Doe jij die de volgende keer!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik voel me uniek. Was net te laat, ik wilde "Moeite met slikken" als tt
Al die verkouden mensen nu het herfst wordt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mega bonken waren het hier volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik spreek je over 10 jaar wel weer, dan ben je pas oud!
Ik kan ook niet meer alle knikkernamen herinneren. Je had milkyways, olietjes, spikkels, spaghettis. En de verschillende formaten hadden ook weer namen, mini, knikker, bikkel, reuze bikkel, mega bikkel? Zoiets was het bij ons, maar is ook weer per regio anders denk ik.
Bonken, dat ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mega bonken waren het hier volgens mij.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, deze heeft moeite met slikken.
#Kommaaropquote:
Naamtopic voor Sallyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Zuid Holland hier. Was ook bonken.quote:
quote:
Nou, nou?quote:
Ja, maar soms moet je duidelijk zijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:49 schreef Caesalpinia het volgende:
beetje hinten is toch ook wel een leuk deel van het spelletje?
soms wel, maar het begint subtielquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je duidelijk zijn!
Oh grappig, ik zat ook in Twente! Bonken zegt me niet zoveel (als je het over knikkers hebtquote:
Hold it! geen naamtopic voor mij hier!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moeite met slikken voor Sally? Lange tt wel
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:48 schreef rival het volgende:
Bonken voor Hollanders en bikkels voor Belgen dus?
Ben opgegroeid in Almelo, dat zal het probleem zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh grappig, ik zat ook in Twente! Bonken zegt me niet zoveel (als je het over knikkers hebt)
Okok, ik zal het niet doen! En was al gestopt met de date-rumours! Ik luister naar je hoor!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hold it! geen naamtopic voor mij hier!![]()
Maar nee, zei ik al! (net als die date-rumours...![]()
)
Ow, dat lijkt me wel een probleem jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in Almelo, dat zal het probleem zijn
Good girl!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Okok, ik zal het niet doen! En was al gestopt met de date-rumours! Ik luister naar je hoor!
Ik vooral met ongeloofquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
En kijk momenteel met plezier naar de eredivisie
Dat was het.quote:
Jij en die bumble kerel? Of hapte hij niet op je overduidelijke hint?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:00 schreef Caesalpinia het volgende:
iemand nog een leuke date staan voor het weekend?
hij snapte de hint maar hij heeft het druk dit weekend met zijn kindquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jij en die bumble kerel? Of hapte hij niet op je overduidelijke hint?
Twentequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me wel een probleem ja
Enschede hier, hoofdstad van Twente!
En kijk momenteel met plezier naar de eredivisie
Daar zit je wel op te wachten? een bonuskind?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:02 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
hij snapte de hint maar hij heeft het druk dit weekend met zijn kind
niet perse maar dat krijg je nou eenmaal snel als je 30+ bent en vrijgezelquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit je wel op te wachten? een bonuskind?
2 goede punten idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:03 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
niet perse maar dat krijg je nou eenmaal snel als je 30+ bent en vrijgezel
en liever eentje met een kind die nog wel moeite doet voor het kind dan eentje die alleen maar betaald en het verder negeert
Oh, ik vind mensen zonder kinderen juist vaak de iets leukere typesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:07 schreef Caesalpinia het volgende:
ik ook, maar dan zijn het toch net iets te vaak niet de leukere types
dus liever iemand beoordelen of wie hij of zij is en daarna kijken of daar een mouw aan te maken is
misschien heb ik gewoon pech, maar echt al een gesprek of 5 gehad waar ze dan meteen van bil willen en ik wil liever eerst ergens een drankje doen en iemand leren kennenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik vind mensen zonder kinderen juist vaak de iets leukere types
Maar is voor mij ook geen probleem als ze wel kinderen hebben, zo lang ze maar geen tweede moeder zoeken.
Ja, hoe laat kwam je nu?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:00 schreef Caesalpinia het volgende:
iemand nog een leuke date staan voor het weekend?
En dan van bil?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon pech, maar echt al een gesprek of 5 gehad waar ze dan meteen van bil willen en ik wil liever eerst ergens een drankje doen en iemand leren kennen
zo ver is het nog nooit gekomenquote:
Dat maak je liever zelf?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
2 goede punten idd.
Toch zoek ik liever iemand die nog geen nageslacht heeft rondlopen.
Watquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
zo ver is het nog nooit gekomen![]()
eentje noemde me op een gegeven moment Laura
ik heet geen Laura
zo'n afknapper
Ja, die heb ik ook wel eens gehad. Haha na 1 zin vragen of je een nat poesje hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon pech, maar echt al een gesprek of 5 gehad waar ze dan meteen van bil willen en ik wil liever eerst ergens een drankje doen en iemand leren kennen
Nee, het is Caesalpinia, duh.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:19 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
zo ver is het nog nooit gekomen![]()
eentje noemde me op een gegeven moment Laura
ik heet geen Laura
zo'n afknapper
50 punten met Scrabblequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, het is Caesalpinia, duh.
Paar keer 3x woordwaardequote:
mannen leren niet altijd wat sociaal wenselijk normaal gedrag isquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel eens gehad. Haha na 1 zin vragen of je een nat poesje hebtof "je lacht ondeugend, ben je in bed ook zo ondeugend". Maar ja, op zich ook wel weer handig dat ze de intenties gelijk duidelijk maken.
Mijn date van komende zaterdag komt van speeddate avond, daar zitten wel wat serieuzere kandidaten. Maar was daar ook wel opvallend dat de vrouwen eigenlijk allemaal best normaal waren en er toch wel wat rare mannen tussen zaten
Mooie schoenen. Neuken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:53 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
mannen leren niet altijd wat sociaal wenselijk normaal gedrag is
Maar hier in de SC zijn ze altijd heel netjes!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:53 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
mannen leren niet altijd wat sociaal wenselijk normaal gedrag is
Dat is een teken dat je te veel online bentquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hier in de SC zijn ze altijd heel netjes!
En soms weet ik ook niet meer wat sociaal wenselijk gedrag is
Dank je. Nee.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie schoenen. Neuken?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je te veel online bent
En ik was nog wel zo netjesquote:
Jij was - zoals altijd - op z'n Stiggs.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo netjes
Heb je het nu over mij?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was - zoals altijd - op z'n Stiggs.
Usual suspect here.
Niet te veel van aantrekken, @:Caesalpinia![]()
Je leert m vanzelf wel kennen![]()
![]()
Ja jou.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij?
Maar ik doe het op zijn Stigs: direct, hard en snelquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja jou.
Meneer E.T.... eh, @:TheStigsDutchCousin
Your habit.
All around FOK! - btw.
Q.E.D.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik doe het op zijn Stigs: direct, hard en snel
Ja ja, hooggeleerde!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, hooggeleerde!
Doe maar weer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik doe het op zijn Stigs: direct, hard en snel
Chique bedoeling ook weer zeg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
JIJ mag me aanspreken met < Weledelgeleerde vrouwe Drs./Dra. [voorletters achternaam] > op je briefpost, en aanhef van de brief: < Weledelgeleerde vrouwe, >
Ehm.. kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Chique bedoeling ook weer zeg.
Oh? Bijzonder is dat zeker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm.. kan er ook niks aan doen
Maar ja, ik mag de drs. (dra. dan) titel voeren. Doe het echter nooit
Sallyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
JIJ mag me aanspreken met < Weledelgeleerde vrouwe Drs./Dra. [voorletters achternaam] > op je briefpost, en aanhef van de brief: < Weledelgeleerde vrouwe, >
Doen waar je goed in bent!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Bijzonder is dat zeker.
Mij noemen ze gewoon lamlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ik gok dat het een botte Brabander is, die ken ik wel meerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was - zoals altijd - op z'n Stiggs.
Usual suspect here.
Niet te veel van aantrekken, @:Caesalpinia![]()
Je leert m vanzelf wel kennen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
https://taaladvies.net/ti(...)n%20brief,-doctor%20(dr.)&text=Weledelgestrenge%20heer%2Fvrouwe%2C,ingenieur%20(ir.)&text=Weledelgestrenge%20heer%2Fvrouwe%2C,.)%2Fdoctoranda%20(dra.)Benieuwd welke studie je hebt gevolgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is dat, Stigs! SPEEEEEEEEED!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Doen waar je goed in bent!
"POWERRRRRRRRR!!!"“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Guus Meeuwis?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:04 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik gok dat het een botte Brabander is, die ken ik wel meer
Biologiequote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd welke studie je hebt gevolgd.
Wel tof.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Biologie![]()
(met de intentie een andere, bovenbouwstudie te gaan doen, maar uiteindelijk mn eigen weg gedaan (en ook vakken bij Geneeskunde gevolgd)
Lol.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel tof.En wat heeft het je opgeleverd?
Hmmmm... is nie best, wicht.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.
een burn-out en niet de richting waarin ik was afgestudeerd
Neen, maar ik doe nu best leuk werk hoor. Mocht me omscholen vanuit het UWVquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmmm... is nie best, wicht.
Ah, jij spoort werkschuwe mensen op?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen, maar ik doe nu best leuk werk hoor. Mocht me omscholen vanuit het UWV
*proestquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, jij spoort werkschuwe mensen op?
Klinkt niet verkeerd. Erg sportief van ze.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest
Eh neen.
Jaren geleden inmiddels al weer (lees: er bestond niet dat domme STAP-budget) heb ik een jobcoach gekregen en met haar dingen uitgezocht om te gaan doen. Eventuele omscholing werd betaald door UWV, dus ik zat weer terug in de (avond)schoolbanken. Heb met 2 opleidingen tegelijk, een 3e diploma gratis gekregen)
Toen nog welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Erg sportief van ze.
Nu moet jij hun betalen?quote:
Pfff, peperkoeken hartje jijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja...? Èn?!
Kom dan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"FEEL THE SPEEEEEEEED!!!"quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd welke studie je hebt gevolgd.
[..]
Zo is dat, Stigs! SPEEEEEEEEED!!!
I'M A GENIUS!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, peperkoeken hartje jij
[..]
"FEEL THE SPEEEEEEEED!!!"
Peperkoek? Hoezo?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, peperkoeken hartje jij
"Sometimes my genius... it's almost frightening."quote:
Kom danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Peperkoek? Hoezo?
Wacht maar.
Ik lust niet peperkoek.
1quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Sometimes my genius... it's almost frightening."
[..]
Kom dan
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
10!
Wie niet weg is, is gezien!!!
IK KOM!![]()
#komermaarin .. ..![]()
![]()
quote:
quote:
Aaaahhhwww - kusje kroel?quote:
Kroelen met Stigquote:
*toink!quote:
Hihi harde helm.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
https://taaladvies.net/ti(...)-nederland-algemeen/Hee wat leuk, je mag mij aanspreken met De weledelgestrenge vrouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik dacht altijd dat Drs en Ir./MSc gelijk was. Mijn EngD titel heeft geen aanspreekvorm
Maar Mizzzz mag ook
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat laat Stiggy zich geen 2 keer zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
10!
Wie niet weg is, is gezien!!!
IK KOM!![]()
#komermaarin .. ..![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:35 schreef Sally het volgende:
[..]en een zachte GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
*proestquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Goede omschrijving van Stiggy hier zeg!
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest![]()
En bedankt he![]()
voor het unveilen van mn spoiler.![]()
![]()
![]()
kan ook voor jou hoor!!
Hihiquote:
Volgens mij kan MizzezAmy wel iets hebbenquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi
- grapje he...
[..]
Volgens mij kan MizzezAmy wel iets hebben
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ging er ook vanuit dat het een grapje was. En dat jij ook wel tegen mijn grapjes kan!
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:28 schreef Caesalpinia het volgende:
Goedemorgen, waarom begint het net te regenen?
Heel de dag regen, NederlandGOD!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:28 schreef Caesalpinia het volgende:
Komt door mijn aanwezigheid hier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:28 schreef Caesalpinia het volgende:
jij moet het blaadjes laten regenen, niet waterquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt door mijn aanwezigheid hier.
Goedemorgen allemaal!
Okeuh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:09 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
jij moet het blaadjes laten regenen, niet water
In dit geval niet.quote:
quote:
Ja, sorry man.quote:
Het is je vergevenquote:
Awwww... zo lief.quote:
Gelukkig heb ik een helm op, zie je de glimlach nietquote:
Whehehe, daar kun je eeuwig op teren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een helm op, zie je de glimlach niet
I knowquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, daar kun je eeuwig op teren.
Lucky bastard.quote:
quote:
Nee, jij en Stiggy hebben altijd zulke lieve gesprekkenquote:
Haha, ja. Grappig toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, jij en Stiggy hebben altijd zulke lieve gesprekken
Ja, ik kan het wel waarderen. Blijf dan altijd stil om het niet te verstorenquote:
Amy!quote:
Brabo Basterdquote:
Sallyquote:
Uiteraardquote:
quote:
Ikweetzzquote:[..]
Uiteraard
Hoe?quote:
Zeg ik nietquote:
Kom danquote:
Hi.quote:
quote:
quote:
quote:
Schitterende glimlach?quote:
Altijd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schitterende glimlach?
Toch een reden om dat ding eens af te zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ook, naar niemand ziet dat door de helm
En een andere op?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch een reden om dat ding eens af te zetten.
I have something in mind... ^^quote:
quote:
Mag wel hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel waarderen. Blijf dan altijd stil om het niet te verstoren
Eensquote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:47 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:47 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ik vraag wel in dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaahaa, dat word neuken!quote:
quote:
quote:
Little teasing never hurt anyone, huhquote:
Mee eens. Vind het zeer vermakelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Little teasing never hurt anyone, huh![]()
Wanna join, dearie?quote:
Gimme your best shotquote:
En toen was het stil.quote:
Oeh. Shot ^^quote:
Geen drugsquote:
A crack - not 'crack'quote:
Whip whip!quote:
Pfoe.quote:
Ze kan ons beiden wel een paar tikken geven.quote:
Nou, kom maar danquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze kan ons beiden wel een paar tikken geven.
Nobody hits The Stig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze kan ons beiden wel een paar tikken geven.
Oehhh...quote:
quote:
You take off that silly suit, thanquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nobody hits The Stig.
But you may hit on The Stig.
Zal jou eens silly...quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]^^
[..]
You take off that silly suit, than![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
..... ohw yeahquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:04 schreef Sally het volgende:
MogguhEens welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ook nietquote:
Bedquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook nietzit al sinds 7.45 op kantoor en moet nog 4 uur, daarna nog koken en trainen, ga liever in bed liggen
Ben het wel gewend, dat scheeltquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bed
Maar lekker lange dag heb jij dan ook!Ik zit gewoon thuis en alsnog klagen
Ah, bij mij werkt dat andersom, durf me niet in de sportschool te vertonen tussen al die afgetrainde mensenquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben het wel gewend, dat scheelt![]()
Heb meestal weinig puf meer na het werk maar één blik in de spiegel is altijd genoeg om toch te gaan trainen.
Die mensen hadden ooit dezelfde gedachtequote:Op maandag 23 oktober 2023 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, bij mij werkt dat andersom, durf me niet in de sportschool te vertonen tussen al die afgetrainde mensen
Ik train niet meer in de sportschool, heb tegenwoordig een home gym in de schuur waar ik alles kan doenquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, bij mij werkt dat andersom, durf me niet in de sportschool te vertonen tussen al die afgetrainde mensen
Dat weet ik zo net nog niet. Volgens mij zijn de fitboys zo geborenquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Die mensen hadden ooit dezelfde gedachte
Een home gym, dat klinkt wel luxe!quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik train niet meer in de sportschool, heb tegenwoordig een home gym in de schuur waar ik alles kan doen
Ben vooral nooit tevreden met het beeld in de spiegel![]()
In de sportschool komen trouwens kei veel mensen die niet afgetraind zijn, dus dat is niet iets om je druk om te maken.
Die Instagram/Tiktok fitboys zitten zowat allemaal aan de anabolen he, laat je daar niet door misleidenquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Volgens mij zijn de fitboys zo geboren
[..]
Een home gym, dat klinkt wel luxe!
Misschien moet ik ipv banken fitnesstoestellen bij de tv zetten.
Ze zouden iets moeten ontwikkelen dat er mooi uitziet en goed in de woonkamer past, maar waar je wel oefeningen op kan doen.
Hmm, kan het eens aan een meubelmaker voorleggen.
Ik heb wel zinquote:
Oh ik vind mijn werk leukquote:
Ja, dat lijkt me juist handig, de hele dag in de woonkamer trainen, cardio dan, niet teveel krachttraining, ik vind zelf al te gespierde vrouwen niet heel erg mooi.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die Instagram/Tiktok fitboys zitten zowat allemaal aan de anabolen he, laat je daar niet door misleiden
Het is heerlijk. Loop de schuur in en kan beginnen, niemand die me stoort en hoef op niemand te wachten. Heb een knalroze fitnessmat (omdat het kan) waar ik tussen de setjes door languit op kan gaan liggen om bij te komen tijdens het zwaardere werk, ideaal
Ik zou het nooit in de woonkamer doen overigens, dan train ik heel de dag door, te verleidelijk
Een hometrainer kan nog wel jaquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me juist handig, de hele dag in de woonkamer trainen, cardio dan, niet teveel krachttraining, ik vind zelf al te gespierde vrouwen niet heel erg mooi.
Ik las homotrainerquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een hometrainer kan nog wel janee, mee eens.
Misschien moet ik ook maar een homoseksuele personal trainer zoeken. Maar waar vind je die?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kan heel goed voor je conditie zijn!
Op dezelfde plekken als waar je de hetero versies vind gok ik zoquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een homoseksuele personal trainer zoeken. Maar waar vind je die?
Hmm ja, dat klinkt wel logischquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Op dezelfde plekken als waar je de hetero versies vind gok ik zo
"Deze laat je flink zweten!"quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vorige PT was geregeld door een ander dus geen idee waar je die vandaan haalt.
Daarom gezellig aan het barretje gaan zitten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met een groentesmoothiequote:Op maandag 23 oktober 2023 16:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom gezellig aan het barretje gaan zitten.
Kleintje pils ook goed?quote:
NEINquote:
Ik moet streng zijn!quote:
Ben ik niet gewend.quote:
Get used to itquote:
Pas maar op. Straks krijg je ook billenkoek van @Sally .quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Get used to it
Al gebeurt het niet vaak
Voel ik weinig van in mijn racepakquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks krijg je ook billenkoek van @:Sally .
Misschien kan ze wel heel lekker tikken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voel ik weinig van in mijn racepak
Misschien welquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel heel lekker tikken.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks krijg je ook billenkoek van @:Sally .
Dat had je al uit - sweety.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voel ik weinig van in mijn racepak
quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
You take off that silly suit, than![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel
@:Sally, hoe lekker kan je tikken? Ik vraag dit voor een vriend.
Morning Stigs!quote:
Eieren in de kokerquote:
LOL!quote:
Worstenbroodjequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Halloeet smakelijk, wat wordt het?
quote:
Moi eehm!quote:
Stigs! SPEEEEED!!!quote:
quote:
"SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET."quote:
En Monopoly Zwarte Piet!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET."
Zoals het hoort!quote:
Met de roe voor gevoelige billen.quote:
En anders de zakquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met de roe voor gevoelige billen.
Een roe tik op de zak?quote:
quote:
Hoe weet jij dat?quote:
C&B Torture is wel een dingetje - om goed af te sprekenquote:
Beetje zachtjes tikken moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
C&B Torture is wel een dingetje - om goed af te spreken![]()
Laat ik het zo zeggen
Niet elke man is ervanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje zachtjes tikken moet toch kunnen?
Dan maar schoen zetten.quote:
Motorlaarsquote:
Helm vol pepernotenquote:
Amy!quote:
Zin in!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helm vol pepernoten
[..]
Amy!
Jij hebt zin in mijn helm vol pepernoten?quote:
In het pepernotendeel wel jaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt zin in mijn helm vol pepernoten?
Typisch weerquote:
Geen helm vol chocoladeletters?quote:
kroketletters zijn het toch dit jaar?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen helm vol chocoladeletters?
Ja, lekker half ontdooidquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:40 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
kroketletters zijn het toch dit jaar?
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:40 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
kroketletters zijn het toch dit jaar?
Ja, kan je halen bij de Lidlquote:
Dat plakt zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen helm vol chocoladeletters?
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kan je halen bij de Lidl
Ook Lidl Duitsland?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kan je halen bij de Lidl
Jij zet je helm nog steeds bij de haard?quote:
Oh dus dat enthousiasme ebt straks weg?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het is nog vroeg(voor mij dan
)
Die is vuurbestendigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij zet je helm nog steeds bij de haard?
Gaat dat niet altijd zo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dus dat enthousiasme ebt straks weg?
De helm of de haard?quote:
Alles!quote:
Kan wel weer zien waar jouw prioriteiten liggen!quote:
Ze heeft iig interesse in je noten....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan wel weer zien waar jouw prioriteiten liggen!
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze heeft iig interesse in je noten....![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze heeft iig interesse in je noten....![]()
Zal ik je trakteren?quote:
Alleen als ze omhuld zijn met witte chocoladequote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zal ik je trakteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |