Mercedes is ook een toegevoegde waarde als je je er aan kunt ergeren, ik mis 2021quote:
Kan Toto 3 teams beledigenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat Mercedes lekker mee doen joh, is toch leuk
Grindhappen niks aan de handquote:
Dat. Iedereen mag het spanennd maken. Zelfs Alpine.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik meer dat Ferrari en McLaren er bij staan
Laat merc maar lekker even zwemmen
Ik had dit seizoen en vorig seizoen om bij te komen van het 2021 seizoenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mercedes is ook een toegevoegde waarde als je je er aan kunt ergeren, ik mis 2021
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat. Iedereen mag het spanennd maken. Zelfs Alpine.
Maar niet Mercedes.
Dat komt dan mooi uit!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had dit seizoen en vorig seizoen om bij te komen van het 2021 seizoen
Een een klein beetje grasquote:
FOK!kers welbekend.quote:
Alfonso gaat nu een mooi rondje zetten, let maar opquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
Aston Martin zit er goed bij dit weekend.
Nopequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alfonso gaat nu een mooi rondje zetten, let maar op
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nee, hij rijdt op de baan, dat is het.
Helaas gaat hem niet lukken. Lewis is veel te sterk voor hem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:09 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk kan Alonso in de race(s) nog wat leuks doen, hoop toch dat die minstens 11 punten meer gaat halen dan Hamilton.
Ik vind dat hij die P3 in het kampioenschap meer verdient dan Hamilton.
Is ook een sympathieke vent geworden, Alonso.. vroeger was ie best een eikel maar sinds z'n pauze in F1 is ie een stuk rustiger geworden.
Wat ben je toch een ontzettende kuttroll hé.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas gaat hem niet lukken. Lewis is veel te sterk voor hem.
Lewis rijdt in een betere autoquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja, de 40 gepasseerd, dan word je wat milder. Ik kan het wetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:09 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk kan Alonso in de race(s) nog wat leuks doen, hoop toch dat die minstens 11 punten meer gaat halen dan Hamilton.
Ik vind dat hij die P3 in het kampioenschap meer verdient dan Hamilton.
Is ook een sympathieke vent geworden, Alonso.. vroeger was ie best een eikel maar sinds z'n pauze in F1 is ie een stuk rustiger geworden.
Dan moet Lewis niet weer zo'n Qatar weekend hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op de mediums zou hij een ietwat groter gat moeten hebbenquote:
Lewis is niet te sterk, de Mercedes is hoogstens te sterk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren denk ik, heeft Lewis zeker van geleerd. "Still I Rise", zoals die altijd zegt!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Lewis niet weer zo'n Qatar weekend hebben
...serieus...?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren denk ik, heeft Lewis zeker van geleerd. "Still I Rise", zoals die altijd zegt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |