IK BETAAL IK BETAALquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Deze kerel is volgens mij alleen bij de hoeren gewend
Bij kortaf ben ik meteen van tafel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig voor @:pisces29 blijft Wim beschikbaar
Ook als het niet moet, gewoon om haar een leuke avond te bezorgen met een jonge god.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou Irene wel doen als het moet.
jij bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook als het niet moet, gewoon om haar een leuke avond te bezorgen met een jonge god.
Hmm het valt me niet heel erg op.quote:
Good vibes onlyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze wereld
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook als het niet moet, gewoon om haar een leuke avond te bezorgen met een jonge god.
vond ik ookquote:
Ciaoquote:
Brengt die je gewoon weer naar amsterdam cs?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
de taxi auto die je weer terugbrengt, heb ik ook in gezeten
Naar de studio vlakbij CS, pondje over en je bent bij CSquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Brengt die je gewoon weer naar amsterdam cs?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh dacht je gaat alleen bij een succes de auto inquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
de taxi auto die je weer terugbrengt, heb ik ook in gezeten
Of Disney+ kijken, het is 50/50.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Animal Crossing spelen zeker?
Das wel grappig, voor een uurtje, dat spastische muren bouwen vind ik minderquote:
Lijk jij dan ook op hem?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Toen ik hem zag dacht ik al, waarschijnlijk is zijn date wel mijn typem
Klopt wel, beetje jong alleen.
Is niet gewoon iedereen je type?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Toen ik hem zag dacht ik al, waarschijnlijk is zijn date wel mijn typem
Klopt wel, beetje jong alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |