abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211003065
:* lonaa :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211003236
Goedemorgen!
Wat een herfstweer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211003245
@Lonaa voor de klotedag van vandaag. Ik zal maar niet zeggen dat morgen alles beter gaat zijn, want dat bewijfel ik.
Soms zijn alle opties gewoon klote.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211003253
Lieve @Lonaa 😘 ik weet even niet anders
We have far more in common than that which devides us..
pi_211003255
@Lonaa Ik denk aan jullie vandaag :*
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:47:13 #156
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211003282
Heel veel sterkte vandaag @Lonaa :*
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:49:51 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211003294
Veel sterkte vandaag en de komende tijd @Lonaa :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:53:59 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_211003313
I was today years old...

Toen ik leerde dat jonge geschubde inktzwammen een lekkernij zijn. Dat verklaart waarom ik regelmatig mensen met de handen vol paddestelen zie lopen hier in de straat (we hebben er heel veel voor en achter de poort).

En jongste is vandaag alweer 14 *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211003399
Jullie zijn zo lief.

Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211003439
Eerst een :* :* :* heel veel sterkte vandaag @Lonaa!
pi_211003479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pas je wel een beetje op jezelf?
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Bewaak je prio's :*

Ik heb ook periodes dat ik hier niet veel ben. Zelfde verschijnsel, ik kan al die verhalen 'er niet bij hebben' hoofd zit dan te vol.
Probeer ik idd te doen :)
Werk is dit keer niet het probleem; dat zijn even volle dagen deze week, maar niet per se buitensporig ofzo, en volgende week is agenda bijna leeg :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 00:42 schreef yinu het volgende:
@:vlindertje89, rustig aan hè! Hoe is het met je oog?
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.

SPOILER: de rest in spoiler want lange lap tekst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is bij elkaar allemaal een beetje veel momenteel.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 19-10-2023 09:15:22 ]
pi_211003499
@Lonaa :*
@vlindertje89 ik hoop dat je psycholoog je vandaag kan helpen :*
pi_211003577
Hoe laat moeten we alle positieve vibes en licht en liefde naar Loon en Dora viben? Weet iemand dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211003593
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe laat moeten we alle positieve vibes en licht en liefde naar Loon en Dora viben? Weet iemand dat?
Wij zijn rond 1200 op Schiphol en haar vlucht gaat om 1515
pi_211003599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Och lieverd, oew arme hart :*
pi_211003605
quote:

[..]
*;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211003680
Ik geloof dat ik ook ziek wordt. Heb echt irrationeel last van 5 bier. Warm, koud, volle kop. Bluh.
pi_211003694
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek wordt. Heb echt irrationeel last van 5 bier. Warm, koud, volle kop. Bluh.
O ja nou niet om ff te trappen tegen iemand die al op de grond ligt, maar mijn monsterkerooni werd wel ingeluid door een moooonsterkater waar ik mezelf echt onevenredig binnenstebuiten kotste :'(
pi_211003700
Bijna 3 weken geleden inmiddels en nog steeds een vaatdoek *O* hiephoihiephoi *O*
pi_211003719
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ja nou niet om ff te trappen tegen iemand die al op de grond ligt, maar mijn monsterkerooni werd wel ingeluid door een moooonsterkater waar ik mezelf echt onevenredig binnenstebuiten kotste :'(
Vriendin van me was ruim anderhalve week geleden ziekig, sindsdien eikelt het. Vriend van me die gisteren ook mee was is ook beroerd en die heeft geen kerona want dat ging ie testen.

Zal wel gewoon oktober-eind-vsn-mn-latijn-verkouden zijn.
pi_211003751
Waar ik overigens ook geen tijd voor heb
pi_211003770
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Vriendin van me was ruim anderhalve week geleden ziekig, sindsdien eikelt het. Vriend van me die gisteren ook mee was is ook beroerd en die heeft geen kerona want dat ging ie testen.

Zal wel gewoon oktober-eind-vsn-mn-latijn-verkouden zijn.
Ik had verteld he? Van mn 1001 negatieve testen voor er eentje positief was?

FOL :')
pi_211003781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik had verteld he? Van mn 1001 negatieve testen voor er eentje positief was?

FOL :')
Niet gelezen. :7
pi_211003788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Niet gelezen. :7
LALALALALALALALALALAAAAAAAA
pi_211004393
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Werk is dit keer niet het probleem; dat zijn even volle dagen deze week, maar niet per se buitensporig ofzo, en volgende week is agenda bijna leeg :)
[..]
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.
Sterkte bij de psycholoog, hopelijk helpt het je om wat te kalmeren. En wat het ook is, je oog, als ik zo even Google is het op zich niet zo dat ze in het ene geval acuut iets zouden doen qua medicatie toch? Beide condities gaan in de meeste gevallen vanzelf over. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat het heel vermoeiend is. En ook vervelend als ze zo ontwijkend antwoorden. Dus heel goed dat je hebt doorgezet. :*

Ook :* voor Lonaa en Dora. Het valt niet mee.
Maar het alternatief was erger.
pi_211004726
quote:

[..]
Sterkte :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211004779
quote:

Nu onderweg dus.... hoe is ze, erg gespannen?
En jij, lieverd, nog maar een keer, dit is een hele mooie keus voor haar. Al is die lood en loodzwaar voor jou :* !
pi_211004802
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
[..]

Voor wat het waard is: ik heb een vlek in mijn beeld (hier wel eens over verteld geloof ik) en daar kreeg ik in het begin ook veel hoofdpijn van, omdat ik er steeds op ging focussen. Zeker goed om het medisch allemaal uit te zoeken maar dit kan ook een verklaring zijn. En toptip bij (niet-migraine) hoofdpijn want baat het niet etc: een kwartier plat op je rug de grond liggen. Eventueel op een matje maar niet op bed en echt dat kwartier volmaken. Zo ontspannen in nekspieren, heeft me in een paar dagen van weken durende spanningshoofdpijn afgeholpen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211004961
quote:

[..]
Heel veel sterkte :*.

En ik las iets over een linkje, ik wil die ook wel graag ontvangen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211005028
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 11:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Voor wat het waard is: ik heb een vlek in mijn beeld (hier wel eens over verteld geloof ik) en daar kreeg ik in het begin ook veel hoofdpijn van, omdat ik er steeds op ging focussen. Zeker goed om het medisch allemaal uit te zoeken maar dit kan ook een verklaring zijn. En toptip bij (niet-migraine) hoofdpijn want baat het niet etc: een kwartier plat op je rug de grond liggen. Eventueel op een matje maar niet op bed en echt dat kwartier volmaken. Zo ontspannen in nekspieren, heeft me in een paar dagen van weken durende spanningshoofdpijn afgeholpen.
Ik kreeg ook een tip om dan een handdoekrolletje te maken en die onder je nek te leggen. Die rekt dan de spieren op die aan de drukpunten van je schedel vastzitten. Voor mij echt het verschil tussen een week met spanningshoofdpijn lopen of er in 1-2 dagen vanaf zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211005041
:* voor Lonaa en Dora. Beste keus voor Dora maar wat moeilijk voor jou ;(

En ook sterkte voor blues en golfer met alles.

Hier net, voor de verandering, ook weer eens naar de oogarts want heb weer oogontsteking -O- gebed zonder einde, is oogontsteking 8 in 'n jaar ofzo
pi_211005231
O+ 12 uur O+
pi_211005234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
:* voor Lonaa en Dora. Beste keus voor Dora maar wat moeilijk voor jou ;(

En ook sterkte voor blues en golfer met alles.

Hier net, voor de verandering, ook weer eens naar de oogarts want heb weer oogontsteking -O- gebed zonder einde, is oogontsteking 8 in 'n jaar ofzo
Weet je waarom je dat zo vaak hebt? Of compleet random?
pi_211005488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Weet je waarom je dat zo vaak hebt? Of compleet random?
Geen flauw idee, het is 1,5 jaar geleden begonnen daarvoor nog nooit gehad.

Het is wel duidelijk dat mijn lijf de ontsteking zelf aanmaakt (dus geen bacteriën of virussen oid van buitenaf) oftewel iets in m'n autoimmuunsysteem. Maar verder geen andere gezonsheidsklachten dus de oogartsen zien geen noodzaak het verder te onderzoeken en gaven aan dat het blijkbaar wel vaker gebeurd dat het terug blijft komen.

Ze schrikken ook wel steeds hoe heftig het ook ontstoken is. Maar goed weer corticosteroïde oogdruppels gekregen en opgehaald en na 1 druppel voelt het alweer wat beter.
pi_211005512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Geen flauw idee, het is 1,5 jaar geleden begonnen daarvoor nog nooit gehad.

Het is wel duidelijk dat mijn lijf de ontsteking zelf aanmaakt (dus geen bacteriën of virussen oid van buitenaf) oftewel iets in m'n autoimmuunsysteem. Maar verder geen andere gezonsheidsklachten dus de oogartsen zien geen noodzaak het verder te onderzoeken en gaven aan dat het blijkbaar wel vaker gebeurd dat het terug blijft komen.

Ze schrikken ook wel steeds hoe heftig het ook ontstoken is. Maar goed weer corticosteroïde oogdruppels gekregen en opgehaald en na 1 druppel voelt het alweer wat beter.
Raar man lijven... :?
pi_211005555
Ja, vandaag werd er wel gevraagd naar evt onderliggende reumatische aandoeningen waar het mee samen zou kunnen hangen maar ik heb thank god nergens anders last van (dit is ook pijnlijk genoeg dat dan weer wel). Nouja volgende week weer op controle.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 13:47:24 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211006037
Hier ook een "uit de hoge hoed" oogontstekingen hebber; overigens ook te correleren aan beddegoed (kussenslopen) in mijn geval.

IF kussen-x THEN volgende dag sterke irritatie. En dat escaleert dan soms de tent uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211006134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 10:34 schreef yinu het volgende:

[..]
Sterkte bij de psycholoog, hopelijk helpt het je om wat te kalmeren. En wat het ook is, je oog, als ik zo even Google is het op zich niet zo dat ze in het ene geval acuut iets zouden doen qua medicatie toch? Beide condities gaan in de meeste gevallen vanzelf over. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat het heel vermoeiend is. En ook vervelend als ze zo ontwijkend antwoorden. Dus heel goed dat je hebt doorgezet. :*

Psycholoog was fijn. Even over kunnen hebben, ook over wat er allemaal eigenlijk best heel logisch is aan mijn reactie en wat andere mensen óók zouden hebben, en over waar het bij mij dan 'mis' gaat wat andere mensen dan meestal weer niét hebben. En wat besproken over hoe daarmee om te gaan nu. En ook dat ik echt niet bang hoef te zijn dat ik mijn symptomen niet duidelijk genoeg heb overgebracht en zij daardoor niet goede inschatting kunnen maken enzo, want ik kan echt prima uitleggen en ben ook echt wel zo (over)alert dat ik echt geen symptomen heb gemist etc.

Grootste verschil tussen beide is dat bij die andere variant dus wel expliciet op meerdere plekken staat dat bij neurologische symptomen zoals hoofdpijn verder neurologisch onderzoek gedaan moet worden omdat het samen kan gaan met wat nare dingen (cerebrale vasculitis heb ik ervan onthouden, daarna kwam nog rijtje maar toen was ik wél zo verstandig te stoppen met lezen). En dat ze bij die om die reden naast verder neurologisch onderzoek vaak ook wel behandelen met iets (steroiden geloof ik, ook niet helemaal onthouden, maar iets iig). Dus mijn angst zit dan in het stukje als het toch dat is en ik krijg dan idd cerebrale vasculitis of een van die andere dingen en ze zien dat niet op tijd want geen verder onderzoek gedaan.

Heb de tip van @Clubsoda en @Phaidra net ook al even gedaan tussen meetings in, was wel fijn. Merkte idd pas tegen het einde echt die ontspanning, dus ga dat af en toe maar even doen en mss dan ook wel net iets langer. Voel me na psych (en ook al na even langsgeweest daar gister en serieus genomen worden) ook wel iets rustiger. Net moeilijk gesprek gehad over student voor werk, en nu nog even met collega bellen daarover, maar daarna heb ik rest vd dag vrij dus denk dat ik even paar uur in bad ga liggen met wat podcasts ofzo O+

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 19-10-2023 14:01:56 ]
pi_211006189
Wat klote zeg @Memento-Mori! Hopelijk werken de druppels snel. En wat vervelend dat het steeds maar terug blijft komen..

En wat apart @fietsie van die link met kussenslopen! Alle soorten? Lijkt me best wel irritant zeg.
pi_211006526
Weer thuis. Dora vond het heel spannend op Schiphol. Ik heb haar horen huilen toen ik bij dr weg moest lopen.

Thuis is ook gek. Alles is gek. Ik voel veel en weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
pi_211006622
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Weer thuis. Dora vond het heel spannend op Schiphol. Ik heb haar horen huilen toen ik bij dr weg moest lopen.

Thuis is ook gek. Alles is gek. Ik voel veel en weet nu niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
;( :*
pi_211006623
quote:

;( :*
  donderdag 19 oktober 2023 @ 14:39:42 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211006657
quote:

:{
Sterkte!
Werkt een flinke toeter ijs als troost misschien?
pi_211006702
1000 Hugs voor @Lonaa het is ook allemaal gek.
Heb je nu, of kan je nu naar vrienden die je alleen maar vasthouden en vertellen dat het allemaal goed komt :*
Anders doen wij dat wel hier :Y O+
pi_211006748
quote:

Blijven ademen voor nu. De rest komt vanzelf. Je hebt goed gedaan mop. Lamalos.
pi_211006752
quote:

;( ;( :*
pi_211006769
Sterkheidsbaas geweest voor Dora O+ O+
pi_211006788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sterkheidsbaas geweest voor Dora O+ O+
Moest. Kan niet stuk gaan dan, honden zijn ook gevoelig.
pi_211006795
Jullie zijn lief. Ik doe vandaag helemaal niks meer maar dat doe ik niet hier want het is gek. Morgen weer een dag.
pi_211006802
De topicpointer mag er wel uit trouwens, @MadMaster en ijs werkt altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')