Zo lekkerquote:
...jij hebt dood geproefd?quote:
Heel fijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:51 schreef essnhills het volgende:
Volgende keer ga ik het speciaal voor @:DeZwabber en @:Luctor.et.Emergo de bakbroodmachine noemen
in tegenstelling tot?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:51 schreef essnhills het volgende:
Volgende keer ga ik het speciaal voor @:DeZwabber en @:Luctor.et.Emergo de bakbroodmachine noemen
dan ga jequote:
ze hebben ook theequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Lees het hier voor het eerst. Ik heb dan ook helemaal niets met koffie.
correct en tevens juistquote:
dank jequote:
inderdaadquote:
waarom weet je hoe dood smaaktquote:
broodbakmachinequote:
Broodbakmachine vs bakbroodmachinequote:
Da's geen goed vergelijkingsmateriaal, ik verwacht nu natuurlijk iets in het necro-hoekje.quote:
Ik bak mijn billen meestal niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
niet gewoon de billenmachine?
Billen moet je branden, niet bakken inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bak mijn billen meestal niet eigenlijk
Zit er wel een goed kontje aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bak mijn billen meestal niet eigenlijk
Ook dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Goed insmeren etc.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Billen moet je branden, niet bakken inderdaad.
Natuurlijk verwacht jij dat, met je zwarte zielquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's geen goed vergelijkingsmateriaal, ik verwacht nu natuurlijk iets in het necro-hoekje.
De flashbacks, de fout van die niet goed insmeren maak je maar één keer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Goed insmeren etc.
Het is versgebakken, dus dat zal wel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit er wel een goed kontje aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |