Ze bevindt zich in een gevaarlijk deel van de hot/crazy scale.quote:
Weerberichtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Hoe weten jullie of het koud is? Vaak zijn die zaken toch kei heet binnen?
Ik doe iets met een vestje voordat ik mega zweetvlekken heb en niks uit kan doen
8/8?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze bevindt zich in een gevaarlijk deel van de hot/crazy scale.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel met een stringetje, anders hangen zijn ballen zo
Ik doe jurkje aan of gewoon lekker basic mijn skinny jeans met een bandshirtje. Laatste is best plausibel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe iets met een vestje voordat ik mega zweetvlekken heb en niks uit kan doen
Zijn er tenten die bezuinigen op de stookkosten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Even iemand anders naar die zaak laten bellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:41 schreef Crack_ het volgende:
9,5/9,5quote:
Ja maar binnenquote:
Ohquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij zitten nog in de fase van buiten
binnen zal anders zijn en als het dan warm is heb ik maar pech
Ahhh yes ok, dat is ook mijn planquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet met blote benen te gaan rondhuppelen, dus mijn plaatjes zie je niet.Verder laagjes, want binnen vs. buiten waaien op een perron is nogal een verschil.
"Hallo graag voor 20:00 even de verwarming uit voor Crack alstublieft dankuwel."quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even iemand anders naar die zaak laten bellen.
We kunnen ook een bommelding doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
"Hallo graag voor 20:00 even de verwarming uit voor Crack alstublieft dankuwel."
Jeetje, ja dat blijktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze bevindt zich in een gevaarlijk deel van de hot/crazy scale.
Ja binnen toch potverdikkiequote:
*poef* overal salsaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen ook een bommelding doen
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef dud0r het volgende:
Even kijken of ik nog een afritsbroek heb voor als het binnen heel warm is
dat is toch alleen voor als het personeel moet janken nadat ik ze verteld heb wat voor een idioten het zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon vragen of je even in de koelcel mag staan
Yes thank youquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
"Hallo graag voor 20:00 even de verwarming uit voor Crack alstublieft dankuwel."
Met eetservice?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik niet. Ik doe een t-shirt aan. Misschien een vestje mee.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, ja dat blijkt
[..]
Ja binnen toch potverdikkie
Soms wel soms nietquote:
Bommel-dingenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Klinkt als een goede vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms wel soms niet
Heeft daarentegen een hart van goud en mij enorm geholpen om van m'n alcoholverslaving af te komen, dus soms mag ze een dagje of twee gek zijn
Lilak en ik anwb koppelquote:
Kan Crackie ze even troostenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is toch alleen voor als het personeel moet janken nadat ik ze verteld heb wat voor een idioten het zijn
ingeruild voor seksverslaving.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms wel soms niet
Heeft daarentegen een hart van goud en mij enorm geholpen om van m'n alcoholverslaving af te komen, dus soms mag ze een dagje of twee gek zijn
Welkom in de koelcel!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan Crackie ze even troosten
Ik weet niet of dat nou echt een goed teken is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet die in Gouda. Die zit nooit vol.
Wat is daar mis meequote:
Moet je weer naar Gouda, of all places.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou echt een goed teken is.
Gouda is best leuk en idyllischquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je weer naar Gouda, of all places.
Neem ook een gaasshirtje mee voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef dud0r het volgende:
Even kijken of ik nog een afritsbroek heb voor als het binnen heel warm is
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Neem ook een gaasshirtje mee voor de zekerheid
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gouda is best leuk en idyllisch
Oh is het zo'n feestjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik heb nog wel wat wat erop lijkt, kan ik zo voor 'm meenemen. Die bende is toch zo stretchy als maar kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |