of je krijgt haar zo terug.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan niet je vriendin er in gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin in gebakken eieren met spek
zin in beidequote:
Hoeveel uur heb je geslapen ?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slecht geslapen, dat merk ik nu.
Die moet eraf, sorry.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En gapen doet pijn aan mijn kaak.
Ik werd om 4 uur wakker en daarna niet echt meer geslapen en toen ging de wekker om 6 uur. En ik ging rond half 12 slapen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je geslapen ?
Ik heb voor mijn gevoel best goed geslapen, maar kon wat lastig wakker worden
Klinkt discutabel. Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En gapen doet pijn aan mijn kaak.
ben benieuwd naar het eind resultaatquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog wel accessoires en een nieuw kastje bestellen RIP bankrekening
Er komt nog een dimmer op de spotjes want ik vond ze wel heel fel zo op de vroege ochtend
Ja, geen idee. Ik dacht gewoon geslapen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt discutabel. Wat heb je allemaal uitgespookt?
Dan maak je diequote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin in gebakken eieren met spek
Denk dat ger gelijk heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is vast iets dat je vader altijd zegt bij een kwaaltje!
Nee heb ik van BB geleerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is vast iets dat je vader altijd zegt bij een kwaaltje!
ik ben al gestopt met eten ter voorbereiding op zaterdagquote:
zo lang hou ik dat niet volquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben al gestopt met eten ter voorbereiding op zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |