Ik een uur of 9quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb denk ik al 27 jaar geen pyjama meer aangehad.
Het licht?quote:
Ik wacht op een aanbieding bij de Hemaquote:
Daar past mn dikke reet niet inquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wacht op een aanbieding bij de Hema
quote:
Volgende keer dus beter voorbereiden en een paar flessen wijn/bier klaar hebben staan. Of een drankbrengslaaf.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar nu is het ik heb anderhalf uur in een heet bad gezeten
zo heet dat toen ik na een half uur even omhoog kwam om iets te drinken te pakken, dat een stom plan was
is dat goed voor me?
lichamelijk --> nee
mentaal --> ja
de laatste optie spreekt me aanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer dus beter voorbereiden en een paar flessen wijn/bier klaar hebben staan. Of een drankbrengslaaf.
Hij heet @dud0rquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de laatste optie spreekt me aan
@dud0r je nieuwe taak is bekendquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de laatste optie spreekt me aan
Op 'visite' bij de buurvrouw?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die had iets beters te doen vanavond
Rot voor hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die had iets beters te doen vanavond
die kans acht ik dan weer heel klein op kanaleneilandquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rot voor hem.
Wanneer gaan we showerbeer doen bij Brewdog?
Een bierkoelkast leegdrinken klinkt als een heel goed plan op dit moment.quote:
als ik jou was had ik nu al ergens 20 km heen gelopen zonder planquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een bierkoelkast leegdrinken klinkt als een heel goed plan op dit moment.
Sonnebloem?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben begonnen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog 23 blaadjes te gaan
Jaquote:
Pitcher met cocktails, da’s een goed plan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik jou was had ik nu al ergens 20 km heen gelopen zonder plan
of een pitcher aan cocktails gemixt met een jankfilm
ik dacht eerst pietenmuts maar toen las ik nog 23 blaadjesquote:
Burn baby Burnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:27 schreef Fogel het volgende:
Al heb ik voornamelijk zin om zo’n 600km verderop iets in de fik te gaan zetten.
kun je beter uitbestedenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:27 schreef Fogel het volgende:
Al heb ik voornamelijk zin om zo’n 600km verderop iets in de fik te gaan zetten.
Ik las pielenmutsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht eerst pietenmuts maar toen las ik nog 23 blaadjes
mijn zonnebloemen hebben een zwaar hoofd op het moment
die zitten binnenkort weer op de innocent smoothiesquote:
Södra Strandgatan, 802 66 Gävle, Zwedenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je beter uitbesteden
wat is het adres?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je beter uitbesteden
wat is het adres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |