quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo doodop van het OV, ik laat de film vanavond wel weer schieten. Godsamme.
dat gebeurd mij nog wel eens..quote:
wel goeie trainingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Reis naar huis duurde 1 uur en drie kwartier. Staand.
Je weet het nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk niet dat ze hier in de buurt komt
Hoe dat? Vanaf delft?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ben je veilig aangekomen?
Mehquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*doet snel de gordijnen dicht en deuren op slotquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwiwi is altijd welkom hier hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*doet snel de gordijnen dicht en deuren op slot
En broodquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi is altijd welkom hier hoor![]()
Moet ik wel melk en chips in huis halen
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stukje versgebakken boerencake
Awwwwquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:21 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills in de tuin bij de kiepjes https://9gag.com/gag/aA0ABmR
Ik heb wel enkele vermoedensquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:32 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/62(...)-en-boetes-niet.html
hoeveel fokkers zouden daar tussen zitten?
Lijkt nog mee te vallen als ik het zo zie in BNW BNW / Heeft jezelf autonoom verklaren enige zin?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:32 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/62(...)-en-boetes-niet.html
hoeveel fokkers zouden daar tussen zitten?
quote:
Luchtbed mee naar de uni.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bus, trein, had al vertraging. Nam de trein via Schiedam naar Rotterdam. Rijdt volgens mij alleen tijdens de spits. Gaat normaal via Schiedam. Stond voor zover ik me herinner ook gewoon op het bord.
Blijkbaar ineens niet meer? Geen idee waarom. Maar ik stond dus ineens in Rotterdam. Dan met de metro naar beurs, de metro naar huis was daar natuurlijk net weg dus kon daar ook weer wachten. Yay.
Meh.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bus, trein, had al vertraging. Nam de trein via Schiedam naar Rotterdam. Rijdt volgens mij alleen tijdens de spits. Gaat normaal via Schiedam. Stond voor zover ik me herinner ook gewoon op het bord.
Blijkbaar ineens niet meer? Geen idee waarom. Maar ik stond dus ineens in Rotterdam. Dan met de metro naar Beurs, de metro naar huis was daar natuurlijk net weg dus kon daar ook weer wachten. Yay.
Correct.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh.
Alle treinen gaan toch baar schiedam behalve die ic naar eindhoven?
Is dat een soort Rome?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Alle treinen gaan toch baar schiedam
Las ergens dat er sowieso treinuitval is op dat trajectquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar ineens niet meer? Geen idee waarom. Maar ik stond dus ineens in Rotterdam. Dan met de metro naar Beurs, de metro naar huis was daar natuurlijk net weg dus kon daar ook weer wachten. Yay.
Je komt echt bijna met een kater thuis dan ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Na je werk gezeik hebben met ov is echt super kut
File is kut maar OV shit vond ik vele malen kutterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Na je werk gezeik hebben met ov is echt super kut
Schiedam wasn't built in a dayquote:
Omdat je in de file nog lekker in je eigen auto zit, muziekje erbijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
File is kut maar OV shit vond ik vele malen kutter
Vooral het "kom ik ooit nog thuis"-gevoel. File is vooral uitzitten, eventueel even een tankstation opzoeken voor een snack/wc-bezoek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
File is kut maar OV shit vond ik vele malen kutter
Ja datquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral het "kom ik ooit nog thuis"-gevoel. File is vooral uitzitten, eventueel even een tankstation opzoeken voor een snack/wc-bezoek.
ik heb juist eerder een "oh ik kom vanzelf wel thuis" gevoelquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral het "kom ik ooit nog thuis"-gevoel. File is vooral uitzitten, eventueel even een tankstation opzoeken voor een snack/wc-bezoek.
het is weer tijd:quote:
quote:CRUISING THE BALKANS
Cruising The Balkans
Rules: Using External Contracts or External Market, with a World of Trucks-connected profile in Euro Truck Simulator 2, the community goal is to drive 300,000,000 km while delivering cargoes to or from any city in West Balkans and/or Road to the Black Sea DLCs.
This event offers you up to 2 personal goals to complete:
Personal goal for West Balkans DLC: Complete a delivery to or from at least 15 unique cities.
Personal goal for Road to the Black Sea DLC: Complete a delivery to or from at least 15 unique cities.
All jobs for the event need to be at least 200 km, or more.
The event will be concluded on Tuesday the 19th of December at 23:59 UTC.
Exact twee jaar geleden was ik in de Balkan. Komt wel dichtbij zoquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
denk frikandel
misschien kaassoufle
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
denk frikandel
misschien kaassoufle
nu komen we kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik de hele tijd krampachtig doen over niet zeggen waar ik werk en het staat gewoon in het topic nu.
Ik ook. Alles bij de handquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb juist eerder een "oh ik kom vanzelf wel thuis" gevoel
Schiedamquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik de hele tijd krampachtig doen over niet zeggen waar ik werk en het staat gewoon in het topic nu.
Ik dacht dat dat algemene kennis wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand met wie ik eens begeleid woonde had hem een tijdje als zwager gehad. (Vriend van zus) Althans dat beweerde ze. Maar ik denk wel dat ze de waarheid sprak..quote:
geen idee maar zit daar natuurlijk insnacknitoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel uit KSC zijn denk je al bij IKEA geweest om jou te spotten?
Nou dat kon je nog weleens tegenvallen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar zit daar natuurlijk insnacknito
Het is geen geheim. Maar de combinatie van dingen die ik hier soms vertel en de Googlebaarheid van de naam en sommige dingen die ik doe, maakt het ineens vrij makkelijk om te weten wie ik ben als je bekend bent binnen. En mijn collega's hoeven mijn FOK!account ook niet tegen te komen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat algemene kennis was
Ik ben daar dagelijks natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel uit KSC zijn denk je al bij IKEA geweest om jou te spotten?
Ahja dat snap ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is geen geheim. Maar de combinatie van dingen die ik hier soms vertel en de Googlebaarheid van de naam en sommige dingen die ik doe, maakt het ineens vrij makkelijk om te weten wie ik ben als je bekend bent binnen. En mijn collega's hoeven mijn FOK!account ook niet tegen te komen.
Denk dat dat voor iedereen wel geldt die hier postquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is geen geheim. Maar de combinatie van dingen die ik hier soms vertel en de Googlebaarheid van de naam en sommige dingen die ik doe, maakt het ineens vrij makkelijk om te weten wie ik ben als je bekend bent binnen. En mijn collega's hoeven mijn FOK!account ook niet tegen te komen.
Dus gewoon die ene die achter de balie zit te schransenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar zit daar natuurlijk insnacknito
weer verhuizen dusquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was de laatste dag dat er hier aan de overkant zeeschepen mochten liggen. Mocht blijkbaar al sinds 2004 niet meer maar het havenbedrijf heeft dit nooit goed gehandhaaft
hij werkt bij de NS?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat algemene kennis was
Jaquote:
Proberen een schoenenrek van de Leen Bakker in te ruilen en een plak zalmfilet tussen de bon vouwen en over de balie schuiven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon die ene die achter de balie zit te schransen
En dan afgesnauwd worden omdat je geen nummertje hebt getrokkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Proberen een schoenenrek van de Leen Bakker in te ruilen en een plak zalmfilet tussen de bon vouwen en over de balie schuiven.
die ene frikandel die constant zit te kauwenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon die ene die achter de balie zit te schransen
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Proberen een schoenenrek van de Leen Bakker in te ruilen en een plak zalmfilet tussen de bon vouwen en over de balie schuiven.
Denk ik ook. Anders weten al onze werkgevers dat we eigenlijk geen flikker uitvoeren tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat voor iedereen wel geldt die hier post
had eergisteren een stel wat een meubel wilde terug brengen. Hadden ze in januari gekocht en er zat een kras op de bovenkant. Dus ik zo van waarom komt u daar nu pas mee? Was ook al gemonteerd. Ja we hadden het eerst als tv meubel opgehangen maar dat blijkt het niet te zijn en hij hangt niet mooi. Dus ik trek dat kastje open. Aan de binnenkant allemaal beschadigen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan afgesnauwd worden omdat je geen nummertje hebt getrokken
Daarom tijdens kantooruren met je andere account postenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk ik ook. Anders weten al onze werkgevers dat we eigenlijk geen flikker uitvoeren tijdens kantooruren
doet kwiwi altijd tochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gaat eerder slapen dan Ballie?
Niemand kan jou ooit vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
DeKlapHarkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom tijdens kantooruren met je andere account posten
Ze hebben geld nodig en denken het zo even snel te fiksenquote:
Daarna natuurlijk wel 12 zweedse balletjes eten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben geld nodig en denken het zo even snel te fiksen
Prullenbak naar buiten gooien en chemisch reinigen dusquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Voor de fans van mijn fruitvliegjesverhalen; ik denk dat ik de kolonie gevonden heb
Toch die prullenbak. Ik snap er helemaal niets van, maar goed, daar kwamen er wel een aantal uit toen ik de zak eruit haalde.
ja helemaal beschadigt en het dan willen terug brengen omdat er een krasje op de bovenkant zou zitten. Wist ook gewoon oprecht niet wat ik moest zeggen tegen zequote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben geld nodig en denken het zo even snel te fiksen
Zo extreem hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prullenbak naar buiten gooien en chemisch reinigen dus
Druipen ze daarna weer snel af met hun spullen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja helemaal beschadigt en het dan willen terug brengen omdat er een krasje op de bovenkant zou zitten. Wist ook gewoon oprecht niet wat ik moest zeggen tegen ze
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had eergisteren een stel wat een meubel wilde terug brengen. Hadden ze in januari gekocht en er zat een kras op de bovenkant. Dus ik zo van waarom komt u daar nu pas mee? Was ook al gemonteerd. Ja we hadden het eerst als tv meubel opgehangen maar dat blijkt het niet te zijn en hij hangt niet mooi. Dus ik trek dat kastje open. Aan de binnenkant allemaal beschadigen.
Zeggen ze van ja maar die kras op de bovenkant he. Dus ik kijk ze zo aan :![]()
Zij van ja maar we mogen toch een jaar iets terug brengen?
Ik
ja heb gezegd dat ik dat niet terug neem. Zei ze nog van ja je hebt toch een jaar om iets terug te brengenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Druipen ze daarna weer snel af met hun spullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |