abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211052267
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Links/rechts heeft er niets mee te maken, maar zo’n Hofman laat het lijken alsof dat wel zo is. Terwijl ze feitelijk geen gevaar liepen. Een serieus gevaarlijk iemand gaat niet bij een beveiliger netjes vooraf aankondigen dat hij iemand gaat vermoorden.

Nou ja, de tweede keer kondigde hij dat netjes aan, ja. De eerste keer niet hé. Toen kwam hij vragen of Tim iets wilde signeren. Geen idee wat hij had gedaan als Tim daadwerkelijk tevoorschijn was gekomen.
pi_211052293
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Met alle respect, maar er is echt werkelijk 0,0 aanwijzing dat deze man hierdoor is beïnvloed.
Zie de video waar verteld wordt over honderden facebookberichten en wat hij aan de politie verklaarde.
Anti-woke en fel anti-links

quote:
Links/rechts heeft er niets mee te maken, maar zo’n Hofman laat het lijken alsof dat wel zo is. Terwijl ze feitelijk geen gevaar liepen. Een serieus gevaarlijk iemand gaat niet bij een beveiliger netjes vooraf aankondigen dat hij iemand gaat vermoorden.
Het plan was er wel.... en de man verklaarde dat hij bij het bezoek in de middag zeer zeker Hofman zou vermoorden. Het tweede bezoek was een soort overgave met het vuurwapen afgeven aan de beveiliger.
Genoeg reden voor Tim en zijn team bang te worden
Je bagatelliseert het... je ontkent de rechtse haatideologie van de man.
Je sympathiseert met die denkwijzes ?
pi_211052315
Anno 2023 nog ´´woke´´ gebruiken in het nieuws :')

Woke is een term geworden dat rechtse populisten nu alleen gebruiken om alles wat normaal is (je weet wel, dat LGBTQs gewoon normaal behandeld worden en dat mensen zich bewust zijn van het slavernijverleden) te bestempelen als ''de vijand''.

Ik snap niet hoe deze mensen het keer op keer weer voor elkaar krijgen om zichzelf als het slachtoffer neer te zetten. ''The war against woke'' is gewoon een simpele truc om naïef volk een zondeboek te kunnen laten aanwijzen en ondertussen hun niet bewust te laten zijn van wat er daadwerkelijk speelt in de wereld: torenhoge inflatie en het uiteenvallen van het kapitalistische systeem.

Maar nee hoor, homo's en transgenders zijn het ultieme kwaad op de wereld!!!! Zij gaan onze kinderen allemaal mishandelen en indoctrineren!! _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_211052565
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef Nexum het volgende:

Woke is een term geworden dat rechtse populisten nu alleen gebruiken om alles wat normaal is (je weet wel, dat LGBTQs gewoon normaal behandeld worden en dat mensen zich bewust zijn van het slavernijverleden) te bestempelen als ''de vijand''.

Ik snap niet hoe deze mensen het keer op keer weer voor elkaar krijgen om zichzelf als het slachtoffer neer te zetten. ''The war against woke'' is gewoon een simpele truc om naïef volk een zondeboek te kunnen laten aanwijzen en ondertussen hun niet bewust te laten zijn van wat er daadwerkelijk speelt in de wereld: torenhoge inflatie en het uiteenvallen van het kapitalistische systeem.

Maar nee hoor, homo's en transgenders zijn het ultieme kwaad op de wereld!!!! Zij gaan onze kinderen allemaal mishandelen en indoctrineren!! _O-
Pas op hoor, voor je het weet ben je ook nog "regressief links".
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 13:33:14 #155
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211052700
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:19 schreef recursief het volgende:

[..]
Pas op hoor, voor je het weet ben je ook nog "regressief links".
Of "policor". Of "Cultuur marxist". OF elke andere benaming die er de afgelopen, zeg 20 jaar, voorbij zijn gekomen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:39:37 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211052761
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef Ponsai het volgende:
Extreem links is net zo gevaarlijk als extreem rechts.
Dat blijkt maar weer.

Saladebar.
Nooit van gehoord. Wel een goeie uitspraak/uitleg.
[..]
Hij is wel blank, dus of het een moslim is?
Ik hoor Tim zeggen dat je niet wit maar blank moet zeggen
Marokkanen, veel Turken etc zijn gewoon blank.

Verder is het volstrekt logisch dat heel rechts en de islam elkaar gevonden hebben. Dat zie je bij het FvD ook al, of eerder bij Joram van Klaveren. Het zijn natuurlijke bondgenoten. Qua ideeen zijn ze eigenlijk identiek.
De hopeloos naieve GL-ers zullen dit nog niet direct inzien, maar het is overduidelijk.
The End Times are wild
pi_211052903
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Zie de video waar verteld wordt over honderden facebookberichten en wat hij aan de politie verklaarde.
Anti-woke en fel anti-links
[..]
Het plan was er wel.... en de man verklaarde dat hij bij het bezoek in de middag zeer zeker Hofman zou vermoorden. Het tweede bezoek was een soort overgave met het vuurwapen afgeven aan de beveiliger.
Genoeg reden voor Tim en zijn team bang te worden
Je bagatelliseert het... je ontkent de rechtse haatideologie van de man.
Je sympathiseert met die denkwijzes ?

Volgens mij schreef ik geen woord Spaans.

Ik neem die uitlatingen in samenhang met andere uitlatingen niet zo serieus, dan wel constateer ik dat die knakker niet in het beeld past van de gevaarlijke FVD/PVV/Stormfront/weetikallemaalwatvoorfigurenerbijgehaaldworden malloten.

De dader is gewoon mentaal gestoord. Dat zie jij toch ook wel?
pi_211052929
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef Nexum het volgende:

Tim Hofman is een rechtse populist? Of heb je gemist dat het Tim is die in dezen met de term komt?
pi_211052952
quote:
6s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Of "policor". Of "Cultuur marxist". OF elke andere benaming die er de afgelopen, zeg 20 jaar, voorbij zijn gekomen.
Zitten jullie ook zo te huilen iedere keer als de term neoliberaal/racist/transfoob/fascist gebruikt wordt?
  maandag 23 oktober 2023 @ 14:06:10 #160
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_211053095
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
De dader is gewoon mentaal gestoord. Dat zie jij toch ook wel?
Ja precies dus misschien is het geen goed idee om dat soort lui op te laten jutten door volksmenners die over woke lopen te mekkeren.
Ik ga naar huis.
pi_211053110
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tim Hofman is een rechtse populist? Of heb je gemist dat het Tim is die in dezen met de term komt?
Ik zag de uitzending van BOOS. Tim vertelde dat zijn bedreiger het vaak had over 'woke' op zijn facebook.
pi_211053117
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tim gebruikt de term op een hele andere manier dan een populist. Ik vind sowieso dat de term ''woke'' niet meer hoeft, omdat het een veel te beladen negatieve stempel heeft gekregen. We hoeven niet alles een naam te geven dat aan kan slaan bij mensen en viraal kan gaan.

Lees je gewoon in en wees bewust van wat er aan de hand is in de wereld.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_211053175
RTL .
quote:
Hofman heeft - aangezien hij in deze zaak slachtoffer is - de verhoren met de verdachte ingezien. De man wilde volgens Hofman 'een signaal aan de samenleving afleveren'. Linkse mensen moesten volgens de verdachte 'afgeremd' worden. Hij hoopte volgens Hofman met zijn daad linkse mensen angst aan te jagen.
Links afremmen, links angst aanjagen ??
Doet me denken aan de motivatie van Anders Breivik
pi_211053194
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:06 schreef nietzman het volgende:

[..]
Ja precies dus misschien is het geen goed idee om dat soort lui op te laten jutten door volksmenners die over woke lopen te mekkeren.
Dus men mag geen kritiek meer hebben op doorgeslagen progressieven, omdat er anders wel eens een gek dat als excuus kan gebruiken?

Meen je dit nu serieus?
pi_211053204
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik zag de uitzending van BOOS. Tim vertelde dat zijn bedreiger het vaak had over 'woke' op zijn facebook.
Misschien gaat hij ook wel vaak naar de Lidl, maar dat maakt het nog geen gevaarlijke winkel.

De causaliteit ontbreekt gewoon.
pi_211053227
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus men mag geen kritiek meer hebben op doorgeslagen progressieven, omdat er anders wel eens een gek dat als excuus kan gebruiken? Meen je dit nu serieus?
Ik denk dat nietzman het een slecht idee vind dat anti-woke volksmenners de instabiele lui opjutten
Gelijk heeft hij .
pi_211053246
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien gaat hij ook wel vaak naar de Lidl, maar dat maakt het nog geen gevaarlijke winkel.

De causaliteit ontbreekt gewoon.
nah.... de logica en redelijkheid ontbreekt in je denken.
Je doet je best anti-linkse agressie te verbloemen
pi_211053258
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:07 schreef Nexum het volgende:

[..]
Tim gebruikt de term op een hele andere manier dan een populist. Ik vind sowieso dat de term ''woke'' niet meer hoeft, omdat het een veel te beladen negatieve stempel heeft gekregen. We hoeven niet alles een naam te geven dat aan kan slaan bij mensen en viraal kan gaan.

Lees je gewoon in en wees bewust van wat er aan de hand is in de wereld.
Tsja, mensen houden nu eenmaal van plakplaatjes.

Maar dat er een probleem is met doorgeslagen progressieven is toch niet zo controversieel? Dat zien we onder meer nu met idioten die de terreur van Hamas goedpraten omdat Israël het ernaar heeft gemaakt. Zo’n XR die kleur bekent. Greta ook. Harvard (dat was ooit een gerenommeerde Universiteit waar je nuttige dingen leerde).

Dan kun je wel gaan janken over het plakplaatje, maar dat is slechts afleiding vind ik.
pi_211053263
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik denk dat nietzman het een slecht idee vind dat anti-woke volksmenners de instabiele lui opjutten
Gelijk heeft hij .
Welke anti-woke volksmenners doen dat en hoe dan? Man en paard dan graag, want nu is het een natte scheet.
pi_211053287
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
nah.... de logica en redelijkheid ontbreekt in je denken.
Je doet je best anti-linkse agressie te verbloemen
Je trekt weer eens conclusies zonder de feiten te kennen. Het gaat hier niet over links/rechts, maar progressief/conservatief. Ik ben zelf gematigd progressief…

Ik heb een probleem met extremisme.

En met verdraaiing van de werkelijkheid. En dat is vooral wat hier gebeurt.
  maandag 23 oktober 2023 @ 14:21:27 #171
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211053297
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:06 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zoiets als mensen die anderen voor fascist, xenofoob of racist uitmaken, of is dat dan weer wat anders?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211053392
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Welke anti-woke volksmenners doen dat en hoe dan? Man en paard dan graag, want nu is het een natte scheet.
Misschien bedoelde nietzman...
Jij
Trump, Baudet, Poetin, Laurens Buijs, ON
??
pi_211053414
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

En met verdraaiing van de werkelijkheid. En dat is vooral wat hier gebeurt.
Yippp jij bent flink bezig
pi_211053425
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Misschien bedoelde nietzman...
Jij
Trump, Baudet, Poetin, Laurens Buijs, ON
??
Natte scheet dus. Duidelijk.
pi_211053438
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 14:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Yippp jij bent flink bezig
Ook hier de uitdaging voor jou om man en paard te noemen ipv een natte scheet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')