Alles voor de clicks.quote:
Twee? Pics?quote:
Ode to the Bouncer?quote:
Rijdt Sjors daar niet mee rond?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wil Buxton act over de Mercedes updates
Ik kan me ook een aantal VT's herinneren waar ze stijf onderaan stondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef PS. het volgende:
Hamiltongod is toch altijd wel goed in de trainingen halverwege, staat bijna altijd bovenaan dan.
Dat is het dan verder wel voor de rest van het weekend. Maar toch
Je moet er toch maar even staan, en dat kan niet iedereen zeggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef PS. het volgende:
Hamiltongod is toch altijd wel goed in de trainingen halverwege, staat bijna altijd bovenaan dan.
Dat is het dan verder wel voor de rest van het weekend. Maar toch
Op p16 en Ham op P1. George moet vrezen voor zijn stoeltjequote:
Merc heeft het niet dit jaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me ook een aantal VT's herinneren waar ze stijf onderaan stonden
Aan het eind wel ja, maar meestal halverwege staan ze eerste, waardoor je heel eventjes denkt ''Phoe, die Mercedessen gaan goed''quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me ook een aantal VT's herinneren waar ze stijf onderaan stonden
Nja als je als eerste je snelle ronde neer zet sta je er ook evenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet er toch maar even staan, en dat kan niet iedereen zeggen.
Ik ben benieuwd of ze volgend jaar het wel hebben. Dat maakt de kampioenschappen wel weer wat spannender.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Merc heeft het niet dit jaar
Of had het niet
Ik ervaar het als onrustig, even 20 verschillende programma's er door heen jagen.quote:
We hadden nu ook een kwalificatie kunnen doenquote:
Dan hoop ik meer dat Ferrari en McLaren er bij staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze volgend jaar het wel hebben. Dat maakt de kampioenschappen wel weer wat spannender.
4 teams strijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik meer dat Ferrari en McLaren er bij staan
Laat merc maar lekker even zwemmen
Laat Mercedes lekker mee doen joh, is toch leukquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik meer dat Ferrari en McLaren er bij staan
Laat merc maar lekker even zwemmen
Neequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat Mercedes lekker mee doen joh, is toch leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |