Je had ook de grapjurk kunnen proberen vandaagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was te warm voor mijn grapjas dus ik heb mijn lolbroek maar aangetrokken
Die heeft essie al aanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had ook de grapjurk kunnen proberen vandaag
quote:
Ja verdomme wat voor nut heb ik nu nog hier?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
@:DeZwabber deze hier neemt jouw rol over. Pak m.
Dat laat mij koudquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
in ander nieuws, ik ben heet
Hier kan ik geen uitsluitsel over geven, maar die kans is aanwezig jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met bloemetjes motief??
Ik wil nog een nieuwe warme erbij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:09 schreef Elvi het volgende:
Kut ik ben vergeten een pyjama te kopen vandaag
Wist ik al…quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
in ander nieuws, ik ben heet
Ik slaap graag met iets aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb denk ik al 27 jaar geen pyjama meer aangehad.
Vandaag zijn het ankersquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met bloemetjes motief??
ja maar nu is het ik heb anderhalf uur in een heet bad gezetenquote:
Ik een uur of 9quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb denk ik al 27 jaar geen pyjama meer aangehad.
Het licht?quote:
Ik wacht op een aanbieding bij de Hemaquote:
Daar past mn dikke reet niet inquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wacht op een aanbieding bij de Hema
quote:
Volgende keer dus beter voorbereiden en een paar flessen wijn/bier klaar hebben staan. Of een drankbrengslaaf.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar nu is het ik heb anderhalf uur in een heet bad gezeten
zo heet dat toen ik na een half uur even omhoog kwam om iets te drinken te pakken, dat een stom plan was
is dat goed voor me?
lichamelijk --> nee
mentaal --> ja
de laatste optie spreekt me aanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer dus beter voorbereiden en een paar flessen wijn/bier klaar hebben staan. Of een drankbrengslaaf.
Hij heet @dud0rquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de laatste optie spreekt me aan
@dud0r je nieuwe taak is bekendquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de laatste optie spreekt me aan
Op 'visite' bij de buurvrouw?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die had iets beters te doen vanavond
Rot voor hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die had iets beters te doen vanavond
die kans acht ik dan weer heel klein op kanaleneilandquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rot voor hem.
Wanneer gaan we showerbeer doen bij Brewdog?
Een bierkoelkast leegdrinken klinkt als een heel goed plan op dit moment.quote:
als ik jou was had ik nu al ergens 20 km heen gelopen zonder planquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een bierkoelkast leegdrinken klinkt als een heel goed plan op dit moment.
Sonnebloem?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben begonnen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog 23 blaadjes te gaan
Jaquote:
Pitcher met cocktails, da’s een goed plan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik jou was had ik nu al ergens 20 km heen gelopen zonder plan
of een pitcher aan cocktails gemixt met een jankfilm
ik dacht eerst pietenmuts maar toen las ik nog 23 blaadjesquote:
Burn baby Burnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:27 schreef Fogel het volgende:
Al heb ik voornamelijk zin om zo’n 600km verderop iets in de fik te gaan zetten.
kun je beter uitbestedenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:27 schreef Fogel het volgende:
Al heb ik voornamelijk zin om zo’n 600km verderop iets in de fik te gaan zetten.
Ik las pielenmutsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht eerst pietenmuts maar toen las ik nog 23 blaadjes
mijn zonnebloemen hebben een zwaar hoofd op het moment
die zitten binnenkort weer op de innocent smoothiesquote:
Södra Strandgatan, 802 66 Gävle, Zwedenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je beter uitbesteden
wat is het adres?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je beter uitbesteden
wat is het adres?
De vileplume?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgende stap een ware grootte Rafflesia Arnoldii.
das een museumquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
Södra Strandgatan, 802 66 Gävle, Zweden
dat is een optie, maar als je een specifiek huis daar pakt en iemand verdwijnt daardoor opeens...quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
das een museum
[..]
dat is een optie, maar als je een specifiek huis daar pakt en iemand verdwijnt daardoor opeens...
https://en. wikipedia.org/wiki/G%C3%A4vle_goatquote:The Gävle Goat has been the subject of repeated arson attacks; despite security measures and a nearby fire station, the goat has been burned to the ground most years since its first appearance in 1966. As of December 2022, 38 out of 57 goats have been destroyed or damaged in some way. Burning or destroying the goat in some way is illegal, and the Svea Court of Appeal has stated that the offence should normally carry a 3-month prison sentence.[3]
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
https://en. wikipedia.org/wiki/G%C3%A4vle_goat
Kieeeeeepquote:
quote:
Is lekkerquote:
warmer dan in mn koelkastquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet hoe warm het in jouw keuken is.
quote:
Okequote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is lekker
Heb een keer rendierbitterballen gemaakt, zeer geslaagd.
Is het lekkerder dan bizon?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is lekker
Heb een keer rendierbitterballen gemaakt, zeer geslaagd.
Die tijdlijn van welk jaar, wanneer, en hoe hij vernietigd is, is ook schitterend.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
je kunt maar een traditie hebben
Beetje lastig eigenlijk, denk in de richting van hert, maar andersquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
Waarmee is het te vergelijken?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo doodop van het OV, ik laat de film vanavond wel weer schieten. Godsamme.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo doodop van het OV, ik laat de film vanavond wel weer schieten. Godsamme.
Oh das balen zwabberquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Jij ovuleert toch helemaal niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Zo zo, doe maar duurquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had lekker koffie gehaald vandaag
https://i.imgur.com/Jh6a6hx.jpeg
Is die al in den landequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ben je veilig aangekomen?
Ligt er aan hoe duur dit is en hoeveel kopjes je ermee kunt zettenquote:
Nee denk niet dat ze hier in de buurt komtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Zag je niemand op de snelweg die je een beetje zoaankeek in een Dwuster?
Mood.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je bedacht wat je wilde doen, eindig je opgevouwen op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |