quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed je een leuk dansje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
Ik wil wel vereeuwigt worden als gifje in de OP natuurlijk
Ik wilde een paar formaten aanpassen al een tijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
Joh laat mij als lapo effe een nieuwe reeks openen
Stel je komt zo op tv, man man manquote:
Spreekt door bassie en adriaan iig Spaansquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wilde een paar formaten aanpassen al een tijd
Is zzp'er dus dat scheeltquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Stel je komt zo op tv, man man man
Kan ze toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Stel je komt zo op tv, man man man
die man bedoel ikquote:
Nee, komt door die stomme Pietquote:
Hier ben je @3rr0r voor om zo te respondenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wilde een paar formaten aanpassen al een tijd
Ik zou mij als man meer zorgen maken, zij probeerde er nog wat van te maken.quote:
Uiteindelijk toch te druk?quote:
Na die tijd een biertje gedronken, er is een tweede date geweest, en een derde date volgt misschien.quote:
Ciaoquote:
Ook al decor-vreter. vreter. En anders zeg je gewoon da tje liefde zoekt maar achter af gewoon lekker liever vriendjes blijven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
kun je je trouwens alleen opgeven als je een relatie zoekt?
Wat zou je er anders willen doen? Figurant?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
kun je je trouwens alleen opgeven als je een relatie zoekt?
gewoon voor een keertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zou je er anders willen doen? Figurant?
quote:
Nou ze zeggen soms toch wel iets positiefs over het uiterlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand die eens zegt dat ze willen omdat de ander aantrekkelijk is, altijd over gesprek en praten....terwijl de eerste aantrekking vaak juist fysiek en chemie is.
quote:Gaat het over initiële seksuele aantrekkingskracht, dan speelt alleen lichamelijke opwinding een rol, zegt zij. "Die opwinding kan voortkomen uit het knappe uiterlijk van de ander, maar ook de spannende situatie waarin jullie je bevinden (bijvoorbeeld samen vastzitten in een lift, of als diegene al een partner heeft)."
"Andere factoren hebben vrijwel geen invloed. Dus of je nou enorm op iemand lijkt qua persoonlijkheid, interesses of andere voorkeuren: het heeft geen invloed op die eerste aantrekkingskracht."
quote:
Nee, hoe vermoed je dit?quote:
25cm is het minimale voor je?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Weer 1.60m
De mini mannen krijgen een eigen aflevering
Jaquote:
Dat roze kledingstuk straalt al een en al pauper uit inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lana is ook echt altijd een naam voor een ordi chick
Flauw jaquote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:40 schreef RipCity het volgende:
33? Zo zie ik er op mn 58ste nog niet uit
Daar loopt normaliter erger rond dus…quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
wilde geen grapjes maken over marit, maar ze komt uit beverwijk
Zwarte marktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ik snap hem nietquote:
vind het wel ietswat apart. Alsof ze corset aan heeft en dan gewoon jas erover.quote:
Nee dit is 2023/2024 seizoen. Reizen en neusbel is erg 22/23quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben er! Is er al een neusbel?
En mensen met reizen als hobby?
Lingerie iig. Maar zal wel gewoon een hemdje zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
vind het wel ietswat apart. Alsof ze corset aan heeft en dan gewoon jas erover.
Tegenwoordig wat meerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:43 schreef Felagund het volgende:
35 jaar getrouwd is toch niet heel gek?
Maar je valt wel over het afkraken van F1. Malle jongen.quote:
Ik maakte die opmerking nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je valt wel over het afkraken van F1. Malle jongen.
Haai haaiquote:
Welk leuke deel heb ik gemist?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich een leuke man, maar door het uiterlijk knappen vrouwen af
Zelfverzekerd, spontaan, geen doorsnee sukkel, zoekt ook geen gekkies, houdt van aanpakken.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Irene ziet er wel uit alsof ze zich laat fisten dus denk goede match.
En houdt van vissen dus veel van huis, altijd een prequote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfverzekerd, spontaan, geen doorsnee sukkel, zoekt ook geen gekkies, houdt van aanpakken.
dacht ik ook al! Maarrrrr, Irene kan wel goed haar grenzen aangeven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Irene ziet er wel uit alsof ze zich laat fisten dus denk goede match.
Ik ben nooit thuis dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En houdt van vissen dus veel van huis, altijd een pre
Houdt niet van financiële zaken, dus geen belastingfraudeur!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En houdt van vissen dus veel van huis, altijd een pre
Ik heb niet zo goed geluisterd, maar qua uiterlijk best ok.quote:
Misschien qua ogen iddquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
En die boer lijkt op rafael vd vaart
Of hij wil voor het zingen de kerk uitgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Ezra wil trouwen voor de kerk en voor....het neuken
Types duo dat niet veel zegt maar zo in bed ligt te neukenquote:
Plastic!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:05 schreef Hankster het volgende:
Papieren of plastic rietjes. Wat heeft jullie voorkeur?
Onzichtbare rietjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:05 schreef Hankster het volgende:
Meer fan van een hand?quote:
Echt niemand gaat stemmen op papieren hoor. Jesse klaver of Rob jetten misschien.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:05 schreef Hankster het volgende:
Nee gewoon 3 kussen, je bent toch geen meisje?quote:
3 kussen, bestaat dat nog na corona?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gewoon 3 kussen, je bent toch geen meisje?
Die bange ogen. Oei.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:07 schreef Hankster het volgende:
Rottweilers. Eeeeeeeen ze haakt definitief af.
Kattenmens koppelen was geen goed idee (maar misschien wisten ze dit niet).quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw durft niet meer langs te komen
2 rottweilers
Niet in angst leven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
3 kussen, bestaat dat nog na corona?
Kortaf karakter. Jammer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Hij voert een gesprek alsof hij met een kerel een gesprek houdt in een kroeg waar alleen mannen zijn en bier.
Wie?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Donkerblauwe ogen. Wow. Zie je niet vaak.
Nee. Net als reizen. Doe ik ook niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
3 kussen, bestaat dat nog na corona?
Noa.quote:
Ik vind haar creepy. Ze hebben het eigenlijk goed bij elkaar gezocht.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind Irene wel leuk.
Wim te kortaf.
Hij lijkt wel een beetje op kees kankerkachelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Deze kerel is volgens mij alleen bij de hoeren gewend
IK BETAAL IK BETAALquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Deze kerel is volgens mij alleen bij de hoeren gewend
Bij kortaf ben ik meteen van tafel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig voor @:pisces29 blijft Wim beschikbaar
Ook als het niet moet, gewoon om haar een leuke avond te bezorgen met een jonge god.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou Irene wel doen als het moet.
jij bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook als het niet moet, gewoon om haar een leuke avond te bezorgen met een jonge god.
Hmm het valt me niet heel erg op.quote:
Good vibes onlyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze wereld
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook als het niet moet, gewoon om haar een leuke avond te bezorgen met een jonge god.
vond ik ookquote:
Ciaoquote:
Brengt die je gewoon weer naar amsterdam cs?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
de taxi auto die je weer terugbrengt, heb ik ook in gezeten
Naar de studio vlakbij CS, pondje over en je bent bij CSquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Brengt die je gewoon weer naar amsterdam cs?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh dacht je gaat alleen bij een succes de auto inquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
de taxi auto die je weer terugbrengt, heb ik ook in gezeten
Of Disney+ kijken, het is 50/50.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Animal Crossing spelen zeker?
Das wel grappig, voor een uurtje, dat spastische muren bouwen vind ik minderquote:
Lijk jij dan ook op hem?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Toen ik hem zag dacht ik al, waarschijnlijk is zijn date wel mijn typem
Klopt wel, beetje jong alleen.
Is niet gewoon iedereen je type?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Toen ik hem zag dacht ik al, waarschijnlijk is zijn date wel mijn typem
Klopt wel, beetje jong alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |