Ik houd haar graag te vriend dus neequote:
Ik ga voor kaas niet naar Gouda hoor.quote:
Leuk outfitje voor @dud0r voor Thunderdome.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel wat wat erop lijkt, kan ik zo voor 'm meenemen. Die bende is toch zo stretchy als maar kan.
Als je de overlastgevende Marokkanen wegdenkt wel ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gouda is best leuk en idyllisch
Nee maar als je er dan toch bent?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor kaas niet naar Gouda hoor.
Ik als Drent denk nu echt huh?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn probleem met Gouda is vooral dat ik om dat friggin groene hart heen moet.
Kan ook niet gezond zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ingeruild voor seksverslaving.
Neequote:
Die heb ik nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Neem ook een gaasshirtje mee voor de zekerheid
[ afbeelding ]
Doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel wat wat erop lijkt, kan ik zo voor 'm meenemen. Die bende is toch zo stretchy als maar kan.
right said fredquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuur me 's ochtends even een reminder.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Die heb ik niet![]()
Kan wel 1 van m'n trainingshemden er onder doen voor als het heel warm is. Dan kan m'n shirt uit
[..]
Doen
Da's een ander verhaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar als je er dan toch bent?
In dat geval kom ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best kans dat ik 'm zelf aantrek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk outfitje voor @:dud0r voor Thunderdome.
Mag ook via dmquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd haar graag te vriend dus nee
Ik geloof niet dat @dud0r zijn gereedschap onder een afdakje heeft hangen dus het hoeft niet heel stretchy te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |