haaiquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:25 schreef DKUp het volgende:
Ik kom mijn afspraak na prinses @:Pisces29
Haai haai allemaal
Jouw probleemquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een etentje en feestje gister.
3rr0r buiten VBL ineens praatjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |