abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210998381
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een hoop paparassie werk!
Heb je daar hulp bij? (nodig) of kan je dat wel zelf?
Dit kan ik zelf wel. Maar moest van alles overal vandaan trekken. Misschien lever ik wel teveel in, maar dan mogen ze het zelf weggooien.
Volgens mij kunnen ze sowieso overal al bij.
Las nog iets in de papieren "het kan zijn dat een huisbezoek deel uitmaakt van de aanvraagprocedure om uw daadwerkelijke woonsituatie vast te stellen".
Ben benieuwd, Elin kost alleen maar geld, die brengt niets in _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_210998394
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:29 schreef Blues het volgende:

[..]
g laat liever niet opereren, maar als dat daar ook t advies is, zou het zomaar kunnen zijn dat ie daar wel voor kiest.
Maar hijzelf heeft de regie uiteraard.
Pff, allebei wat voor te zeggen... sterkte!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210998435
Lijkt me zwaar om in twee trajecten tegelijk te zitten @Blues . Veel denkwerk en overleg en wachten. Maar het klinkt heel gedegen en fijn dat g zoveel regie krijgt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210998502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit kan ik zelf wel. Maar moest van alles overal vandaan trekken. Misschien lever ik wel teveel in, maar dan mogen ze het zelf weggooien.
Volgens mij kunnen ze sowieso overal al bij.
Las nog iets in de papieren "het kan zijn dat een huisbezoek deel uitmaakt van de aanvraagprocedure om uw daadwerkelijke woonsituatie vast te stellen".
Ben benieuwd, Elin kost alleen maar geld, die brengt niets in _O-
:D
pi_210998518
Zucht. Sta langs een provinciale weg te wachten op de Wegenwacht. Ik heb een lekke band. Het is koud en ik heb alleen mijn sportkleding aan. Ik heb wel al een zakje plastic en blik verzameld.
Spoilers!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 18:54:24 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_210998558
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zucht. Sta langs een provinciale weg te wachten op de Wegenwacht. Ik heb een lekke band. Het is koud en ik heb alleen mijn sportkleding aan. Ik heb wel al een zakje plastic en blik verzameld.
Tijd voor een mooi kleedje in je nieuwe auto, zodat je altijd zoiets om kan doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210998577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:39 schreef Clubsoda het volgende:
Lijkt me zwaar om in twee trajecten tegelijk te zitten @:Blues . Veel denkwerk en overleg en wachten. Maar het klinkt heel gedegen en fijn dat g zoveel regie krijgt.
Het is 'veel' om te processen ja.
pi_210998580
quote:
Balen!! Altijd een fleecedeken en water in je auto. Standaard!
Heb je nu niks an -O-
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 18:58:07 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210998602
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ben en altijd een fleecedeken en water in je auto. Standaard!
Ik een reservewiel en een krik

En een reflecterende doorwerkjas
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210998604
quote:
Oh da's niet echt fijn. Hebben ze aangegeven hoe lang het gaat duren?
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 19:01:32 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210998651
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:29 schreef Blues het volgende:

[..]
g laat liever niet opereren, maar als dat daar ook t advies is, zou het zomaar kunnen zijn dat ie daar wel voor kiest.
Maar hijzelf heeft de regie uiteraard.
Sterkte met de keuze.
pi_210998781
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik een reservewiel en een krik

En een reflecterende doorwerkjas
Dan een proppenset en een co2 cilinder, als je toch zelf aan de slag gaat.

Maar goed, ik bel ook de anwb er voor. Al is het maar omdat de vluchtstrook van de A12 niet mijn favoriete plek is om te gaan hobbyen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210998787
quote:
Heb je de app zodat je kan zien waar ze blijven?
pi_210998808
@Blues :*

[ Bericht 31% gewijzigd door vlindertje89 op 18-10-2023 20:41:46 ]
pi_210998812
@Lonaa, ik denk veel aan je vandaag! Hoe gaat het met je?
pi_210998820
Ik heb altijd een reserveauto in m auto!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210998844
Moeilijke beslissingen @Blues en @golfer :*

En ik ken betere bestedingen van een avond @Lucky_Strike , hopelijk zijn ze snel ter plaatste -O-
pi_210998861
quote:
schijf even op waar je allemaal gebrek aan hebt.

En zorg dat je dat de volgende keer wel bij je hebt O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 oktober 2023 @ 19:22:07 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_210998865
Sterkte voor @Blues en @golfer

@Lonaa voor jou ook alvast sterkte morgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 19:30:05 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210998980
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dan een proppenset en een co2 cilinder, als je toch zelf aan de slag gaat.

Maar goed, ik bel ook de anwb er voor. Al is het maar omdat de vluchtstrook van de A12 niet mijn favoriete plek is om te gaan hobbyen.
Naar mijn weten is de A12 geen provinciale weg :+

Gelukkig waren tot dusverre m'n lekke banden (n=2) steeds als ik stil stond. Na de eerste keer heb ik ook een garagekrik in de auto. Dat gemartel met een halve schaarkrik was wat van niks.
pi_210999087
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Naar mijn weten is de A12 geen provinciale weg :+

Gelukkig waren tot dusverre m'n lekke banden (n=2) steeds als ik stil stond. Na de eerste keer heb ik ook een garagekrik in de auto. Dat gemartel met een halve schaarkrik was wat van niks.
Mijn twee lekke banden waren resp. Op de A12 (gepropt door anwb, afspraak voor nieuwe band stond al) en de tweede op 300 meter van mijn huis (op weg naar garage nog eens 300 meter verderop voor nieuwe koplamp). Ben stapvoets doorgereden omdat 230 kilo duwen met een lekke band suboptimaal is, daardoor wel direct vervorming in de band. Die is toen nog een kilometer of 1500 gepropt meegegaan.

Daarna in San Sebastian een spijker ontdekt in de net nieuwe band. Die zat horizontaal onder het oppervlak. Ik was er mee naar een bandenzaak gegaan met het idee dat de band leeg zou lopen zodra de spijker er uitgetrokken zou worden, maar het vier centimeter lange ding lag in de lengte net een milimeter onder het rubber. Dat was wel mazzel.
pi_210999106
quote:
3s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
schijf even op waar je allemaal gebrek aan hebt.

En zorg dat je dat de volgende keer wel bij je hebt O+
Gewoon altijd de caravan mee zodat je warm zit en koffie kan zetten.
pi_210999183
quote:
^O^ voor dat laatste! Wat stom zeg, hopelijk komen ze snel.

Ik moet van mijn vader altijd een jas mee in de auto en daar luister ik dan toch naar :@

Wij stonden gisteren 1,5 uur stil op de Autobahn, 30 meter achter een enorm ongeluk. Naast prettig dat het ons niet betrof, was het ook handig dat we een auto vol eten en drinken hadden :+ er hoefde gelukkig niemand te plassen, maar in dat geval hadden we altijd nog vijf pakken luiers bij ons :+
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 19:43:21 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210999198
Ik moet van m'n laatste prop nog een rekening krijgen. Misschien dit weekend ze maar eens een appeltaart brengen. De oogst was goed
pi_210999280
Onze avond was ook weer een fijne slapstick. Ik probeerde teveel tegelijk te koken terwijl dat vaatwasser niet uitgeruimd was, dus dat was sowieso chaos. Tussendoor wilde een kind zijn schoenen schoonmaken en het andere kind moest kotsen. Ik leerde mijn vrouw dat je altijd moet gaan zitten met een kotsend kind, maar toen zat ze dus wel midden in de keuken. Dat zitten onderbrak haar eigenlijke bezigheid, de boodschappen uitruimen, net nadat ze ontdekte dat er een fles wasmiddel volledig leeg was leeggelopen. Dus slalomde ik met alle gerechten en de vieze vaat rondom mijn gezinsleden en tassen vol boodschappen en plassen vloeistof die niet op de grond horen en rook ondertussen alles naar kots met wasmiddel.

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 18-10-2023 19:53:12 ]
pi_210999337
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef Clubsoda het volgende:
Onze avond was ook weer een fijne slapstick. Ik probeerde teveel tegelijk te koken terwijl dat vaatwasser niet uitgeruimd was, dus dat was sowieso chaos. Tussendoor wilde een kind zijn schoenen schoonmake en het andere kind moest kotsen. Ik leerde mijn vrouw dat je altijd moet gaan zitten met een kotsende kind, maar toen zat ze dus wel midden in de keuken. Dat zitten onderbrak haar eigenlijke bezigheid, de boodschappen uitruimen, net nadat ze ontdekte dat er een fles wasmiddel volledig leeg was leeggelopen. Dus slalomde ik met alle gerechten en de vieze vaat rondom mijn gezinsleden en tassen vol boodschappen en plassen vloeistof die niet op de grond horen en rook ondertussen alles naar kots met wasmiddel.

Oh feest :')
pi_210999386
@Myraela, dat restaurant _O_ _O_ Die begrijpt de term gastvrijheid gelukkig en wil dat alle gasten een fijne avond en lekker eten hebben O+

@Lonaa :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:03:31 #128
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210999642
quote:
Onze avond was ook weer een fijne slapstick. Ik probeerde teveel tegelijk te koken terwijl dat vaatwasser niet uitgeruimd was, dus dat was sowieso chaos. Tussendoor wilde een kind zijn schoenen schoonmaken en het andere kind moest kotsen. Ik leerde mijn vrouw dat je altijd moet gaan zitten met een kotsend kind, maar toen zat ze dus wel midden in de keuken. Dat zitten onderbrak haar eigenlijke bezigheid, de boodschappen uitruimen, net nadat ze ontdekte dat er een fles wasmiddel volledig leeg was leeggelopen. Dus slalomde ik met alle gerechten en de vieze vaat rondom mijn gezinsleden en tassen vol boodschappen en plassen vloeistof die niet op de grond horen en rook ondertussen alles naar kots met wasmiddel.

In mijn hoofd hoor ik the ballade of Lucy Jordan met de tune van de Benny Hill show
pi_211000125
quote:

Dit verzin je niet :D
pi_211000230
quote:

Slapstick is echt ook de beste omschrijving :D
pi_211000424
Ok, ik had dus al een kutdag vandaag. Mezelf verteld dat ik me beter ging voelen door te sporten dus ik had mezelf van de bank gesleept.

Toen ik thuis wegreed hoorde ik iets dus even gestopt om te kijken of ik niet een tak ofzo had meegenomen onder de auto. Niets te zien. Op de provinciale weg 5 minuten van huis werd het geluid al snel veel erger. Ik reed toevallig vlakbij een vluchthaven en niemand reed me tegemoet dus ik maakte een U-turn en stond veilig. Band lek dus. ANWB imschakelen moet digitaal en dat duurde 100 jaar omdat de gps pin niet op de goede plaats wilde gaan staan :')

ANWB was er met een half uur omdat ik op een gevaarlijke plaats stond. Niet echt want het was licht en de vluchthaven was heel groot en breed met daarnaast een flinke berm, alles vol in het zicht.

Ik heb tijdens het wachten mijn auto opgeruimd, kofferbak geleegd zodat we bij de band konden. Ik heb altijd dekentjes bij me maar zo koud was het nog net niet. Daarnaast is een reflecterend hesje niet zichtbaar als je een dekentje om doet :D Mogelijk leg ik wel een muts in de auto want ik kreeg al snel oorpijn door de harde wind in de polder.

Die dekentjes heb ik bij me sinds mijn tante eens 2+ uur vast heeft gestaan in de sneeuw en Rijkswaterstaat warme dranken en dekentjes kwam uitdelen.

Ik heb dus ook altijd 2 flesjes water bij me. Mijn ergo vindt dat neurotisch dus ik ging vandaag op weg met een half flesje water. Sport is vlakbij huis en daar is ook water dus die gok kan ik best nemen. Ik ga nu dus nooit meer met zo weinig water onderweg. Als ik niet op een gevaarlijke plek had gestaan, was de wachttijd de normale 120 minuten. Dan maar neurotisch :{w
Spoilers!
pi_211000429
Spoilers!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 20:47:49 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211000451
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
ANWB imschakelen moet digitaal
Afgelopen augustus kon dat nog telefonisch :)
pi_211000559
@Clubsoda wat een situatie. Inderdaad slapstick. En beeldend verteld.
Kunnen jullie er al om lachen?

@Lucky_Strike wat een meevaller dat het dan maar een half uur duurde!
En een opgeruimde auto.
Op wintersport had ik ook altijd waxine lichtjes mee in dashboardkastje.
Voor warmte. Had ik eens gelezen. Anwb tip?
Ieder jaar weer, want die smolten zomers in het plastic zakje.
pi_211000599
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Afgelopen augustus kon dat nog telefonisch :)
Het was spitsuur dus kies 1 als u een mobiele telefoon met internet heeft, u krijgt een sms met url, de verbinding wordt nu verbroken. Handig systeem hoor, zeker wel. Alleen voor mij even niet nu.
Spoilers!
pi_211000722
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda wat een situatie. Inderdaad slapstick. En beeldend verteld.
Kunnen jullie er al om lachen?

@:Lucky_Strike wat een meevaller dat het dan maar een half uur duurde!
En een opgeruimde auto.
Op wintersport had ik ook altijd waxine lichtjes mee in dashboardkastje.
Voor warmte. Had ik eens gelezen. Anwb tip?
Ieder jaar weer, want die smolten zomers in het plastic zakje.
Spoilers!
pi_211000787
:* voor @Blues & g en de nabije toekomst
:* voor @Lonaa & Dora morgen
:* voor @Lucky_Strike vandaag
:D voor @club_soda vandaag

En natuurlijk ook voor iedereen verder enzo, maar hier zaten wel wat opvallende hoogte-, diepte- en zwaartepunten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211000797
Wat een avonturen links en rechts :o
Balen van je band LS :D En van je keuken Club :D

Mijn grootste keuze onderweg naar huis was of ik via Duitsland (want DM, aka plan 1) of België (goedkope benzine en morgen mag ik weer eens naar Utrecht, aka plan 2) zou rijden.

Toen bleek er wéér eens een weg dichtgegooid dus ging plan 1 uit het raam en heb ik nog steeds geen honden adventskalender. Maar wel een tank vol benzine voor 1,72 euro de liter :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211000816
Ik heb vandaag een presentatie gegeven op kantoor (nou ja, vanuit huis, maar je moet niet zo krek kiek’n) met daarin een powerpointsheet met dit plaatje:

:7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211000823
Oh morgen al, sterkte @Lonaa :*
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:29:21 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_211000964
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een avonturen links en rechts :o
Balen van je band LS :D En van je keuken Club :D

Mijn grootste keuze onderweg naar huis was of ik via Duitsland (want DM, aka plan 1) of België (goedkope benzine en morgen mag ik weer eens naar Utrecht, aka plan 2) zou rijden.

Toen bleek er wéér eens een weg dichtgegooid dus ging plan 1 uit het raam en heb ik nog steeds geen honden adventskalender. Maar wel een tank vol benzine voor 1,72 euro de liter :9~
Nou weet ik niet waar je woont, maar ik woon praktisch op de grens met Duitsland :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211000989
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een presentatie gegeven op kantoor (nou ja, vanuit huis, maar je moet niet zo krek kiek’n) met daarin een powerpointsheet met dit plaatje:
[ afbeelding ]

:7
pi_211000996
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef Candaasje het volgende:
Oh morgen al, sterkte @:Lonaa :*
Dit ja loon ;( O+ :*
pi_211001370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 14:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Met het vullen van een bestelling, of het opmaken van je croissants?
Bestellen. Te weinig interessants voor wat ik ervoor uit wil geven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211001445
@Candaasje overigens ook een :* , en ik ga nog reageren op je post eind vorig topic. Mijn hoofd zit alleen vrij vol én werk deze week druk dus het komt even niet van inhoudelijke posts.
Ook nog een :* voor alle anderen die ik vergeet die hem wel kunnen gebruiken. Ik lees het meeste wel mee maar vergeet ook weer een deel. Ik hoop al dit weekend maar iig uiterlijk volgende woensdag meer ruimte in hoofd voor weer iets kunnen bijdragen :)
pi_211001500
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou weet ik niet waar je woont, maar ik woon praktisch op de grens met Duitsland :@
Dit is mijn woon-werkverkeer en ieder buitenland kost me maximaal 10 km extra, komt goed ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211001531
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje overigens ook een :* , en ik ga nog reageren op je post eind vorig topic. Mijn hoofd zit alleen vrij vol én werk deze week druk dus het komt even niet van inhoudelijke posts.
Ook nog een :* voor alle anderen die ik vergeet die hem wel kunnen gebruiken. Ik lees het meeste wel mee maar vergeet ook weer een deel. Ik hoop al dit weekend maar iig uiterlijk volgende woensdag meer ruimte in hoofd voor weer iets kunnen bijdragen :)
Pas je wel een beetje op jezelf?
pi_211001878
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje overigens ook een :* , en ik ga nog reageren op je post eind vorig topic. Mijn hoofd zit alleen vrij vol én werk deze week druk dus het komt even niet van inhoudelijke posts.
Bewaak je prio's :*

Ik heb ook periodes dat ik hier niet veel ben. Zelfde verschijnsel, ik kan al die verhalen 'er niet bij hebben' hoofd zit dan te vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 19-10-2023 00:03:08 ]
pi_211002767
Jeetje @Blues en g, wat een keuzes en wat een spanning. Wel fijn dat er goed en zorgvuldig gekeken en gewikt en gewogen wordt en dat de wensen van g zelf ook een rol spelen.

@Lonaa, sterkte morgen.

@Clubsoda, dat klinkt echt als goeie slapstick.

@Lucky_Strike, jouw verhaal is wel een goede reminder om het krat met ‘dingen die je mogelijk nodig hebt in noodgevallen weer even terug in de auto te zetten (buiten auto-onderdelen, gevarendriehoek en ehbo-kit, die zitten er altijd in). Daarin zitten een grote fles water, dekentje, rubber laarzen en reserveschoenen. Dat laatste is eigenlijk meer voor als ik met de hond naar het bos ga maar kan ook van pas komen bij noodgevallen toch?

Ik heb 1 keer een lekke band gehad maar dat was in de parkeergarage van de Ikea.
Schroef. Echt waar.

En 1 keer een kapotte accu en dat was tegenover Utrecht centraal naast een koffiebakfiets dus dat was ook wel uit te houden.

@Cat-astrophe, tanken voor ¤1,72 per liter klinkt fantastisch.

@vlindertje89, rustig aan hè! Hoe is het met je oog?

Welterusten dotjes O+
pi_211002818
Op de valreep: @Lonaa jij sterkte en @Dora een goede terugreis. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')