Wie heeft er voordeel bij een instabiel Midden Oosten denk je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag is wie daar het meeste last van heeft al die opgehitste relschoppers. Vooralsnog lijkt het in de directe regio zelf het snelst over te koken.
Zou goed kunnen. Het heeft weinig tot geen zin dit in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enorm emotioneel zijn na het zien van veel beelden met dode kindertjes.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
The bombing of a hospital containing women, children and innocent civilians is the latest example of Israeli attacks devoid of the most basic human values.
I call on all of humanity to take action to stop this unprecedented brutality
Bedankt, ik was al superbenieuwd wat Erdogan hiervan vindt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
The bombing of a hospital containing women, children and innocent civilians is the latest example of Israeli attacks devoid of the most basic human values.
Kun je je infantiele opmerkingen bij je houden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Daar staat gewoon 3000 jaar aan verzamelde gevangenisstraf hoor. En een paar hoofddoekmaagden.
Alsjeblieft, hou Erdogan hier weg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Israël ontkent deze aanval.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
''The bombing of a hospital containing women, children and innocent civilians is the latest example of Israeli attacks devoid of the most basic human values.
I call on all of humanity to take action to stop this unprecedented brutality''
Weet je toch, Werkperd is altijd op de hoogte van informatie die wij toch niet snappen.quote:
Als mensen alleen fake nieuws zien krijg je dit. Ze denken ondanks het bewijs van het tegendeel dat de IAF dat ziekenhuis heeft gebombardeerd. En zoals we allemaal weten is dat nieuws 3 keer de wereld rond voor de feiten aan de orde komen. We hebben hier in dit topic ook een paar halve garen die niet aan feiten doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze denken niet veel na heb ik zo'n vermoeden.
Mensen met een verkeerde gedachtegang. Dus als je demonstreert tegen Israel heb je een verkeerde gedachtegang. Jaja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ook in Europa, dat is het gevaar van zoveel mensen in Europa met een verkeerde gedachtegang, een haat tegen het westen en een totaal gebrek aan vertrouwen. Kan alleen maar goed gaan na wat we afgelopen week hebben gezien.
De Moslimbroederschap?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie heeft er voordeel bij een instabiel Midden Oosten denk je.
Ze willen voor hun volk opkomen. Ik wilde een analogie maken met Nederlanders, maar mijn hersenen doen al pijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap die gasten in Den haag (en natuurlijk straks in elke stad) niet, waarom moet men het zo laten escaleren, wat denkt men daar uit te halen?
Rationeel niet, nee. Maar dat punt lijkt voorbij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Het heeft weinig tot geen zin dit in ieder geval.
Of Israël nu een bom gooit volgens hen, of hun voetbalclub wint, of iemand een uitspraak doet die hen niet bevalt, of.... Deze luit vinden altijd wel een reden om te rellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap die gasten in Den haag (en natuurlijk straks in elke stad) niet, waarom moet men het zo laten escaleren, wat denkt men daar uit te halen?
Als je bewijs hebt, deel dat dan graag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als mensen alleen fake nieuws zien krijg je dit. Ze denken ondanks het bewijs van het tegendeel dat de IAF dat ziekenhuis heeft gebombardeerd. En zoals we allemaal weten is dat nieuws 3 keer de wereld rond voor de feiten aan de orde komen. We hebben hier in dit topic ook een paar halve garen die niet aan feiten doen.
Als er een munitieopslagplaats is geraakt dan heb je geen groot raketje nodig denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef moby_jones het volgende:
Dus het idee is is dat PIJ in een klap ongeveer 20x meer doden met een zo'n 20 kilo raketje heeft weten te creëren dan alle duizenden raketten bij elkaar in de afgelopen 23 jaar met hetzelfde soort raket dat ze altijd gebruiken?
Precies. De Israelische propaganda-woordvoerder op CNN gaf daar als antwoord op 'i don't wanna get too much into the details'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef moby_jones het volgende:
Dus het idee is is dat PIJ in een klap ongeveer 20x meer doden met een zo'n 20 kilo raketje heeft weten te creëren dan alle duizenden raketten bij elkaar in de afgelopen 23 jaar met hetzelfde soort raket dat ze altijd gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |