Twee is weer te weinig hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben breder dan ijs
[..]
Zullen wij een mini meet doen dan binnenkort
Ik ben heel inclusief.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dus nu schaar je alle kleding over één kam? Lekker ben jij
Is wel hendig, extra beveiliging voor de boobtape.quote:
Ik ben makkelijk beīnvloedbaarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel waarde hechten aan de mening van anderen over iets doms als kleding.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeldmateriaal gezien
Daarom trek ik zaterdag ook gewoon lekker aan waar ik mij fijn in voel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel waarde hechten aan de mening van anderen over iets doms als kleding.
Ja, daar is de klassieker.quote:
Boobtapequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel hendig, extra beveiliging voor de boobtape.
Dit klinkt als een heel krap window.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Beide natuurlijk! Bulgarije wel tussen juni en oktober en tussen november en april als de pest vermijden
In mei kan Bulgarijequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Beide natuurlijk! Bulgarije wel tussen juni en oktober en tussen november en april als de pest vermijden
Oke oke komt lilak ook meequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee is weer te weinig hoor
Dus eigenlijk altijd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, tepels zien wordt nog wel eens moeilijk over gedaan.quote:
ga 21 juli mee naar de nationale feestdag @ditismijnmeningquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:05 schreef dud0r het volgende:
Dus
[..]
In mei kan Bulgarije
[..]
Oke oke komt lilak ook mee
Oh, ben je daarom woest. Ik dacht al, wat nu weer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef dud0r het volgende:
Jurassic live afgelast zondag![]()
Wat een aids.
Oh dat is wel gezelligquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga 21 juli mee naar de nationale feestdag @:ditismijnmening
Even een zout dropje snoepenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij is die juist steeds te laag.Dacht dat ik 2 weken terug na het concert ook helemaal bad ging in de trein maar was ook mijn bloeddruk die weer te laag was, na een half uurtje ofzo gaat het vaak wel weer.
Goeie stappen in ieder geval.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
170/115 was niet echt levensbestendig nee
En oke. Verhoogd maar in ieder geval geen hypertensie meer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |