Ik kan eindelijk beginnenquote:
Is goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stuur me 's ochtends even een reminder.
Gewoon doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega vraagt of ik vanavond mee ga naar ADEwel zin maar jammer dat ik er voor naar Amsterdam toe moet.
Alleen als hij @Anneloos ook mee neemt zodat jij dan met haar als koppel kan gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga jij dan als anwb koppel met dud0r?
Woon je daar niet meer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega vraagt of ik vanavond mee ga naar ADEwel zin maar jammer dat ik er voor naar Amsterdam toe moet.
Ik ben breder dan ijsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat @:dud0r zijn gereedschap onder een afdakje heeft hangen dus het hoeft niet heel stretchy te zijn
Zullen wij een mini meet doen dan binnenkortquote:
We gaan wel een keertje dubbel datenquote:
Brede schouders ditdat togg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat @:dud0r zijn gereedschap onder een afdakje heeft hangen dus het hoeft niet heel stretchy te zijn
Foutste kledingkeuze die je kan maken na sandalen met sokkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Die heb ik niet![]()
Kan wel 1 van m'n trainingshemden er onder doen voor als het heel warm is. Dan kan m'n shirt uit
[..]
Doen
Geen ervaring meequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brede schouders ditdat togg.
Maar nee, al dat gaas/visnet spul ziet er belachelijk klein uit.Zelfde effect als een panty, zeg maar.
Ik heb alleen beeldmateriaal gezienquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit op een FOK!-meet geweest merk ik.
Zoveel waarde hechten aan de mening van anderen over iets doms als kleding.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foutste kledingkeuze die je kan maken na sandalen met sokken
Naja, het is als ik het zo neerleg niet veel breder dan m'n hand.quote:
Deal!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
We gaan wel een keertje dubbel daten
Gelukkig draag ik geen sandalen of slippersquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foutste kledingkeuze die je kan maken na sandalen met sokken
Ho ho ho wacht even , noem je m’n kleding nou domquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel waarde hechten aan de mening van anderen over iets doms als kleding.
Lekker bezigquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef Dven het volgende:
Jongens, vandaag ook voor het eerst een bloeddruk gemeten die niet te hoog is. Een jaar geleden was het nog waarblijftdiehartaanval
Ieders kleding, niet specifiek de jouwe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ho ho ho wacht even , noem je m’n kleding nou dom
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef Dven het volgende:
Jongens, vandaag ook voor het eerst een bloeddruk gemeten die niet te hoog is. Een jaar geleden was het nog waarblijftdiehartaanval
Niet van de vorige vreetmeetquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeldmateriaal gezien
Beide natuurlijk! Bulgarije wel tussen juni en oktober en tussen november en april als de pest vermijdenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deal!
In NL of Bulgarije?
[..]
Gelukkig draag ik geen sandalen of slippers
Alles door elkaar met die visnet-meukquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is als ik het zo neerleg niet veel breder dan m'n hand.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef Dven het volgende:
Klinkt strakquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is als ik het zo neerleg niet veel breder dan m'n hand.
Oh, dus nu schaar je alle kleding over één kam? Lekker ben jijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieders kleding, niet specifiek de jouwe.
Bij mij is die juist steeds te laag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |