quote:
Probeer ik idd te doenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Bewaak je prio's![]()
Ik heb ook periodes dat ik hier niet veel ben. Zelfde verschijnsel, ik kan al die verhalen 'er niet bij hebben' hoofd zit dan te vol.
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:42 schreef yinu het volgende:
@:vlindertje89, rustig aan hè! Hoe is het met je oog?
SPOILER: de rest in spoiler want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is bij elkaar allemaal een beetje veel momenteel.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 19-10-2023 09:15:22 ]
Wij zijn rond 1200 op Schiphol en haar vlucht gaat om 1515quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe laat moeten we alle positieve vibes en licht en liefde naar Loon en Dora viben? Weet iemand dat?
Och lieverd, oew arme hartquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij zijn rond 1200 op Schiphol en haar vlucht gaat om 1515
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
O ja nou niet om ff te trappen tegen iemand die al op de grond ligt, maar mijn monsterkerooni werd wel ingeluid door een moooonsterkater waar ik mezelf echt onevenredig binnenstebuiten kotstequote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek wordt. Heb echt irrationeel last van 5 bier. Warm, koud, volle kop. Bluh.
Vriendin van me was ruim anderhalve week geleden ziekig, sindsdien eikelt het. Vriend van me die gisteren ook mee was is ook beroerd en die heeft geen kerona want dat ging ie testen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja nou niet om ff te trappen tegen iemand die al op de grond ligt, maar mijn monsterkerooni werd wel ingeluid door een moooonsterkater waar ik mezelf echt onevenredig binnenstebuiten kotste
Ik had verteld he? Van mn 1001 negatieve testen voor er eentje positief was?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendin van me was ruim anderhalve week geleden ziekig, sindsdien eikelt het. Vriend van me die gisteren ook mee was is ook beroerd en die heeft geen kerona want dat ging ie testen.
Zal wel gewoon oktober-eind-vsn-mn-latijn-verkouden zijn.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik had verteld he? Van mn 1001 negatieve testen voor er eentje positief was?
FOL
LALALALALALALALALALAAAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]
Probeer ik idd te doen
Werk is dit keer niet het probleem; dat zijn even volle dagen deze week, maar niet per se buitensporig ofzo, en volgende week is agenda bijna leeg
[..]
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.Sterkte bij de psycholoog, hopelijk helpt het je om wat te kalmeren. En wat het ook is, je oog, als ik zo even Google is het op zich niet zo dat ze in het ene geval acuut iets zouden doen qua medicatie toch? Beide condities gaan in de meeste gevallen vanzelf over. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat het heel vermoeiend is. En ook vervelend als ze zo ontwijkend antwoorden. Dus heel goed dat je hebt doorgezet.SPOILER: de rest in spoiler want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is bij elkaar allemaal een beetje veel momenteel.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.![]()
Ookvoor Lonaa en Dora. Het valt niet mee.
Maar het alternatief was erger.
Sterktequote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nu onderweg dus.... hoe is ze, erg gespannen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]
Probeer ik idd te doen
Werk is dit keer niet het probleem; dat zijn even volle dagen deze week, maar niet per se buitensporig ofzo, en volgende week is agenda bijna leeg
[..]
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.Voor wat het waard is: ik heb een vlek in mijn beeld (hier wel eens over verteld geloof ik) en daar kreeg ik in het begin ook veel hoofdpijn van, omdat ik er steeds op ging focussen. Zeker goed om het medisch allemaal uit te zoeken maar dit kan ook een verklaring zijn. En toptip bij (niet-migraine) hoofdpijn want baat het niet etc: een kwartier plat op je rug de grond liggen. Eventueel op een matje maar niet op bed en echt dat kwartier volmaken. Zo ontspannen in nekspieren, heeft me in een paar dagen van weken durende spanningshoofdpijn afgeholpen.SPOILER: de rest in spoiler want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is bij elkaar allemaal een beetje veel momenteel.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Heel veel sterktequote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een tip om dan een handdoekrolletje te maken en die onder je nek te leggen. Die rekt dan de spieren op die aan de drukpunten van je schedel vastzitten. Voor mij echt het verschil tussen een week met spanningshoofdpijn lopen of er in 1-2 dagen vanaf zijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik heb een vlek in mijn beeld (hier wel eens over verteld geloof ik) en daar kreeg ik in het begin ook veel hoofdpijn van, omdat ik er steeds op ging focussen. Zeker goed om het medisch allemaal uit te zoeken maar dit kan ook een verklaring zijn. En toptip bij (niet-migraine) hoofdpijn want baat het niet etc: een kwartier plat op je rug de grond liggen. Eventueel op een matje maar niet op bed en echt dat kwartier volmaken. Zo ontspannen in nekspieren, heeft me in een paar dagen van weken durende spanningshoofdpijn afgeholpen.
Weet je waarom je dat zo vaak hebt? Of compleet random?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
voor Lonaa en Dora. Beste keus voor Dora maar wat moeilijk voor jou
En ook sterkte voor blues en golfer met alles.
Hier net, voor de verandering, ook weer eens naar de oogarts want heb weer oogontstekinggebed zonder einde, is oogontsteking 8 in 'n jaar ofzo
Geen flauw idee, het is 1,5 jaar geleden begonnen daarvoor nog nooit gehad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weet je waarom je dat zo vaak hebt? Of compleet random?
Raar man lijven...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Geen flauw idee, het is 1,5 jaar geleden begonnen daarvoor nog nooit gehad.
Het is wel duidelijk dat mijn lijf de ontsteking zelf aanmaakt (dus geen bacteriën of virussen oid van buitenaf) oftewel iets in m'n autoimmuunsysteem. Maar verder geen andere gezonsheidsklachten dus de oogartsen zien geen noodzaak het verder te onderzoeken en gaven aan dat het blijkbaar wel vaker gebeurd dat het terug blijft komen.
Ze schrikken ook wel steeds hoe heftig het ook ontstoken is. Maar goed weer corticosteroïde oogdruppels gekregen en opgehaald en na 1 druppel voelt het alweer wat beter.
Psycholoog was fijn. Even over kunnen hebben, ook over wat er allemaal eigenlijk best heel logisch is aan mijn reactie en wat andere mensen óók zouden hebben, en over waar het bij mij dan 'mis' gaat wat andere mensen dan meestal weer niét hebben. En wat besproken over hoe daarmee om te gaan nu. En ook dat ik echt niet bang hoef te zijn dat ik mijn symptomen niet duidelijk genoeg heb overgebracht en zij daardoor niet goede inschatting kunnen maken enzo, want ik kan echt prima uitleggen en ben ook echt wel zo (over)alert dat ik echt geen symptomen heb gemist etc.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:34 schreef yinu het volgende:
[..]
Sterkte bij de psycholoog, hopelijk helpt het je om wat te kalmeren. En wat het ook is, je oog, als ik zo even Google is het op zich niet zo dat ze in het ene geval acuut iets zouden doen qua medicatie toch? Beide condities gaan in de meeste gevallen vanzelf over. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat het heel vermoeiend is. En ook vervelend als ze zo ontwijkend antwoorden. Dus heel goed dat je hebt doorgezet.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Weer thuis. Dora vond het heel spannend op Schiphol. Ik heb haar horen huilen toen ik bij dr weg moest lopen.
Thuis is ook gek. Alles is gek. Ik voel veel en weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
Weer thuis. Dora vond het heel spannend op Schiphol. Ik heb haar horen huilen toen ik bij dr weg moest lopen.
Thuis is ook gek. Alles is gek. Ik voel veel en weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
Blijven ademen voor nu. De rest komt vanzelf. Je hebt goed gedaan mop. Lamalos.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Moest. Kan niet stuk gaan dan, honden zijn ook gevoelig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sterkheidsbaas geweest voor Dora![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |