quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
net als een gemiddelde vrij partij, voor jou.
Uhuquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb @:madam-april er nog niet over horen klagen
Ik hoor alleen maar populistisch gelul.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb serieus geen idee waarop te stemmen. Wil de wereld niet tegenwerken maar ook mezelf niet teveel in m'n voet schieten
Die kom ik op Fok niet echt meer tegenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb @:madam-april er nog niet over horen klagen
Verkeerde kanalen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar populistisch gelul.
was het maar zoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn de rode pandas in de aanbieding?
Ik woon niet in utrecht. Gewoon politieke partijen uitzending voor het journaal. Dus hun eigen reclamegeneuzelquote:
nee zit ze ook niet echt meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kom ik op Fok niet echt meer tegen
niks mis met het kanaal hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon niet in utrecht. Gewoon politieke partijen uitzending voor het journaal. Dus hun eigen reclamegeneuzel
ken ik nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:14 schreef Haags het volgende:
De regels van Floor blijft echt geniaal@:dud0r
Is van Zapp. Moet er toch regelmatig hard om lachenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee zit ze ook niet echt meer.
spreek haar nog redelijk veel.
binnenkort komt ze even m'n poesjes knuffelen
[..]
niks mis met het kanaal hier.
[..]
ken ik niet
nicequote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee zit ze ook niet echt meer.
spreek haar nog redelijk veel.
binnenkort komt ze even m'n poesjes knuffelen
[..]
oh dat komt op de normale tv zeker. dat heb ik nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Is van Zapp. Moet er toch regelmatig hard om lachen
heb ik al opquote:
Hoop dat je veilig zit thuis want vanavond wordt Utrecht gesloopt door de jongeren tak van HeSSbollah en Hamas, onder de noemer van een Pro Palestina demo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ik al op
even 800ml erwtensoep naar binnen geschoven
Ik ga zo trainen in houten en ben dan rond 2200 weer terug waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop dat je veilig zit thuis want vanavond wordt Utrecht gesloopt door de jongeren tak van HeSSbollah en Hamas, onder de noemer van een Pro Palestina demo.
177 jaar trainen lijkt me wel wat langquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zo trainen in houten en ben dan rond 2200 weer terug waarschijnlijk
Een trui, een vest, oorbellen, ook oorbellen voor mn moeder voor kerst, en een broek voor mn vader want die man loopt erbij als een zwerver en dat kon echt niet meerquote:
Hihahootjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
177 jaar trainen lijkt me wel wat lang
@DeZwabber deze hier neemt jouw rol over. Pak m.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
177 jaar trainen lijkt me wel wat lang
Het was te warm voor mijn grapjas dus ik heb mijn lolbroek maar aangetrokkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
@:DeZwabber deze hier neemt jouw rol over. Pak m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |