Vermoedelijk Iran, SA en hun matties?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie heeft er voordeel bij een instabiel Midden Oosten denk je.
USAquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"Voordeel" in deze situatie is dat hij nu Israëlieten geen nazihonden kan noemen zoals ie bij Nederland destijds deed zonder enorm gezichtsverlies te lijdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bedankt, ik was al superbenieuwd wat Erdogan hiervan vindt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vermoedelijk Iran, SA en hun matties?
Ding ding ding!quote:
Tsja, kwantiteit boven kwaliteit. Er zijn simpelweg teveel moslims.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als er een munitieopslagplaats is geraakt dan heb je geen groot raketje nodig denk ik.
De propaganda-oorlog gaat Israël in ieder geval niet winnen. Je kan er van zeggen wat je wil, maar Pallywood is daar beter in.
Met wat de Amerikaanse vloot daar voor de kust heeft liggen moeten de Israelis wel heel zeker zijn van hun zaak met zo'n ontkenning.quote:
Turkije, Iran, SA, China.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze kijken Turks tv, hoor. Hun grote leider post er ook nog over. Ze zien beelden van dode kindertjes. Laat ze. Heb je er last van? Storend, tja. Ze maken niets kapot (nog).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als mensen alleen fake nieuws zien krijg je dit. Ze denken ondanks het bewijs van het tegendeel dat de IAF dat ziekenhuis heeft gebombardeerd. En zoals we allemaal weten is dat nieuws 3 keer de wereld rond voor de feiten aan de orde komen. We hebben hier in dit topic ook een paar halve garen die niet aan feiten doen.
Krijgen moslims blijkbaar toch gewoon stageplekkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef asco het volgende:
En op Teletekst stond na 10(!) minuten al dat Israël de schuldige was. Dat is nu wel aangepast. Maar het zegt weer genoeg. 🙄
Ja, ik denk dat joodse scholen nu hele grote problemen gaan krijgen met de mensheid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:10 schreef Werkperd het volgende:
Dit moet wel de druppel zijn geweest. De wereld die aan kant van mensheid staat gaat dit niet langer pikken. Israël heeft in zijn eigen voet geschoten met het terreuraanslag dat zij verricht hebben op het ziekenhuis.
En clubhuizen dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Krijgen moslims blijkbaar toch gewoon stageplekken
Wat hebben Joodse scholen hiermee te maken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat joodse scholen nu hele grote problemen gaan krijgen met de mensheid.
Iran en SA zijn water en vuur héquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dat zou verbazen. Waarom zou je dit toegeven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Met wat de Amerikaanse vloot daar voor de kust heeft liggen moeten de Israelis wel heel zeker zijn van hun zaak met zo'n ontkenning.
Ik vind dit net zo complotdenken als mensen die dan Amerika of het Westen gaan zitten roepen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Niemand laat dit onberoerd. Ik snap alleen niet waarom men zo hysterisch graag meteen wil dat Israël de schuldige is. Wacht gewoon op wat er uit onderzoek komt en ga niet uit dat wat je wil dat waar is ook waar is. Doe normaal. Rouw, huil, vloek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enorm emotioneel zijn na het zien van veel beelden met dode kindertjes.
Het centrale probleem van iedereen in het midden oosten is dat de Amerikanen er géén interesse meer in hebben.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hangt er dan weer van af of er olie in de grond zit.
Türkai altijd nummer 1 en ze weten het altijd beter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Niemand laat dit onberoerd. Ik snap alleen niet waarom men zo hysterisch graag meteen wil dat Israël de schuldige is. Wacht gewoon op wat er uit onderzoek komt en ga niet uit dat wat je wil dat waar is ook waar is. Doe normaal. Rouw, huil, vloek.
Als er een munitieopslagplaats geraakt is verwacht je toch meer dan louter een explosie gelijk na impact, denk ik althansquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als er een munitieopslagplaats is geraakt dan heb je geen groot raketje nodig denk ik.
De propaganda-oorlog gaat Israël in ieder geval niet winnen. Je kan er van zeggen wat je wil, maar Pallywood is daar beter in.
Die vloot ligt daar toch alleen om Iran in het hok te houden, puur uiterlijk machtsvertoon (en een leuke rustige vakantie voor de bemanning)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Met wat de Amerikaanse vloot daar voor de kust heeft liggen moeten de Israelis wel heel zeker zijn van hun zaak met zo'n ontkenning.
Ze kunnen waarschijnlijk bewijzen wat ze beweren. Makkelijk waarschijnlijk gelet op de life beelden van Al Jazeera.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dat zou verbazen. Waarom zou je dit toegeven?
Ik zie de andere kant dit eveneens aan de lopende band doen. Letterlijk. Ik denk ik zeg dit even om even het eenzijdige beeld wat dit mogelijk opwekt wat recht te trekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Niemand laat dit onberoerd. Ik snap alleen niet waarom men zo hysterisch graag meteen wil dat Israël de schuldige is. Wacht gewoon op wat er uit onderzoek komt en ga niet uit dat wat je wil dat waar is ook waar is. Doe normaal. Rouw, huil, vloek.
Ik voegde er een quiz-element aan toe maar slechte timing merk ik.quote:
Nee, anders schreef ik wel bling bling bling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Materialistisch ingesteld type denk ik
Wat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het centrale probleem van iedereen in het midden oosten is dat de Amerikanen er géén interesse meer in hebben.
Ja, maar daarvoor is het wel een voorwaarde dat ze surveillance doen. De Amerikanen weten misschien nog wel beter wat Israël doet dan de israelis zelf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vloot ligt daar toch alleen om Iran in het hok te houden, puur uiterlijk machtsvertoon (en een leuke rustige vakantie voor de bemanning)
Uh ja dat lijkt mij duidelijk. Jodenhaat en die ziet men graag bevestigd worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Niemand laat dit onberoerd. Ik snap alleen niet waarom men zo hysterisch graag meteen wil dat Israël de schuldige is.
Gewoon een gevalletje extreem veel pech zeg maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:21 schreef Knoc het volgende:
Goede (vind ik) voorlopige analyse, met geolocatie, op basis van verschillende live beelden (o.a. Al-Jazeera). In het vorige topic deels al eerder gedeeld overigens.
X/Twitter:
[ twitter ]
Thread reader:
https://threadreaderapp.com/thread/1714376384464736653.html
Dat klopt. Alleen zie ik momenteel ambassades belaagd worden en niet door Israëli's.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie de andere kant dit eveneens aan de lopende band doen. Letterlijk. Ik denk ik zeg dit even om even het eenzijdige beeld wat dit mogelijk opwekt wat recht te trekken.
Of het was Israël, of Hamas dat een shitload aan munitie bij een ziekenhuis opslaat. De bevolking is sowieso de verliezer. En dat beide opties reëel zijn en in het verleden al zijn gebeurd is net zo triest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:21 schreef Knoc het volgende:
Goede (vind ik) voorlopige analyse, met geolocatie, op basis van verschillende live beelden (o.a. Al-Jazeera). In het vorige topic deels al eerder gedeeld overigens.
X/Twitter:
[ twitter ]
Thread reader:
https://threadreaderapp.com/thread/1714376384464736653.html
Ja, afgezien van Israël hebben de Amerikanen totaal geen interesse in het midden oosten. Het heeft niks te bieden behalve ellende.quote:
Of anti zionisme. Dat kan ook, he. Zijn meerdere smaken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja dat lijkt mij duidelijk. Jodenhaat en die ziet men graag bevestigd worden.
Ambipur vindt dit gedrag wel acceptabel..... want euhm..... ze hebben héle erge dingen gezien. En Erdolf is ook nog eens boos.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:22 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Het wordt er steeds gezelliger op wel.
De vijfde colonne is weer actief. Wat een gaaf land.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:22 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Het wordt er steeds gezelliger op wel.
We zijn een paar uur verder en jij weet het al precies. Knap hoor!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:23 schreef Werkperd het volgende:
De verschrikkelijke bommen die Israël gebruikt bij bombardementen van Gaza zijn guided MK-83 precisie bommen die elk 1000 pond wegen en waarvan explosieve inhoud 500 pond weegt. Alleen zulke precisie bommen kunnen een dergelijke ravage verrichten.
Laatst door Israëlitische personeel van luchtmacht deze beelden gedeeld:
https://v.medyatava.com/s(...)/10/13/fuze-1zwv.mp4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |