Maar ja, Biden.... die verdraaid soms ook al weer namen, termen en woorden...daar komt echt geen zinnig woord meer uit. Waarom de Democraten dat nog vier jaar door willen laten gaan is me echt een raadselquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
"the other side"
Check de "othering" taalgebruik van Biden. Maw dus expliciet groen licht van Biden om vooral zo door te gaan.
[ twitter ]
Ja, dat kan. Of ik zie inderdaad ook users die a priori anti-Israël zijn, waarvoor wat mij betreft hetzelfde geldt. Dat kan ook hè. Dus eigenlijk zeg je gewoon niet heel veel?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of hij wil dat ik express missen, dat kan natuurlijk ook.
Als daar een MK-84 op was gedropt zou het met de grond gelijk gemaakt zijn.quote:
Biden is de perfecte puppetquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ja, Biden.... die verdraaid soms ook al weer namen, termen en woorden...daar komt echt geen zinnig woord meer uit. Waarom de Democraten dat nog vier jaar door willen laten gaan is me echt een raadsel
hoeveel doden zijn hierbij gevallen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Als dit werkelijk een raket van Islamic Jihad of Hamas zou zijn dan zouden ze daar met 1 raket meer doden hebben veroorzaakt dan alle raketten die ze gelanceerd hebben op Israël
Je brengt echt een heel negatieve vibratie in dit topic.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
"the other side"
Check de "othering" taalgebruik van Biden. Maw dus expliciet groen licht van Biden om vooral zo door te gaan.
[ twitter ]
Geen 500 tot 800 Israëli in ieder geval.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel doden zijn hierbij gevallen?
Raar antwoordquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen 500 tot 800 Israëli in ieder geval.
Nu mis ik wel Trump die daar nonchalant als een botte hark begint op te scheppen over zijn rode knop. Zal meer impact maken omdat die natuurlijk allemaal denken dat die zo gek in zijn hoofd is.quote:
Waarom zegt hij niet iets nobels en hoopgevends? Het is een prachtige dag vandaag!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je brengt echt een heel negatieve vibratie in dit topic.
Rare vraag. Over welk dodental hebben we het in je vraagstelling. Je kunt het op twee manieren lezen.quote:
quote:Wat ik een beetje verontrustend vind, is hoe de journalistiek met dit soort zaken omgaat. Ik heb net het NOS Journaal gezien. Daar wordt gezegd: '500 doden en mogelijk nog honderden mensen onder het puin'. Nou, dat weten we eigenlijk helemaal niet. Die 500 doden dat is vrij gauw in het begin geroepen. Dat getal is meteen overgenomen door heel veel mensen terwijl ook andere mensen een voorzichter dodental aanhielden. En honderden mensen onder het puin is een beetje bijzonder als je bedenkt dat die raket inkwam op het binnenterrein van het ziekenhuis. (...) Dus ik pleit hierbij voor enorme voorzichtigheid in de journalistiek."
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
"the other side"
[ twitter ]
Waarvan er mogelijk al 40 lagen of zijn neergelegd. Zo blijven we bezig.quote:
Welk puin?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:37 schreef Tekaschi het volgende:
'500 doden en mogelijk nog honderden mensen onder het puin'.
https://twitter.com/AlanRMacLeod/status/1714387558795260263 (NSFW)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al 1 lijk gezien op de socials?
Zou me ook niets verbazen als ze nog even snel het mortuarium hebben leeggetrokken voor de "persconferentie"quote:
Gisteren heb ik een video geplaatst van een ziekenhuis net na de aanslag. Daar zaten minstens 150 tot 200 mensen in die zaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |