abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211003065
:* lonaa :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211003236
Goedemorgen!
Wat een herfstweer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211003245
@Lonaa voor de klotedag van vandaag. Ik zal maar niet zeggen dat morgen alles beter gaat zijn, want dat bewijfel ik.
Soms zijn alle opties gewoon klote.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211003253
Lieve @Lonaa 😘 ik weet even niet anders
We have far more in common than that which devides us..
pi_211003255
@Lonaa Ik denk aan jullie vandaag :*
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:47:13 #156
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211003282
Heel veel sterkte vandaag @Lonaa :*
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:49:51 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211003294
Veel sterkte vandaag en de komende tijd @Lonaa :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 oktober 2023 @ 07:53:59 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_211003313
I was today years old...

Toen ik leerde dat jonge geschubde inktzwammen een lekkernij zijn. Dat verklaart waarom ik regelmatig mensen met de handen vol paddestelen zie lopen hier in de straat (we hebben er heel veel voor en achter de poort).

En jongste is vandaag alweer 14 *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211003399
Jullie zijn zo lief.

Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211003439
Eerst een :* :* :* heel veel sterkte vandaag @Lonaa!
pi_211003479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pas je wel een beetje op jezelf?
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Bewaak je prio's :*

Ik heb ook periodes dat ik hier niet veel ben. Zelfde verschijnsel, ik kan al die verhalen 'er niet bij hebben' hoofd zit dan te vol.
Probeer ik idd te doen :)
Werk is dit keer niet het probleem; dat zijn even volle dagen deze week, maar niet per se buitensporig ofzo, en volgende week is agenda bijna leeg :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 00:42 schreef yinu het volgende:
@:vlindertje89, rustig aan hè! Hoe is het met je oog?
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.

SPOILER: de rest in spoiler want lange lap tekst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is bij elkaar allemaal een beetje veel momenteel.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 19-10-2023 09:15:22 ]
pi_211003499
@Lonaa :*
@vlindertje89 ik hoop dat je psycholoog je vandaag kan helpen :*
pi_211003577
Hoe laat moeten we alle positieve vibes en licht en liefde naar Loon en Dora viben? Weet iemand dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211003593
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe laat moeten we alle positieve vibes en licht en liefde naar Loon en Dora viben? Weet iemand dat?
Wij zijn rond 1200 op Schiphol en haar vlucht gaat om 1515
pi_211003599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Och lieverd, oew arme hart :*
pi_211003605
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
*;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211003680
Ik geloof dat ik ook ziek wordt. Heb echt irrationeel last van 5 bier. Warm, koud, volle kop. Bluh.
pi_211003694
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof dat ik ook ziek wordt. Heb echt irrationeel last van 5 bier. Warm, koud, volle kop. Bluh.
O ja nou niet om ff te trappen tegen iemand die al op de grond ligt, maar mijn monsterkerooni werd wel ingeluid door een moooonsterkater waar ik mezelf echt onevenredig binnenstebuiten kotste :'(
pi_211003700
Bijna 3 weken geleden inmiddels en nog steeds een vaatdoek *O* hiephoihiephoi *O*
pi_211003719
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ja nou niet om ff te trappen tegen iemand die al op de grond ligt, maar mijn monsterkerooni werd wel ingeluid door een moooonsterkater waar ik mezelf echt onevenredig binnenstebuiten kotste :'(
Vriendin van me was ruim anderhalve week geleden ziekig, sindsdien eikelt het. Vriend van me die gisteren ook mee was is ook beroerd en die heeft geen kerona want dat ging ie testen.

Zal wel gewoon oktober-eind-vsn-mn-latijn-verkouden zijn.
pi_211003751
Waar ik overigens ook geen tijd voor heb
pi_211003770
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Vriendin van me was ruim anderhalve week geleden ziekig, sindsdien eikelt het. Vriend van me die gisteren ook mee was is ook beroerd en die heeft geen kerona want dat ging ie testen.

Zal wel gewoon oktober-eind-vsn-mn-latijn-verkouden zijn.
Ik had verteld he? Van mn 1001 negatieve testen voor er eentje positief was?

FOL :')
pi_211003781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik had verteld he? Van mn 1001 negatieve testen voor er eentje positief was?

FOL :')
Niet gelezen. :7
pi_211003788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 09:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Niet gelezen. :7
LALALALALALALALALALAAAAAAAA
pi_211004393
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Probeer ik idd te doen :)
Werk is dit keer niet het probleem; dat zijn even volle dagen deze week, maar niet per se buitensporig ofzo, en volgende week is agenda bijna leeg :)
[..]
Het is meer de combinatie met dit. Zie nog steeds de vlekjes, heb ook nog steeds dagelijks hoofdpijn die erger wordt gedurende de dag. Ene dag wel wat meer dan andere. Op/na een lange/drukke dag is de hoofdpijn erger en heb ik ook meer last van de vlekjes. Inspanning maakt het ook erger, zowel meer last van de vlekjes als gevoel dat er soms (tijdelijk) een of twee bij komen. Dat maakt dat ik nu ook even niet/nauwelijks sport, maar dat mis ik dus wel ook als ontspanning/hoofd leegmaken moment. Zelfs uurtje wandelen buiten met mn vader afgelopen zondag (wel deel tegen zon in, hoewel met zonnebril) zorgen al voor uur of langer extra vlekjes zien, alsof je in zon gekeken hebt en dan wegkijkt alleen gaat dat normaal dan heel snel gewoon weer weg.

SPOILER: de rest in spoiler want lange lap tekst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is bij elkaar allemaal een beetje veel momenteel.
En vandaar dat ik hoop misschien maandag en anders woensdag helemaal gerustgesteld te zijn. Dan blijven de lichamelijke symptomen mss nog wel, maar zou al fijn zijn als de rest dan wat minder meespeelt.
Sterkte bij de psycholoog, hopelijk helpt het je om wat te kalmeren. En wat het ook is, je oog, als ik zo even Google is het op zich niet zo dat ze in het ene geval acuut iets zouden doen qua medicatie toch? Beide condities gaan in de meeste gevallen vanzelf over. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat het heel vermoeiend is. En ook vervelend als ze zo ontwijkend antwoorden. Dus heel goed dat je hebt doorgezet. :*

Ook :* voor Lonaa en Dora. Het valt niet mee.
Maar het alternatief was erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')