Het bewijs is simpelweg niet geleverd, maar de propaganda draait al volle bak (van beide kanten uiteraard).quote:
De hoeveelheid onzin en leugens die ik hier dagelijks aan moet horen, echt. Hoe kan je zo ongeïnformeerd zijn en toch met zoveel autoriteit sprekenquote:
Dat is wel een interessante Hamastactiek om het aantal burgerslachtoffers wat op te krikken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:34 schreef HowardRoark het volgende:
Mochten dit inderdaad beelden van het incident zijn, zeg het maar:
[ twitter ]
Maar waarom verdienen ze een eigen stad?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Denk dat jouw denkwijze het probleem wel samenvat. Je gunt de Joden geen eigen staat in Israël en daarom maakt het ook niet zoveel uit wat Israël doet, fout zijn ze per definitie al doordat ze zelfbeschikking hebben. Ik ben overigens pro zionisme en gun de Joden een vreedzaam bestaan waarbij ze niet in constante angst en dreiging hoeven te leven van haar buurlanden. Daarom steun ik Israël in haar overlevingsgevecht en gun ik haar het recht een eigen staat te hebben.
Dat zou een belachelijke ratio zijn. Maar dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
500 dode burgers op een aantal dode Hamasstrijders is geen onnodig geweld (ga even vanuit dat het een Israëlische bom is)? Ook bij andere bombardementen zijn honderden burger slachtoffers gevallen.
Zeker. Fouten worden gemaakt en zelfs de beste spullen falen soms gewoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:41 schreef Momo het volgende:
IDF is natuurlijk ook niet direct 100% op hun woord vertrouwen, iets met WC eend. Hun komen zoveel burgerdoden ook niet uit goed uit in de media.
of het niet tijdig zien van aanslagen is een eigenschap van een land als er interne kwesties in een land spelen... het kan beiden kanten op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen ook tegen mij hier
Terwijl ik zo ongeveer de eerste was die openlijk vraagtekens zet bij de aanslagen van vorige week mbt "ongezien en onverwacht". Heb namelijk het gevoel dat Israel wel degelijk op zoek was naar een aanleiding, alleen totaal onderschat wat Hamas ging doen, en overschat haar eigen mogelijkheden om daar direct op te kunnen reageren.
Ook dat moete nog eens goed onderzocht worden.
Of ik het (on)ethisch vind weet ik niet. Soms moet je de tijger doden als het nog jong is en niet afwachten.
Vergeet niet dat dit ook het doel is van al die islamitische terreurgroepen, de islamitische wereld aan het rellen krijgen, dus de propaganda vliegt je om de oren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef HowardRoark het volgende:
De geest lijkt nu helemaal uit de fles, Mahmoud Abbas wil drie dagen rouw na het incident bij het ziekenhuis en Palestijnen in de Westelijke Jordaanoever gaan de straat op.
[ twitter ]
Daar is ook bewijs voor. Ze hebben de vluchtende Palestijnen gebombardeerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is wel een interessante Hamastactiek om het aantal burgerslachtoffers wat op te krikken.
Consequenties zijn dat je een pariastaat wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. Goedgelovig ben jij.
Israël kan echt wel heel veel maken zonder dat er echt consequenties zijn.
Ja en van Hamas moesten ze weer terug naar huis. En ook verhalen dat mensen weer terug kwamen uit Zuid Gaza nadat daar ook allemaal bommen vielen en het niet veilig was met gezin op straat te slapen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou een belachelijke ratio zijn. Maar dat geloof ik niet.
Komt ook bij dat burgers gesommeerd zijn om gebieden te verlaten.
dat is voor sommigen allang bekend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tijd voor wraak dus. Niet even afwachten wat er nou echt gebeurd is.
Gaat nog leuk worden met realistische AI video beelden over een klein aantal jaar. Nog mazzel dat video AI net niet geloofwaardig genoeg is momenteel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef Slayage het volgende:
Ik word duizelig van alle propaganda online om de genocide maar door te laten gaan
[ twitter ]
Dat het 500 dode burgers zijn, komt bij Hamas vandaan toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
500 dode burgers op een aantal dode Hamasstrijders is geen onnodig geweld (ga even vanuit dat het een Israëlische bom is)? Ook bij andere bombardementen zijn honderden burger slachtoffers gevallen.
Dan heeft Israël toch niets te vrezen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
We moeten nog maar eens zien hoe sterk het Iraanse leger is. Een paar maanden geleden werden ze nog volledig in de pan gehakt door de Taliban. Het zogenaamde '2e sterkste leger' blijkt ook niets voor te stellen.
Ik vraag me af of het een fout is. Kan ook zo maar gewild zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeker. Fouten worden gemaakt en zelfs de beste spullen falen soms gewoon.
Ach hou toch op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het bewijs is simpelweg niet geleverd, maar de propaganda draait al volle bak (van beide kanten uiteraard).
een bijkomend voordeel is dan dan alles te ontkennen is, ook al is het echt. Iedereen kan dan zeggen dat alles deepfakes zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden met realistische AI video beelden over een klein aantal jaar. Nog mazzel dat video AI net niet geloofwaardig genoeg is momenteel.
Daar hoor je moslims ook vaak over demonstreren inderdaad.. oh wacht..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Daar is ook bewijs voor. Ze hebben de vluchtende Palestijnen gebombardeerd.
Yes, Hamas en alleen Hamas heeft dit gemeld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het 500 dode burgers zijn, komt bij Hamas vandaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |