Doe jij die de volgende keer!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik voel me uniek. Was net te laat, ik wilde "Moeite met slikken" als tt
Al die verkouden mensen nu het herfst wordt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mega bonken waren het hier volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik spreek je over 10 jaar wel weer, dan ben je pas oud!
Ik kan ook niet meer alle knikkernamen herinneren. Je had milkyways, olietjes, spikkels, spaghettis. En de verschillende formaten hadden ook weer namen, mini, knikker, bikkel, reuze bikkel, mega bikkel? Zoiets was het bij ons, maar is ook weer per regio anders denk ik.
Bonken, dat ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mega bonken waren het hier volgens mij.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, deze heeft moeite met slikken.
#Kommaaropquote:
Naamtopic voor Sallyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Zuid Holland hier. Was ook bonken.quote:
quote:
Nou, nou?quote:
Ja, maar soms moet je duidelijk zijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:49 schreef Caesalpinia het volgende:
beetje hinten is toch ook wel een leuk deel van het spelletje?
soms wel, maar het begint subtielquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je duidelijk zijn!
Oh grappig, ik zat ook in Twente! Bonken zegt me niet zoveel (als je het over knikkers hebtquote:
Hold it! geen naamtopic voor mij hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moeite met slikken voor Sally? Lange tt wel
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:48 schreef rival het volgende:
Bonken voor Hollanders en bikkels voor Belgen dus?
Ben opgegroeid in Almelo, dat zal het probleem zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh grappig, ik zat ook in Twente! Bonken zegt me niet zoveel (als je het over knikkers hebt)
Okok, ik zal het niet doen! En was al gestopt met de date-rumours! Ik luister naar je hoor!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hold it! geen naamtopic voor mij hier!![]()
Maar nee, zei ik al! (net als die date-rumours...![]()
)
Ow, dat lijkt me wel een probleem jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in Almelo, dat zal het probleem zijn
Good girl!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Okok, ik zal het niet doen! En was al gestopt met de date-rumours! Ik luister naar je hoor!
Ik vooral met ongeloofquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
En kijk momenteel met plezier naar de eredivisie
Dat was het.quote:
Jij en die bumble kerel? Of hapte hij niet op je overduidelijke hint?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:00 schreef Caesalpinia het volgende:
iemand nog een leuke date staan voor het weekend?
hij snapte de hint maar hij heeft het druk dit weekend met zijn kindquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jij en die bumble kerel? Of hapte hij niet op je overduidelijke hint?
Twentequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me wel een probleem ja
Enschede hier, hoofdstad van Twente!
En kijk momenteel met plezier naar de eredivisie
Daar zit je wel op te wachten? een bonuskind?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:02 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
hij snapte de hint maar hij heeft het druk dit weekend met zijn kind
niet perse maar dat krijg je nou eenmaal snel als je 30+ bent en vrijgezelquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit je wel op te wachten? een bonuskind?
2 goede punten idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:03 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
niet perse maar dat krijg je nou eenmaal snel als je 30+ bent en vrijgezel
en liever eentje met een kind die nog wel moeite doet voor het kind dan eentje die alleen maar betaald en het verder negeert
Oh, ik vind mensen zonder kinderen juist vaak de iets leukere typesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:07 schreef Caesalpinia het volgende:
ik ook, maar dan zijn het toch net iets te vaak niet de leukere types
dus liever iemand beoordelen of wie hij of zij is en daarna kijken of daar een mouw aan te maken is
misschien heb ik gewoon pech, maar echt al een gesprek of 5 gehad waar ze dan meteen van bil willen en ik wil liever eerst ergens een drankje doen en iemand leren kennenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik vind mensen zonder kinderen juist vaak de iets leukere types
Maar is voor mij ook geen probleem als ze wel kinderen hebben, zo lang ze maar geen tweede moeder zoeken.
Ja, hoe laat kwam je nu?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:00 schreef Caesalpinia het volgende:
iemand nog een leuke date staan voor het weekend?
En dan van bil?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon pech, maar echt al een gesprek of 5 gehad waar ze dan meteen van bil willen en ik wil liever eerst ergens een drankje doen en iemand leren kennen
zo ver is het nog nooit gekomenquote:
Dat maak je liever zelf?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
2 goede punten idd.
Toch zoek ik liever iemand die nog geen nageslacht heeft rondlopen.
Watquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
zo ver is het nog nooit gekomen![]()
eentje noemde me op een gegeven moment Laura
ik heet geen Laura
zo'n afknapper
Ja, die heb ik ook wel eens gehad. Haha na 1 zin vragen of je een nat poesje hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon pech, maar echt al een gesprek of 5 gehad waar ze dan meteen van bil willen en ik wil liever eerst ergens een drankje doen en iemand leren kennen
Nee, het is Caesalpinia, duh.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
zo ver is het nog nooit gekomen![]()
eentje noemde me op een gegeven moment Laura
ik heet geen Laura
zo'n afknapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |