Nou ja, de tweede keer kondigde hij dat netjes aan, ja. De eerste keer niet hé. Toen kwam hij vragen of Tim iets wilde signeren. Geen idee wat hij had gedaan als Tim daadwerkelijk tevoorschijn was gekomen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Links/rechts heeft er niets mee te maken, maar zo’n Hofman laat het lijken alsof dat wel zo is. Terwijl ze feitelijk geen gevaar liepen. Een serieus gevaarlijk iemand gaat niet bij een beveiliger netjes vooraf aankondigen dat hij iemand gaat vermoorden.
Zie de video waar verteld wordt over honderden facebookberichten en wat hij aan de politie verklaarde.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er is echt werkelijk 0,0 aanwijzing dat deze man hierdoor is beïnvloed.
Het plan was er wel.... en de man verklaarde dat hij bij het bezoek in de middag zeer zeker Hofman zou vermoorden. Het tweede bezoek was een soort overgave met het vuurwapen afgeven aan de beveiliger.quote:Links/rechts heeft er niets mee te maken, maar zo’n Hofman laat het lijken alsof dat wel zo is. Terwijl ze feitelijk geen gevaar liepen. Een serieus gevaarlijk iemand gaat niet bij een beveiliger netjes vooraf aankondigen dat hij iemand gaat vermoorden.
Pas op hoor, voor je het weet ben je ook nog "regressief links".quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef Nexum het volgende:
Anno 2023 nog ´´woke´´ gebruiken in het nieuws![]()
Woke is een term geworden dat rechtse populisten nu alleen gebruiken om alles wat normaal is (je weet wel, dat LGBTQs gewoon normaal behandeld worden en dat mensen zich bewust zijn van het slavernijverleden) te bestempelen als ''de vijand''.
Ik snap niet hoe deze mensen het keer op keer weer voor elkaar krijgen om zichzelf als het slachtoffer neer te zetten. ''The war against woke'' is gewoon een simpele truc om naïef volk een zondeboek te kunnen laten aanwijzen en ondertussen hun niet bewust te laten zijn van wat er daadwerkelijk speelt in de wereld: torenhoge inflatie en het uiteenvallen van het kapitalistische systeem.
Maar nee hoor, homo's en transgenders zijn het ultieme kwaad op de wereld!!!! Zij gaan onze kinderen allemaal mishandelen en indoctrineren!!
Of "policor". Of "Cultuur marxist". OF elke andere benaming die er de afgelopen, zeg 20 jaar, voorbij zijn gekomen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Pas op hoor, voor je het weet ben je ook nog "regressief links".
Marokkanen, veel Turken etc zijn gewoon blank.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef Ponsai het volgende:
Extreem links is net zo gevaarlijk als extreem rechts.
Dat blijkt maar weer.
Saladebar.
Nooit van gehoord. Wel een goeie uitspraak/uitleg.
[..]
Hij is wel blank, dus of het een moslim is?
Ik hoor Tim zeggen dat je niet wit maar blank moet zeggen
Volgens mij schreef ik geen woord Spaans.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie de video waar verteld wordt over honderden facebookberichten en wat hij aan de politie verklaarde.
Anti-woke en fel anti-links
[..]
Het plan was er wel.... en de man verklaarde dat hij bij het bezoek in de middag zeer zeker Hofman zou vermoorden. Het tweede bezoek was een soort overgave met het vuurwapen afgeven aan de beveiliger.
Genoeg reden voor Tim en zijn team bang te worden
Je bagatelliseert het... je ontkent de rechtse haatideologie van de man.
Je sympathiseert met die denkwijzes ?
Tim Hofman is een rechtse populist? Of heb je gemist dat het Tim is die in dezen met de term komt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef Nexum het volgende:
Anno 2023 nog ´´woke´´ gebruiken in het nieuws![]()
Woke is een term geworden dat rechtse populisten nu alleen gebruiken om alles wat normaal is (je weet wel, dat LGBTQs gewoon normaal behandeld worden en dat mensen zich bewust zijn van het slavernijverleden) te bestempelen als ''de vijand''.
Ik snap niet hoe deze mensen het keer op keer weer voor elkaar krijgen om zichzelf als het slachtoffer neer te zetten. ''The war against woke'' is gewoon een simpele truc om naïef volk een zondeboek te kunnen laten aanwijzen en ondertussen hun niet bewust te laten zijn van wat er daadwerkelijk speelt in de wereld: torenhoge inflatie en het uiteenvallen van het kapitalistische systeem.
Maar nee hoor, homo's en transgenders zijn het ultieme kwaad op de wereld!!!! Zij gaan onze kinderen allemaal mishandelen en indoctrineren!!
Zitten jullie ook zo te huilen iedere keer als de term neoliberaal/racist/transfoob/fascist gebruikt wordt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of "policor". Of "Cultuur marxist". OF elke andere benaming die er de afgelopen, zeg 20 jaar, voorbij zijn gekomen.
Ja precies dus misschien is het geen goed idee om dat soort lui op te laten jutten door volksmenners die over woke lopen te mekkeren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
De dader is gewoon mentaal gestoord. Dat zie jij toch ook wel?
Ik zag de uitzending van BOOS. Tim vertelde dat zijn bedreiger het vaak had over 'woke' op zijn facebook.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tim Hofman is een rechtse populist? Of heb je gemist dat het Tim is die in dezen met de term komt?
Tim gebruikt de term op een hele andere manier dan een populist. Ik vind sowieso dat de term ''woke'' niet meer hoeft, omdat het een veel te beladen negatieve stempel heeft gekregen. We hoeven niet alles een naam te geven dat aan kan slaan bij mensen en viraal kan gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tim Hofman is een rechtse populist? Of heb je gemist dat het Tim is die in dezen met de term komt?
Links afremmen, links angst aanjagen ??quote:Hofman heeft - aangezien hij in deze zaak slachtoffer is - de verhoren met de verdachte ingezien. De man wilde volgens Hofman 'een signaal aan de samenleving afleveren'. Linkse mensen moesten volgens de verdachte 'afgeremd' worden. Hij hoopte volgens Hofman met zijn daad linkse mensen angst aan te jagen.
Dus men mag geen kritiek meer hebben op doorgeslagen progressieven, omdat er anders wel eens een gek dat als excuus kan gebruiken?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja precies dus misschien is het geen goed idee om dat soort lui op te laten jutten door volksmenners die over woke lopen te mekkeren.
Misschien gaat hij ook wel vaak naar de Lidl, maar dat maakt het nog geen gevaarlijke winkel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zag de uitzending van BOOS. Tim vertelde dat zijn bedreiger het vaak had over 'woke' op zijn facebook.
Ik denk dat nietzman het een slecht idee vind dat anti-woke volksmenners de instabiele lui opjuttenquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus men mag geen kritiek meer hebben op doorgeslagen progressieven, omdat er anders wel eens een gek dat als excuus kan gebruiken? Meen je dit nu serieus?
nah.... de logica en redelijkheid ontbreekt in je denken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij ook wel vaak naar de Lidl, maar dat maakt het nog geen gevaarlijke winkel.
De causaliteit ontbreekt gewoon.
Tsja, mensen houden nu eenmaal van plakplaatjes.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tim gebruikt de term op een hele andere manier dan een populist. Ik vind sowieso dat de term ''woke'' niet meer hoeft, omdat het een veel te beladen negatieve stempel heeft gekregen. We hoeven niet alles een naam te geven dat aan kan slaan bij mensen en viraal kan gaan.
Lees je gewoon in en wees bewust van wat er aan de hand is in de wereld.
Welke anti-woke volksmenners doen dat en hoe dan? Man en paard dan graag, want nu is het een natte scheet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk dat nietzman het een slecht idee vind dat anti-woke volksmenners de instabiele lui opjutten
Gelijk heeft hij .
Je trekt weer eens conclusies zonder de feiten te kennen. Het gaat hier niet over links/rechts, maar progressief/conservatief. Ik ben zelf gematigd progressief…quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nah.... de logica en redelijkheid ontbreekt in je denken.
Je doet je best anti-linkse agressie te verbloemen
Zoiets als mensen die anderen voor fascist, xenofoob of racist uitmaken, of is dat dan weer wat anders?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja precies dus misschien is het geen goed idee om dat soort lui op te laten jutten door volksmenners die over woke lopen te mekkeren.
Misschien bedoelde nietzman...quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke anti-woke volksmenners doen dat en hoe dan? Man en paard dan graag, want nu is het een natte scheet.
Yippp jij bent flink bezigquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
En met verdraaiing van de werkelijkheid. En dat is vooral wat hier gebeurt.
Natte scheet dus. Duidelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Misschien bedoelde nietzman...
Jij
Trump, Baudet, Poetin, Laurens Buijs, ON
??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |