Doe jij die de volgende keer!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik voel me uniek. Was net te laat, ik wilde "Moeite met slikken" als tt
Al die verkouden mensen nu het herfst wordt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mega bonken waren het hier volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik spreek je over 10 jaar wel weer, dan ben je pas oud!
Ik kan ook niet meer alle knikkernamen herinneren. Je had milkyways, olietjes, spikkels, spaghettis. En de verschillende formaten hadden ook weer namen, mini, knikker, bikkel, reuze bikkel, mega bikkel? Zoiets was het bij ons, maar is ook weer per regio anders denk ik.
Bonken, dat ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mega bonken waren het hier volgens mij.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, deze heeft moeite met slikken.
#Kommaaropquote:
Naamtopic voor Sallyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Zuid Holland hier. Was ook bonken.quote:
quote:
Nou, nou?quote:
Ja, maar soms moet je duidelijk zijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:49 schreef Caesalpinia het volgende:
beetje hinten is toch ook wel een leuk deel van het spelletje?
soms wel, maar het begint subtielquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je duidelijk zijn!
Oh grappig, ik zat ook in Twente! Bonken zegt me niet zoveel (als je het over knikkers hebtquote:
Hold it! geen naamtopic voor mij hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moeite met slikken voor Sally? Lange tt wel
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:48 schreef rival het volgende:
Bonken voor Hollanders en bikkels voor Belgen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |