Twee is weer te weinig hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben breder dan ijs
[..]
Zullen wij een mini meet doen dan binnenkort
Ik ben heel inclusief.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dus nu schaar je alle kleding over één kam? Lekker ben jij
Is wel hendig, extra beveiliging voor de boobtape.quote:
Ik ben makkelijk beīnvloedbaarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel waarde hechten aan de mening van anderen over iets doms als kleding.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeldmateriaal gezien
Daarom trek ik zaterdag ook gewoon lekker aan waar ik mij fijn in voel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel waarde hechten aan de mening van anderen over iets doms als kleding.
Ja, daar is de klassieker.quote:
Boobtapequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel hendig, extra beveiliging voor de boobtape.
Dit klinkt als een heel krap window.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Beide natuurlijk! Bulgarije wel tussen juni en oktober en tussen november en april als de pest vermijden
In mei kan Bulgarijequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Beide natuurlijk! Bulgarije wel tussen juni en oktober en tussen november en april als de pest vermijden
Oke oke komt lilak ook meequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee is weer te weinig hoor
Dus eigenlijk altijd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, tepels zien wordt nog wel eens moeilijk over gedaan.quote:
ga 21 juli mee naar de nationale feestdag @ditismijnmeningquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:05 schreef dud0r het volgende:
Dus
[..]
In mei kan Bulgarije
[..]
Oke oke komt lilak ook mee
Oh, ben je daarom woest. Ik dacht al, wat nu weer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef dud0r het volgende:
Jurassic live afgelast zondag![]()
Wat een aids.
Oh dat is wel gezelligquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga 21 juli mee naar de nationale feestdag @:ditismijnmening
Even een zout dropje snoepenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij is die juist steeds te laag.Dacht dat ik 2 weken terug na het concert ook helemaal bad ging in de trein maar was ook mijn bloeddruk die weer te laag was, na een half uurtje ofzo gaat het vaak wel weer.
Goeie stappen in ieder geval.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
170/115 was niet echt levensbestendig nee
En oke. Verhoogd maar in ieder geval geen hypertensie meer
[ afbeelding ]
Nu ga je uit frustratie iedereen zijn eten opeten zeker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef dud0r het volgende:
Jurassic live afgelast zondag![]()
Wat een aids.
Heb ik nooit in huis eigenlijk.quote:
Zomers zijn bloedheet en winters kunnen stervenskoud zijn. Ik geloof nooit dat m'n dude blij gaat zijn met 40 gradenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel krap window.
Jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ben je daarom woest. Ik dacht al, wat nu weer.
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Gewoon doen
[..]
Alleen als hij @:anneloos ook mee neemt zodat jij dan met haar als koppel kan gaan
Wat is er 21 juliquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga 21 juli mee naar de nationale feestdag @:ditismijnmening
Mei en juniquote:
verdomde brexitquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
In mei kaartjes gekocht zodat ik met die kleine kon gaan. Komt net het mailtje binnen dat het niet door gaat want de productie kan niet vanaf de uk hierheen komen.
Ik ga vanaf nu tot zondagavond boos doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ga je uit frustratie iedereen zijn eten opeten zeker.
[..]
Heb ik nooit in huis eigenlijk.
nationale feestdagquote:
Nationale feestdag.quote:
Ja, nou.. gezelligquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu tot zondagavond boos doen
Ik heb altijd een aspirine bij me voor het geval ik een hartaanval krijgquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ga je uit frustratie iedereen zijn eten opeten zeker.
[..]
Heb ik nooit in huis eigenlijk.
Oh damn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb altijd een aspirine bij me voor het geval ik een hartaanval krijg
Meh.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
In mei kaartjes gekocht zodat ik met die kleine kon gaan. Komt net het mailtje binnen dat het niet door gaat want de productie kan niet vanaf de uk hierheen komen.
Klinkt als een bewuste combinatie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nationale feestdag![]()
met bbq en brandweerwagens
Niet dat het waarschijnlijk gaat helpen maar tochquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nationale feestdag![]()
met bbq en brandweerwagens
Wat wordt er gevierd dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nationale feestdag.
Heet letterlijk zo
Eh, soms zijn mensen gewoon zo afgebakken. De mijne is ook altijd laag geweest.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:08 schreef Ama het volgende:
Dokter weet ook niet zo goed waarom die steeds laag is met mijn levensstijl.
Oh, ohjaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, tepels zien wordt nog wel eens moeilijk over gedaan.
Maar da's meer voor de eckte gottik feestjes.
Zo ben ikquote:
Ja kakzooi. Scheelt wel dat ik het als verrassing had dus hij weet het niet.quote:
Alleen mannentepelsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ohjathunderdome zal ook geen tepelfeestje zijn?
Die zou ik nog overwegen als ik wat minder gestuiter van plan was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ohjathunderdome zal ook geen tepelfeestje zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |