sjiek die patta'squote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:04 schreef Karzai het volgende:
Er zit nog wat spek rond mijn buik maar het gaat de goede kant op
[ afbeelding ]
Ze zou naar Utrecht gaanquote:
Nee, geen zorgen, de smaak is het probleem niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je het niet lustte.
RIP Utrechtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:55 schreef Elvi het volgende:
Terug uit Zoetermeer en het is best leuk winkelen daar. Goedkoop parkeren ook.
vond wel mooi eindequote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moest grinniken![]()
@:haags wat een raar einde van manifest
Het voelde vooral dat er een heleboel voor niks is geweestquote:
Lost 2.0quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het voelde vooral dat er een heleboel voor niks is geweest
Waar precies? Man, ik heb een grotere spiegel nodig als ik een foto zou willen makenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:04 schreef Karzai het volgende:
Er zit nog wat spek rond mijn buik maar het gaat de goede kant op
[ afbeelding ]
net als een gemiddelde vrij partij, voor jou.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het voelde vooral dat er een heleboel voor niks is geweest
Net toen ik er niet wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:55 schreef Elvi het volgende:
Terug uit Zoetermeer en het is best leuk winkelen daar. Goedkoop parkeren ook.
omgquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Poeh, ben gesloopt.
We zijn vandaag met de hele BSO naar blijdorp geweest, was heel leuk en heel vermoeiend.
Speciaal voor @:Bitterbal
[ afbeelding ]
En nu ga ik even slapen.
Heb serieus geen idee waarop te stemmen. Wil de wereld niet tegenwerken maar ook mezelf niet teveel in m'n voet schietenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:57 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk naar de politieke partijen. Ik denk dat ik maar een piano ga stemmen
Nee maar ik denk wel dat dit het dier is waar mijn groepje het langste heeft gekeken. En we vonden ze allemaal het cutest.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
heb je er ook een mee genomen?
Zijn de rode pandas in de aanbieding?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
heb je er ook een mee genomen?
ja maar het is echt net een knuffel.. Ze zijn zelfs schattiger dan kittens en puppiesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk wel dat dit het dier is waar mijn groepje het langste heeft gekeken. En we vonden ze allemaal het cutest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |