abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211006809
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Moest. Kan niet stuk gaan dan, honden zijn ook gevoelig.
En je hebt gedaan. Nu mag jij. Even. Dan vast weer door. Maar nu mag jij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 19 oktober 2023 @ 14:50:34 #202
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211006849
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:47 schreef Lonaa het volgende:
De topicpointer mag er wel uit trouwens, @:MadMaster en ijs werkt altijd.
Wat een kutdag.
Heb je nog een laatste foto die je met ons wil delen of is dat te pijnlijk?
En heb je veel geld binnengekregen?
pi_211006859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En je hebt gedaan. Nu mag jij. Even. Dan vast weer door. Maar nu mag jij.
Ik weet het. Even paar dingetjes regelen en dan ga ik naar mijn vluchtadres en daar mag ik zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211006872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Weer thuis. Dora vond het heel spannend op Schiphol. Ik heb haar horen huilen toen ik bij dr weg moest lopen.

Thuis is ook gek. Alles is gek. Ik voel veel en weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
Brok in m’n keel en tranen.

Hele dikke knuffel voor jou
We have far more in common than that which devides us..
pi_211006878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:50 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat een kutdag.
Heb je nog een laatste foto die je met ons wil delen of is dat te pijnlijk?
En heb je veel geld binnengekregen?
Ik maakte foto in de auto maar die is zo sneu. Dat wil ik jullie ook niet aandoen.

Alle kosten zijn gedekt, jullie zijn echt de beste interwebzmensen die er bestaan. O+
pi_211006904
Liefste kutforum van Nederland
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211006905
Hier dan, deze valt wel mee.

O+
  donderdag 19 oktober 2023 @ 14:54:32 #208
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211006915
Ach gos O+ :'(
pi_211006946
quote:
Weer thuis. Dora vond het heel spannend op Schiphol. Ik heb haar horen huilen toen ik bij dr weg moest lopen.

Thuis is ook gek. Alles is gek. Ik voel veel en weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
Och ;( :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 19 oktober 2023 @ 15:00:28 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211006995
quote:

Wat moet dat moeilijk geweest zijn (en nu nog zijn)..
Maar je hebt gedaan wat het beste voor haar was en kunt heel erg trots op jezelf zijn :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211007009
Ik zie het maar als een grote vakantie voor d'r. Ze moet hier even doorheen en dan altijd 26 graden en mooi weer.
pi_211007018
@Lonaa :* dikke knuffel. Wat fijn dat de kosten gedekt zijn. Je hebt het zo goed gedaan! Hopelijk krijg je snel een foto van een zeer blije Dora daar. Sterkte met alle emoties en goed dat je zo naar iemand toe kan (of ben je daar dan alleen?).
pi_211007031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:02 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa :* dikke knuffel. Wat fijn dat de kosten gedekt zijn. Je hebt het zo goed gedaan! Hopelijk krijg je snel een foto van een zeer blije Dora daar. Sterkte met alle emoties en goed dat je zo naar iemand toe kan (of ben je daar dan alleen?).
Ik ga naar iemand toe. :Y

Dora landt om ongeveer middernacht Nederlandse tijd.
pi_211007076
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik zie het maar als een grote vakantie voor d'r. Ze moet hier even doorheen en dan altijd 26 graden en mooi weer.
En hopelijk minder vuurwerk
pi_211007091
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja het was hier al weer begonnen vorige week. Echt top.
pi_211007186
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ga naar iemand toe. :Y

Dora landt om ongeveer middernacht Nederlandse tijd.
Heel fijn. Ik hoop dat het went en dat je de bevestiging krijgt dat ze daar inderdaad een fijn zorgeloos/zorgelozer vakantieleven kan leiden! Maar hoe dan ook is het een verdomd knappe beslissing die je alleen kan nemen als je heel erg van haar houdt én in staat bent haar belang voor dat van jezelf te stellen. Well done :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 11:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Voor wat het waard is: ik heb een vlek in mijn beeld (hier wel eens over verteld geloof ik) en daar kreeg ik in het begin ook veel hoofdpijn van, omdat ik er steeds op ging focussen. Zeker goed om het medisch allemaal uit te zoeken maar dit kan ook een verklaring zijn. En toptip bij (niet-migraine) hoofdpijn want baat het niet etc: een kwartier plat op je rug de grond liggen. Eventueel op een matje maar niet op bed en echt dat kwartier volmaken. Zo ontspannen in nekspieren, heeft me in een paar dagen van weken durende spanningshoofdpijn afgeholpen.
Dit is wel heel fijn om te lezen trouwens. Ik probeer mezelf ook steeds voor te houden dat het super logisch is allemaal. Je hersenen moeten wennen aan beide vlekjes 'wegpoetsen' uit beeld door het stukje gezichtsveld uit het andere oog daarvoor te gebruiken, en ook als dat wat gewend is moet er gewoon harder voor gewerkt worden. Als je dan ook nog veel moet nadenken of veel op scherm zit of allebei dan kost dat wat en dan is het logisch dat je hersenen nog harder moeten werken, is meer hoofdpijn en/of lukt minder goed vlekjes weg te poetsen en dus meer last. En inspanning is ook meer werk voor hersenen, want coördinatie en spieren aansturen en longen aansturen en nadenken tegelijk en dus zelfde als bij veel nadenken en/of computer. En ik ben wat verkouden en wat snot in holtes dus dat zorgt ook voor wat druk bij ogen. Dus ik kan het ook allemaal wel goed verklaren waarom het normaal zou kunnen/moeten zijn :) alleen dat doemdenken he, dat is toch een iets té groot talent soms.
Bevestiging dat dat bij iemand anders in de praktijk ook zo ging is dus heel fijn.
pi_211007235
Fijn dat je naar iemand toe kan, Lonaa. Lijkt me allemaal heel gek om zo afscheid te nemen. Maar ze gaat naar een goede plek.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 15:22:19 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211007256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Euh, de klapsi op de Antillen zijn ook geen pretje voor dier en mens… :N
pi_211007291
Ik had vandaag een heel kort kantoordagje omdat ik na een uur al merkte dat ik weer aan het bloeden was en daar niet op voorbereid was. :') Gelukkig gisteren al met de verloskundige besproken dat ik daar om de zoveel dagen last van heb. En nu mag ik maandag al naar het ziekenhuis om toch maar snel een uitstrijkje te doen. Schiet er toch weer een beetje in de HPV-stress van. Bang dat ze begin dit jaar misschien toch niet alle onrustige celen weg hebben kunnen halen. Maar wel blij dat het zo snel kan, want met elke bloeding maak ik me toch ook weer zorgen over de zwangerschap. Ondanks dat dat elke keer wel prima lijkt te gaan.
pi_211007297
Vliegtuig gaat vertrekken. Er is bevestiging dat ze in het ruim zit. O+
  donderdag 19 oktober 2023 @ 15:27:11 #221
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211007307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik had vandaag een heel kort kantoordagje omdat ik na een uur al merkte dat ik weer aan het bloeden was en daar niet op voorbereid was. :') Gelukkig gisteren al met de verloskundige besproken dat ik daar om de zoveel dagen last van heb. En nu mag ik maandag al naar het ziekenhuis om toch maar snel een uitstrijkje te doen. Schiet er toch weer een beetje in de HPV-stress van. Bang dat ze begin dit jaar misschien toch niet alle onrustige celen weg hebben kunnen halen. Maar wel blij dat het zo snel kan, want met elke bloeding maak ik me toch ook weer zorgen over de zwangerschap. Ondanks dat dat elke keer wel prima lijkt te gaan.
O jasses, niet zo gek dat je je zorgen maakt hoor. Ondanks dat het waarschijnlijk vast wel goedkomt.
pi_211007337
Dacht dat ik wel bestand was tegen het een en ander…springen vanzelf de tranen in mijn ogen bij Dora in de auto.

Goed gedaan@Lonaa
Nu jijzelf 😘
pi_211007367
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Vliegtuig gaat vertrekken. Er is bevestiging dat ze in het ruim zit. O+
Blijf je eigenlijk op de hoogte gehouden worden van haar wel en wee?
pi_211007379
quote:
Oh gatver, wat een stress en gedoe waar je helemaal niet op zit te wachten!
pi_211007412
Oh Myraela… dat is nogal een schrik!

En Memento Mori ook narigheid.

Houdt het dan nooit op -O-
pi_211007429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Heel fijn. Ik hoop dat het went en dat je de bevestiging krijgt dat ze daar inderdaad een fijn zorgeloos/zorgelozer vakantieleven kan leiden! Maar hoe dan ook is het een verdomd knappe beslissing die je alleen kan nemen als je heel erg van haar houdt én in staat bent haar belang voor dat van jezelf te stellen. Well done :*
[..]
Dit is wel heel fijn om te lezen trouwens. Ik probeer mezelf ook steeds voor te houden dat het super logisch is allemaal. Je hersenen moeten wennen aan beide vlekjes 'wegpoetsen' uit beeld door het stukje gezichtsveld uit het andere oog daarvoor te gebruiken, en ook als dat wat gewend is moet er gewoon harder voor gewerkt worden. Als je dan ook nog veel moet nadenken of veel op scherm zit of allebei dan kost dat wat en dan is het logisch dat je hersenen nog harder moeten werken, is meer hoofdpijn en/of lukt minder goed vlekjes weg te poetsen en dus meer last. En inspanning is ook meer werk voor hersenen, want coördinatie en spieren aansturen en longen aansturen en nadenken tegelijk en dus zelfde als bij veel nadenken en/of computer. En ik ben wat verkouden en wat snot in holtes dus dat zorgt ook voor wat druk bij ogen. Dus ik kan het ook allemaal wel goed verklaren waarom het normaal zou kunnen/moeten zijn :) alleen dat doemdenken he, dat is toch een iets té groot talent soms.
Bevestiging dat dat bij iemand anders in de praktijk ook zo ging is dus heel fijn.
+ wat betreft hoofdpijn; ik vergeet altijd hoe veel energie het kost om stress/zorgen te hebben tot ik een dagje heb dat het echt soepel gaat. Stom genoeg ga ik me vaak extra zorgen maken over m'n gebrek aan fut en dan voel ik me nog lamlendiger. :') gewoon hoe veel energie het kost om stress te hebben. Waardeloos :(
Niet om te zeggen dat je hoofdpijn niet echt is maar alleen psychisch, maar om te zeggen dat hoofdpijn heel normaal is.
Idem voor buikpijn he. Bij mij is 't het een of het ander als ik stress heb.
pi_211007436
Beterschap @Memento-Mori en @Myraela :* :*

@Lonaa dikke knuffel :*
  donderdag 19 oktober 2023 @ 15:49:15 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211007524
quote:
Kan me voorstellen dat je daar bezorgd van raakt :* Fijn dat je maandag al in het ziekenhuis terecht kunt.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 15:49:52 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211007533
En voor alle anderen met gezondheidsklachten of zorgen ook een :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 19-10-2023 17:21:08 ]
pi_211007608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
+ wat betreft hoofdpijn; ik vergeet altijd hoe veel energie het kost om stress/zorgen te hebben tot ik een dagje heb dat het echt soepel gaat. Stom genoeg ga ik me vaak extra zorgen maken over m'n gebrek aan fut en dan voel ik me nog lamlendiger. :') gewoon hoe veel energie het kost om stress te hebben. Waardeloos :(
Niet om te zeggen dat je hoofdpijn niet echt is maar alleen psychisch, maar om te zeggen dat hoofdpijn heel normaal is.
Idem voor buikpijn he. Bij mij is 't het een of het ander als ik stress heb.
Ja, kan natuurlijk ook meespelen idd. Ruim twee weken elke dag hoofdpijn is niet fijn, maar er zijn ook wel genoeg 'normale' redenen met ogen en stress en verkoudheid om dat te kunnen verklaren :) en het is ook niet elke dag even sterk aanwezig gelukkig.

@Myraela wat een schrik! Heel logisch dat je daar in de stress van raakt. Hopelijk snel goed nieuws over het uitstrijkje! En dat het gewoon een wat betere doorbloeding daar als oorzaak heeft ipv andere minder fijne dingen.
pi_211007648
quote:
Oeh da's schrikken. Fijn dat je maandag al terecht kunt
pi_211007651
quote:

;( :* O+
pi_211007653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:27 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
O jasses, niet zo gek dat je je zorgen maakt hoor. Ondanks dat het waarschijnlijk vast wel goedkomt.
Ga ik ook wel vanuit. Elke vorm van checken is vooral erg fijn voor dat klein doemdenk-stemmetje in je hoofd.
pi_211007707
Hè Myraela, ook al stress. Hopelijk geeft het bezoek maandag uitsluitsel en rust.
pi_211007755
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:29 schreef AnneX het volgende:
Dacht dat ik wel bestand was tegen het een en ander…springen vanzelf de tranen in mijn ogen bij Dora in de auto.

Goed gedaan@Lonaa
Nu jijzelf 😘
Ik zit ook al de hele dag een beetje te snotteren. Dora is de enige hond die in mijn huis mocht en zelfs mocht logeren. Ik hou van Dora.
Spoilers!
pi_211007764
@Myreala :*

Sterkte @Memento-Mori, lijkt me eng en onpraktisch wat je hebt.

Fijn van je gesprek @vlintertje89
Spoilers!
pi_211007770
O+ Dora O+
pi_211007834
Hehe, vlinter.
Spoilers!
pi_211007909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Blijf je eigenlijk op de hoogte gehouden worden van haar wel en wee?
Uh, dat gaat meestal een beetje vanzelf. In het begin vaak wel en dan wordt het minder. Dat is ook oké.
pi_211007966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 16:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Uh, dat gaat meestal een beetje vanzelf. In het begin vaak wel en dan wordt het minder. Dat is ook oké.
Uhu, kan me voorstellen dat loslaten op een gegeven moment ook goed is, op voorwaarde dat je weet dat ze idd goed zit etc.

:*
pi_211008027
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Uhu, kan me voorstellen dat loslaten op een gegeven moment ook goed is, op voorwaarde dat je weet dat ze idd goed zit etc.

:*
Ja precies.

Ik ben inmiddels waar ik moet zijn en er is voor me gekookt. Ik hoef alleen maar te zijn.
pi_211008030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 16:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja precies.

Ik ben inmiddels waar ik moet zijn en er is voor me gekookt. Ik hoef alleen maar te zijn.
Hoooooooohhhhhhhhhhm
pi_211008170
De zoveelste vaccinatie zit erin w/
Ondertussen ben ik de tel kwijt. De vijfde? De vierde?
De site en de organisatie op lokatie is aanzienlijk verbeterd t.o.v. eerder.
De prik mevrouw vertelde, dat er ruim 2000 op afspraak komen en nog eens 1000 zonder afspraak.
Niemand hoefde buiten te wachten. De eerste keer stonden wij zeker anderhalf uur buiten in half december. Ook de 80+ en minder mobiele mensen.

Daarna naar Ikea vlakbij en mompelend over ontspullen van alles het huis ingesleept. 8)7
En ik ging eigenlijk alleen voor Halbblatt en dat was er niet. Wie beweerde dat? :G

Daarna gelunched bij Vroeg en een roggeknar en stuk oude kaas gekocht van de favo kaasboerderij.
De andere auto heeft té veel (slimme) knopjes en alarmen.
Onderweg zag ik twee lelijke Eendjes rijden. O+

Fijn @vlindertje89 dat je je zorgen kon uiten. Tis toch anders dan hier in schrift.
pi_211008176
Mega post c_/
pi_211008256
Lelijke eendjes O+ O+
Hoezee voor de prikken.
Bij mij op de rol staan griep, pneumokok en covid.
Bij g griep en de hormoontherapie prik. Dinsdag komt de wijkvp die zetten. En dan samen met mij de covidprik.
Niet allemaal op dezelfde dag trouwens.
pi_211008272
g maakt mosselen voor zichzelf met groente in Leffe bruin.
Ik drink nu een Leffe bruin O~) en ga zo kaasfondue voor mezelf maken. Met zijn zelfgemaakte maisbroodkapjes en geblancheerde bloemkool/broccoli roosjes.
Zin an *O*
pi_211008648
Ik zit hier ook fraai te snotteren, maar ook met een grijns, want ik vind het wel mooi dat we allemaal een traan gelaten hebben voor Dora en Lonaa. Maar potverdikke, Dora, ik wil ook wel 26 graden elke dag O+

Verder maandag al de griepvaccinatie gehad en ik denk dat het niet tot een covidvaccinatie gaat komen. Alles in H'veen zit vol in oktober, november en december :') (ik heb gebeld) En andere plekken is best veel gedoe voor mij zonder auto, dus dan maar niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211009071
Nou, officieel IOAW aangevraagd, best een dingetje toch.

@AnneX ik heb volgens mij nu 6x vaccinatie gehad, ik tel meer in soorten, 2x pfizer (normale bijwerkingen) 2x moderna (werd er niet goed van, beide keren hetzelfde en een week lang) en vorig jaar daarom weer pfizer gekregen en nu was er alleen maar pfizer.

@Isabeau ik begreep dat er regelmatig weer priktijden bij komen dus gewoon af en toe even kijken.

Ga zo "even" zuurvleis" maken in de instant pot. Lekker voor morgen.
pi_211009116
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
De zoveelste vaccinatie zit erin w/
Ondertussen ben ik de tel kwijt. De vijfde? De vierde?
De site en de organisatie op lokatie is aanzienlijk verbeterd t.o.v. eerder.
De prik mevrouw vertelde, dat er ruim 2000 op afspraak komen en nog eens 1000 zonder afspraak.
Niemand hoefde buiten te wachten. De eerste keer stonden wij zeker anderhalf uur buiten in half december. Ook de 80+ en minder mobiele mensen.

Daarna naar Ikea vlakbij en mompelend over ontspullen van alles het huis ingesleept. 8)7
En ik ging eigenlijk alleen voor Halbblatt en dat was er niet. Wie beweerde dat? :G

Daarna gelunched bij Vroeg en een roggeknar en stuk oude kaas gekocht van de favo kaasboerderij.
De andere auto heeft té veel (slimme) knopjes en alarmen.
Onderweg zag ik twee lelijke Eendjes rijden. O+

Fijn @:vlindertje89 dat je je zorgen kon uiten. Tis toch anders dan hier in schrift.
Ik, en de site zegt dat het er gewoon is bij de vestiging waarvan ik vermoed dat je er geweest bent :R

https://www.ikea.com/nl/n(...)rgroen-wit-40530743/
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211009130
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Hier dan, deze valt wel mee.

[ afbeelding ]
O+
Och O+ :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')